1. leht 1-st
NG 900 amordid ja vedrud - nende sobivus
Postitatud: E Okt 23, 2006 21:49
Postitas spark
nimelt on amordid väsinud - pidid ajama õli välja ja vaja vahetada ...
aga probla selles, et all on Koni regullitavad koos madaldus vedrudega, siit ka küsimus.
Kas on mõtet / saab panna tavalisi nats jäigemaid amorte (näiteks Bilsud) ja madaldus vedrusi kokku? on kellelgi kogemusi?
Konisid ei raatsi osta

Esiamordid 2297.- /tk Tagamordid 1803.- /tk (ehk 8200eek-i)
NG 900 amordid ja vedrud - nende sobivus
Postitatud: T Okt 24, 2006 8:00
Postitas suur
Kasuta otsingut. Hiljuti jahuti NG amortidest päris pikalt.
NG 900 amordid ja vedrud - nende sobivus
Postitatud: T Okt 24, 2006 9:18
Postitas MadMan
Olen enda masinatele Sacshid pannud. Käravad küll.
NG 900 amordid ja vedrud - nende sobivus
Postitatud: T Okt 24, 2006 13:00
Postitas spark
Kasuta otsingut. Hiljuti jahuti NG amortidest päris pikalt.
lugesin läbi aga enesele ammendavat vastust ei olnud
Edit: parandasin tsitaadi, enne oli vale:P
NG 900 amordid ja vedrud - nende sobivus
Postitatud: T Okt 24, 2006 13:54
Postitas MadMan
odavad bilsud ei kõlba ka kuskile.
NG 900 amordid ja vedrud - nende sobivus
Postitatud: N Okt 26, 2006 22:10
Postitas Trionic
Praktika on näidanud,et isegi odava otsa KYB ja Monroe toimetavad oluliselt paremini,kui odav bilsu,sachs,boge(viimase 2 tulevad ühest tehasest).
Koni kvaliteedi üle pole veel keegi kurtnud.
Näiteks hr.Iisaku üli bmw`l , millel on täisaktiivvedrustus ja neljarattaroolimine
ning mille sünniaasta on 1993,maksab üks amort 960 US dollarit ja masina läbisõit üle 200tuh.km. töötavad amordid endiselt 80% piirimail(max.ongi 85% tutikatel) ja tootjals Boge.
NG 900 amordid ja vedrud - nende sobivus
Postitatud: R Okt 27, 2006 13:23
Postitas kasparius
Mul 900-l Monroe ja peab nentima ,et ei tundu väga hea....aga see võib olla paljude muude asjaolude tõttu kah...
NG 900 amordid ja vedrud - nende sobivus
Postitatud: P Okt 29, 2006 6:42
Postitas Trionic
Algselt postitas: kasparius
Mul 900-l Monroe ja peab nentima ,et ei tundu väga hea....aga see võib olla paljude muude asjaolude tõttu kah...
aravatavasti "pole väga hea",kuna mitmed muud asjaolud takistavad "heaolemist",näit. väsinud vedrud,kõvaks muutunud kummipuksid,tagasilla tala suured puksid lagunenud ,ebatäpne sildaderegull jne.
NG 900 amordid ja vedrud - nende sobivus
Postitatud: K Nov 08, 2006 23:36
Postitas pisike99
Mul on 900-l regullitavad Konid ja võib ainult kiita.
NG 900 amordid ja vedrud - nende sobivus
Postitatud: E Nov 27, 2006 22:16
Postitas spark
läheks edasi ... kere jäigastamise suunas
kas kellegi on kasutuses säärased "nn kerejäigastajaid / risttalad" (hetkel ei tule õige eestikeelne vaste meelde, vaadake linki) nagu 6 punkti või 2 punti omad (need siis ees) ja tagumine (kood ARB 22)
http://www.genuinesaab.com/catalog/inde ... Path=56_28
või on proovinud kuskil kellegi autot, millel mõni nendest olemas. jäigemaks peaksid need autot tegema ...
ideaalne oleks ette ilmselt kuuepunkti oma, aga sel juhul peaks kere üsna sirge olema - mul vist pole, kui rooli asendit vaadata (oleks siis seda enne ostu tähele pand

)