1. leht 1-st
NG900 - käigukasti parendamine
Postitatud: E Okt 23, 2006 10:56
Postitas spark
avastades, et käigugast on sama "jube" kui vanadel opelitel (lihtsalt näide - olen kogenud), siis küsiks targematelt: Kuidas käikude lülitamist paremaks teha?
Äkki keegi on komistanud kuskile netilehele, kus sellest juttu või ise midagi korralikku teinud.
mis teha - meeldib ise käike vahetada, aga tahaks teha seda kiiresti ja korralikult
tänud
NG900 - käigukasti parendamine
Postitatud: E Okt 23, 2006 11:08
Postitas ivomets
no mis mureks?
ng-l käiguvahetus täiesti normaalne ja täpne juhul kui hoovastiku mootoripoolne plastmasspuks terve on.
teine värk , et 5 käiku ei leia kohe alatiyles?
siis käigukangi juurest yks plastmassjunn lahti liimist
NG900 - käigukasti parendamine
Postitatud: E Okt 23, 2006 11:11
Postitas kasparius
oh ivomets räägi veel. Mul ka see asi ebatäpne kuidagi. mis selle 5 käigu puksindus ja kuskohas?
NG900 - käigukasti parendamine
Postitatud: E Okt 23, 2006 11:18
Postitas qdwin
Selle käigukasti teema jätkuks
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 1#pid41141
Olen isand sparkiga täiesti nõus. Isegi täiesti korras tehnikat kasutades, ei ole mina suutnud õppida NG-l sujuvat paigaltvõttu ja käiguvahetust ära. Põhilise süü ajaksin just siduri kraesse. Süüdistada võib loomulikult ka minu füüsilist ja vaimset puuet manuaalkastiga võimlemisel, kuid näiteks Iffi tonnisega ja uuema otsa 9-3-ga sain täiesti edukalt hakkama. Kõik oli kuidagi mugavam ja loomulikum. Mis sellel siduril viga on, ei oskagi täpselt kirjeldada. Pedaali käik on kuidagi pikk, raske ja tuimavõitu.
EDIT: Uurisin EPC-d. NG sidur on trossiga, ehk ongi selles põhjus.
NG900 - käigukasti parendamine
Postitatud: E Okt 23, 2006 11:21
Postitas ivomets
Algselt postitas: kasparius
oh ivomets räägi veel. Mul ka see asi ebatäpne kuidagi. mis selle 5 käigu puksindus ja kuskohas?
võtad käigukangi juurest selle naha yles ja siis seal all yks mingi plastmass junn, mis mingi asja otsa käib liimiga kinni....
see sealt ära tuleb.
NG900 - käigukasti parendamine
Postitatud: E Okt 23, 2006 11:34
Postitas vulkanus
Enamikel opelitel on siduriga üks pidev nuss trossid purunevad ja lähevad karvaseks seega vajutamine raskendatud .Lahendus uus tross ja seegi tuleb hoolikalt aerosool tavotiga kokku teha muidu vahetad uuesti
NG900 - käigukasti parendamine
Postitatud: E Okt 23, 2006 12:16
Postitas MadMan
NG900 puhul võiks alustada käiguvahetuskulissi uuendamisest - Saabi poolt on välja antud selline bulletään (Vikingmotors pole sellest kuulnudki):
http://www.thesaabsite.com/900new/nglinkageupdate.htm. Edasi
http://photo.platonoff.com/Auto/2005080 ... r_Linkage/ ja
http://photo.platonoff.com/Auto/2005040 ... t_Shifter/. Platonoffi saidil on kirjeldatud ka vana kulissi remonti ja käiguvahetuse reguleerimist.
Kindlasti on olemas ka mingid sportvalitsa komplektid. Ivometsa pakutud lahendused on abx, aga põhiprobleemid jäävad.
NG900 - käigukasti parendamine
Postitatud: E Okt 23, 2006 12:22
Postitas Trionic
Ja vahe on totaalne,kui vana kulissiga võrrelda.
NG900 - käigukasti parendamine
Postitatud: N Okt 26, 2006 12:32
Postitas Lennu
Kindlasti vaata ka üle mootoripadi, mis kinnitub käigukasti külge. Kui inglise keelt mõista siis saab
siit ka vana kulissi ilusti tööle - ise olen järgi proovinud;)