93 puhub juhi poole leiget ja körvalistuja poole külma.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 247
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#1

P Mär 04, 2018 21:53

Täna panin siis masina sooja ja avastasin et esiklaasile sulasid sisse varasema kolme augu asemel ainult 2. Körvalistuja poole polnud miskit sulanud. Rabasin ukse lahti ja käe armatuuril olevate avade peal liigutamisega oli selge et pool puhub sooja ja pool täiesti külma. Kas nendel masinatel on 2 klappi sooja ja külma reguleerimiseks vöi millest selline jama tingitud vöib olla? Pole varem kokkupuudet olnud sellise jamaga, muudel markidel on ikka kogu süsteem kas toiminud vöi mitte toiminud. Ja samas on hakanud mingitel aegadel paremale keerates ka ventikas mingit imelikku körinat tegema nagu rehv käiks logari vastu(keerasin ventika vait ja heli kadus ja nii kui uuesti tööle panin siis taas körin). Ehk kellegil olnud sarnane jama :roll:
Rootslane kagunukas!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6963
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

K Mär 07, 2018 10:42

Liigutatakse nii õhusuunamise trumlit, kui temp. klappi mõlemale poole korraga. Kui on ACC`ga auto, siis piisab tavaliselt kalibreerimiset. Vähene jahutusvedelik põhjustab ka sama.
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 247
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#3

K Mär 07, 2018 19:41

Jahutusvedelikku on normi järgi. Saabianti vihjas et neid klappe on ka kondiga isendil seal 2 ning aegajalt kipuvad sel völlid välja tulema. Eks kaen perrä kui mingi vaba päev temperatuur õues 0 ringis on.
Rootslane kagunukas!
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 247
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#4

L Mär 10, 2018 20:11

Täna siis mitu head tundi mütatud aga viga ei suuda leida. Kuna on konditsioneeri ehk "ahjunuppudega" isend siis ei ole külm-soe mootoritega vaid mehaaniline liigendite ja trossiga süsteem. Aga vot aru ma ei saa miks liigutatakse 2 eraldi kambris asuvat klappi. Üks on köikse alumine pöranda peal ja teine on kohe mootori taga. Mölemad liiguvad ja sealt saab minu möistus otsa. Kipun kahtlustama salongi radikat kuna seistes tuleb leiget paremalt ja vasakult sooja aga söites -10 vöi enamaga pidi söitma siseringil kuna muidu oleks pidanud kasutama käpikuid. On kellegil aimu kummalt poolt radikasse peale tuleb vedelik ja kummast välja läheb? See aitaks pisut mu teooriat kinnitada vöi ümber lükata.
Rootslane kagunukas!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7116
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

L Mär 10, 2018 20:46

Kle aga kuidas on armatuuril mootori temperatuuri seieriga?? on ikka poole peal või üle poole?? See vihjab korras või mittekorras termostaadile. just ühe mehe tegin õnnelikuks termostaadi vahetamisega. Aitas.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 247
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#6

L Mär 10, 2018 21:18

Termostaadi just vahetasin ära ja seier on ilusti paigas nii nagu ka eelmine talv kui veel köik normaalselt toimis.
Rootslane kagunukas!
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 247
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#7

P Mär 11, 2018 11:01

Kaevasin siis ennast radikani keskkonsooli taga ja see läks ilusti kuumaks nagu ahi. Seega kuskil klappide süsteemis jama ja järelikult peab jääma ootama kuni suvi tuleb ja saab köik laiali lammutada. Vöi on muid ideid kellegil?
Rootslane kagunukas!
aednik
Postitusi: 453
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 og 2,2 diisel

#8

P Mär 11, 2018 11:13

No mina võin öelda, et olen ka üks näide vahest körisevast ventikast, vasakule pöörates vist. Pliidinuppudega masin. Muidu on nagu ok.
sigaelmar
Postitusi: 765
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#9

P Mär 11, 2018 11:19

Kui sa seal ennast juba radikani kaevasid, siis kas see ahi siibritega ka paistab? Sa peaksid nägema mille külge soojatross läheb ja proovima kuidagi kuidas hoob liigub. Kui on tunda, et hoob liigub tühja, siis ilmselt siibri küljest lahti tulnud. Äkki saad isegi kuidagi käsitsi siibri lahti lükata.
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 247
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#10

P Mär 11, 2018 12:42

No panin siseöhule eila ja liigutasin mölemaid siibreid kangist ning oli kuulda et liiguvad.
Rootslane kagunukas!
sigaelmar
Postitusi: 765
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#11

P Mär 11, 2018 16:20

Soojendusradikas on kuum, siibrid liiguvad aga salongi sooja ei puhu? Ma igaks juhuks küsin üle, et kas ta külma õhku puhub ikka korralikult ja tugevalt?
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 247
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#12

P Mär 11, 2018 18:52

Puhub üsnagi tugevalt, armatuuril olev lipuke igatahes lehvib uhkelt. Ei leia kuskilt täpsemat skeemi kuidas selle kompoti ehitus välja näeb, siis oskaks miskit nagu ehk veel arvata.
Rootslane kagunukas!
sigaelmar
Postitusi: 765
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#13

P Mär 11, 2018 20:06

Kas soojendusradikas oli nii kuum, et kätt vastus hoida ei saanud?
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 247
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#14

E Mär 12, 2018 7:04

No kui tempi seier oli veerandist grammike üle siis väga ei tahtnud ja rohkem kui korraks puutuda. Tundub nagu kuskilt miskit segaks sooja öhu liikumist kaasreisija poole, külma puhuks nagu vördsemalt kui sooja. Samas ei leia kuskilt mingit joonist mis näitaks kogu selle öhukanalite monstrumi täpsemalt ära. Peab siis vist ootama kuni varuosamasin lume alt välja sulab ja sellel esmalt kopsiku välja katkuma ja täpsemalt uurima asja.
Rootslane kagunukas!
Vasta