1. leht 1-st

klassiku 5-käiguline kast 99-le?

Postitatud: R Okt 20, 2006 19:53
Postitas holger
Praegu on käsil kaua garaazhis vedelenud varuosa-klassiku ('85 5d) tükkideks lammutamine. Kuna autol on korralik komplektne mootor+viiene kast, mis viimati (küll mõned aastad tagasi) proovides laitmatult nurrus, tekkis mõte see mingi aeg 99-le ümber tõsta. Mõlemad autod on pritsega, 99-l tuleks modida tulemüüri, et H-mootor B-mootori kohale istuks. Aga millised probleemid võivad tekkida käiguhoovastiku - käigukangisüsteemi ümbertõstmisel? On's keegi kokku puutunud?
Kunagi Anti rääkis, et oli vanale 99-le viiese kasti pannud, aga igavene jama olevat olnud, ja polnudki saanud käike hästi käima. Huvitav, milles siis see jama võib olla?

klassiku 5-käiguline kast 99-le?

Postitatud: R Okt 20, 2006 20:00
Postitas farmacoma
olen puutunud küll. 99'l on hoova ühendamine teistmoodi. ma võtsin nimelt ühelt 99'lt sellise aretise maha.

klassiku 5-käiguline kast 99-le?

Postitatud: R Okt 20, 2006 22:02
Postitas holger
Ahaa. Kas selle aretise tarvilikkus tulenes siis sellest, et 99 ja klassikul on käigukasti ja käigukangipesa vaheline pikkus erinev? Nii et siis käigukangi jm samuti asendades 1:1 ümber panna ei saa?

klassiku 5-käiguline kast 99-le?

Postitatud: R Okt 20, 2006 22:29
Postitas holger
Ise küsin, ise vastan.
http://www.demeis.com/motorsport/hardwa ... story.html
kirjutab:

Fitting the 16V engine/5-speed into the 99 engine bay required:

moving the firewall back 2 inches using a hydraulic press

/.../welding a tab onto the bottom of the 4-speed chain cover where the 5-speed case has an opening

/.../shortening the standard SAAB 900 5-speed shift linkage rod

Olen küllap natuke rumal, ei saanud aru, mida seal keevitada tuleb.

klassiku 5-käiguline kast 99-le?

Postitatud: L Okt 21, 2006 9:41
Postitas Cyber

klassiku 5-käiguline kast 99-le?

Postitatud: L Okt 21, 2006 10:42
Postitas ivomets
erinevate mootorit ymbervahetuse puhul jääb ka pidurivõimendi ette.