1. leht 1-st

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: T Okt 24, 2006 0:13
Postitas smr
Otsing jättis mulje, et Izuzu (?) diisel on tegelt päris asjalik mootor, kui mingi tehasepoolne vahetus ärateha. Kas mõni omanik kinnitaks palun seda omapoolse hää sõnaga? :)

On`s ostmisel midagi silmaspidada?

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: T Okt 24, 2006 7:40
Postitas suur
Ma olen just aru saanud, et väga olulise tüüpvea tõttu (mootori hülsid võivad alal kukkuda) soovitatakse neist suure kaarega mööda käia. "Mingi tehasepoolne vahetus" tähendas sõna otseses mõttes mootori välja vahetamist. Noh, kolmsese dislaomanikud, kommenteerige.

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: T Okt 24, 2006 9:30
Postitas Cyber
Millegipärast kaldun arvama, et see viga ei ole nii massiline, et hirmsuure kaarega mööda käia. Seda peaks nüüd uurima esindusest, kas nad kommenteerivad seda viga ja kuidas on lahendatud garantii jms. Arvestades, et 2.3 bensukate projekteerimisvead saavad rahuldatud ka üsna pikka aega pärast auto müükipaiskamist, võib ka nende diiselmootorite puhul midagi toimuda. Kuulu järgi pidi VM-is üsna usinalt mootoreid vahetatama tehase kulul. Küll bensukaid...

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: T Okt 24, 2006 11:35
Postitas jaanusv
tõmmet on selle mootoril küll väga palju. ise oletasin et müratase on natuke väiksem, aga sellega harjub. mootoriga pole mul siiani probleeme olnud. mingi elektrijama tekitas vahepeal sellise tunde, aga nüüd kõik funkab.

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: T Okt 24, 2006 11:57
Postitas waldoS
Neil mootoritel on viga küljes jah, halb lugu on see, et näiteks ostueelsel kontrollil seda tuvastada ei saa, selleks peab mootori täiesti lahti kiskuma. Minu isiklik stoori on saga selline, et VMis pandi kuu aega tagasi peale tutikas mootor:thumb: just selle sama tüüpvea tõttu. Müratase on jah pisut suurem, kui näiteks 1,9 disladel, aga no mootor on ise ka suurem. Hetkel olen küll sigarahul, jõuline mootor ja samal ajal ka suht öko.

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: T Okt 24, 2006 12:32
Postitas suur
Äkki räägid täpsemalt, millise kadalipu VM'iga läbisid, et uut modrat saada? Kui pikk mootori garantii üldse on?

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: T Okt 24, 2006 12:44
Postitas waldoS
Peamine eeldus oli see, et autot pidi olema korraliselt hooldatud ainult ametlikes esindustes ja see pidi ka kajastuma raamatus. Muu läks juba suhteliselt libedalt. Muide seda, kas vahetada või mitte, ei otsustatud mitte siin, vaid seda tegi Rootsis mingi suurem boss. Lisaks veel niipalju, et see oli ka VMile esimene sellise mootori kompleksne vahetus.

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: T Okt 24, 2006 13:45
Postitas andres
See päris "kulda" väärt tehing.

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: K Okt 25, 2006 14:42
Postitas fofa
Ja kuidas see tüüpviga siis avaldus? Valge suits tahavaatepeeglis ja mootor koos?

Ise olen oma diisliga väga rahul, midagi ära pole siiani lagunenud. 50KKM muretut kulgemist, just sai 200K kella peale. Kuigi läheb ilmselt lähemal ajal turgu, ei ole küll miskit halba ette heita.

Mürateemast ei saa hästi aru, võrreldes eelmiseks masinaks olnud 2003 A6 2,5TiD'iga on ikka vähemalt sõites küll üsna bensukalaadne heli. See kuipalju 17" velgedega Saab võrreldes saksa autodega muidu koliseb-ja kägiseb on eri teema, aga mootori häälega pole lood üldse halvad.

PS. Väga olulise puudusena pean siinkohal välja tooma selle, et SID valetab päris mehiselt järgijäänud kütuse kohta paagis. Eile öösel sain tühja mobiiliakuga mööda paduvihmast Tallinn-Tartu maanteed kanister käes, ülikond seljas tanklat otsida, kuna jäin SIDi peal numbreid uskuma. See siiani ka ainuke kord oma autoga tõsisemalt tülli pöörata :wise:

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: K Okt 25, 2006 15:05
Postitas IFF
Algselt postitas: fofa

PS. Väga olulise puudusena pean siinkohal välja tooma selle, et SID valetab päris mehiselt järgijäänud kütuse kohta paagis. Eile öösel sain tühja mobiiliakuga mööda paduvihmast Tallinn-Tartu maanteed kanister käes, ülikond seljas tanklat otsida, kuna jäin SIDi peal numbreid uskuma. See siiani ka ainuke kord oma autoga tõsisemalt tülli pöörata :wise:

Palju ta siis väletas, st et palju ta veel lubas SID'i järgi sõita? Enda tonnisel olen selle 0 sõitnud ning jõudsin täitsa bensukani välja :P

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: K Okt 25, 2006 15:07
Postitas suur
Mul jäi maanteel ca 30 km nullist puudu. Siis ei pidanud närv vastu ja keerasin tanklasse.

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: K Okt 25, 2006 15:13
Postitas qdwin
Ka 0 kadus eest ära, kriipsud tekkisid. Jõudsin ilusti bensukasse. Auto jaoks ei ole see kõige viisakam tegevus muidugi, aga mis teha. Hea on vähemalt teada piire, kui teinekord tuleb autolt laenu võtta.

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: K Okt 25, 2006 21:01
Postitas fofa
Näitas 55km kui otsad andis. Kusjuures peale seda näitas veel nüri järjekindlusega 38 vms kui käivitada üritasin. Kusjuures ma olen ise linnas samuti sõitnud ta ühekohaliseks numbriks mitmel korral, maanteel samuti teinekord alla 20 numbreid näinud. Ei saagi seetõttu aru milles asi.

Igatahes pidin masina treila peal koju tooma kuna aku andis ennem otsad kui diisel toru võttis. Päris kallis ja mõttetu seiklus, eks omad vitsad piksavad ikka kõige valusamini, kuigi veerand süüd ajan siinkohal ikka auto kaela.

Aga ok - tagasi teemasse :)

9-5 3.0 diisel 2002

Postitatud: N Okt 26, 2006 20:18
Postitas andres
Algselt postitas: qdwin
Ka 0 kadus eest ära, kriipsud tekkisid. Jõudsin ilusti bensukasse. Auto jaoks ei ole see kõige viisakam tegevus muidugi, aga mis teha. Hea on vähemalt teada piire, kui teinekord tuleb autolt laenu võtta.
Ei taha öelda et olen seda "katset" korduvalt teinud aga on ette tulnud nii mõnigi kord. Peab mainima, et need korrad jäid eelmise bensu pumba aega.