1. leht 2-st
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: R Nov 03, 2006 8:46
Postitas Berserk
See siis mu enda 96 a 9000. Käivitub, mootor töötab nii umbes kaks-kolm sekundit ja kooleb ära. Pärast seda ei võta hästi üldse jutule, mõnikord on siiski õnnestunud gaasiga meelitada ja on käima jäänud. Samas kui töötab, pole muret miskit. On teinud sama tempu nii sooja kui ka külma mootoriga ja nii niiske kui ka kuiva ilmaga. Ja mitte pidevalt, siiani ehk nii kord kuus suve lõpust alates.
Täna hommikul näitas kompuuter akule 9,9, ise meelitasin käima, aga kui naine tahtis pool tundi hiljem sõitma minna oli jälle küpse.
Targemate nõuanded on teretulnud, muidu tuleb vist tõesti škoda peale mõtlema hakata:P
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: R Nov 03, 2006 8:49
Postitas suur
Mõtle parem DI kasseti peale. See punane asi seal mootori otsas, maksab ligi viistuhat eesti raha. otsi foorumist "tühik DI tühik", see annab kindlasti päris mõnuga tulemusi.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: R Nov 03, 2006 8:59
Postitas qdwin
Auto aastaarv omab ka tähtsust, on mõningaid nüansse...
Edasi tuleb hunnik mõjutavat pudipadi: kindlasti DI, massijuhtmed, õhulekked, releed, kontaktid jne.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: R Nov 03, 2006 9:28
Postitas suur
Algselt postitas: qdwin
Auto aastaarv omab ka tähtsust, on mõningaid nüansse...
Edasi tuleb hunnik mõjutavat pudipadi: kindlasti DI, massijuhtmed, õhulekked, releed, kontaktid jne.
Mis nüansid 96 aasta tonnisel siis on?
EDIT:
Kas sul on TCSiga masin?
Millal viimati tühikäiguklappi kasiti?
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: R Nov 03, 2006 9:30
Postitas qdwin
Sorry! Ei tunne numbreid.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: R Nov 03, 2006 9:38
Postitas Berserk
DI lõppu ei usu. Vahetatud poolteist aastat tagasi. Eks vist tuleb masin ikka diagnostikasse tassida.
Ja asi ise on TCSita. Mis tühikäigu klappi puutub - ei usu, et seda tehtud oleks.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: R Nov 03, 2006 9:43
Postitas qdwin
Mõõda massid üle. Alla oomi võiks olla, ka ülemise mootori puksi juurest mõõtes.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: R Nov 03, 2006 18:56
Postitas Trionic
kütuserõhk,õhuleke,temp.andur,süüteandur,DI,küünlad,ketimärgid ,mõni lahtine pistik,immo+ sada muud võimalust.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: L Nov 04, 2006 20:59
Postitas Berserk
Tänan neid, kes on võtnud vaevaks vastata. Üritan masina järgmise nädala algul Tartus Carringusse vedada ja kui viga leitakse/korda tehakse annan teada, mis teema oli. Ja siis ...

9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: T Nov 07, 2006 8:52
Postitas Fanfarist
Minu 96a. 9000 jääb samuti vahel vaid paariks sekundiks käima. Siis vajutan korraks alarmi-keskluku 1.kinni, 2.lahti, siis käivitub ja sõidab. Immo teeb oma tööd vastutustundlikult.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: T Nov 07, 2006 16:01
Postitas Berserk
No inimesed, mis te arvate, kas Tartus Carringus on võimalik enne 98 aastat toodetud masinale diagnostikat teha ja ka ajusse piiluda?
Õiga vastus...

:wall::wall:
Ja nii roheline ma ei ole, et oma auto puldiga immot maha ei saaks.

9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: T Nov 07, 2006 19:42
Postitas Trionic
mida oligi arvata,aga kurb siiski.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: K Dets 06, 2006 11:12
Postitas Berserk
Nüüd siis Carringus Tech olemas ja diagnostikas käidud. Loomulikult 0 veakoodi

. Segusiibrit puhastati ka, olla veidi tahmane olnud, kuid mitte sel määral, et käivitumist takistada. Ühesõnaga - s...tagi:wtf:.
Küünlad olid OK, segu OK. Seega tavapärane anomaalia, millega Saabi omanik lepib kui oma autot armastab

.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: K Dets 06, 2006 11:31
Postitas Arno
Eelmise kakkumise korral enne pikemat reisi vahetasin ära õhulugeja. Seda pole veel soovitatud. Mulgi taheti kõik muud asjad, alates DI'st kuni kereni, ära vahetada. Nüüdne vahel hooga tühikäigule laskmisel väljasuremine jäi lahenduseta ka peale lambda kui vaakumvoolikute väljavahetamist. Ah, eks ta aastate pärast Kuusakoskis maandub

9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: K Dets 06, 2006 17:19
Postitas Trionic
Algselt postitas: Berserk
Nüüd siis Carringus Tech olemas ja diagnostikas käidud. Loomulikult 0 veakoodi

. Segusiibrit puhastati ka, olla veidi tahmane olnud, kuid mitte sel määral, et käivitumist takistada. Ühesõnaga - s...tagi:wtf:.
Küünlad olid OK, segu OK. Seega tavapärane anomaalia, millega Saabi omanik lepib kui oma autot armastab

.
anomaalset pole seal midagi.kahjuks neti teel ei saa remontida.väntvõlliandur takistab käivitamist aeg-ajalt ja koode ei anna enne,kui ta purustada.Samuti mootorijuhtimise pearelee,vahel pumbarelee,kuid siis tavaliselt lubab aurude peal.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: N Apr 05, 2007 13:26
Postitas Berserk
Trügin oma vana teema taas ettepoole.
Talvel vigurdas masin jälle ning viimasel ajal hakkab juba elu segama. Ei saa ju perega kuhugi minna, kui pärast ei tea, kas tuleb 20 või 200 km muul viisil koju saada kui oma autoga.
Muster on siis selline:
1. käivitub, käib mõni sekund ja sureb välja
2. pärast seda on lootusetu, aja ringi palju soovid (DI-le mõeldes väga ei aja)
3. Lased olla, mõnikord 15 minutit, mõnikord päeva ja läheb jälle
Esimese külma käivituse teeb tavaliselt ära, nii öelda teine käivitus on muutunud probleemiks.
Ise mõtlen:freak:, et kas tal on kusagil paagi tuulutus, mis võib umbes olla (tõmbab vaakumisse) või on ülalt tagasilöögi klapp p...s (uputab üle). Viimane tundub mõeldav, sest automaadiga linnasõidul oli talvel lõpuks kulu 18l peal:o.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: N Apr 05, 2007 13:49
Postitas saabu
Sarnaste sümptomitega(1,2,3) osutus vigaseks kütuse rõhuregulaator.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: N Apr 05, 2007 14:00
Postitas TFK
Kas kütuse filtrit oled vaatanud (vahetanud ) ka paagi tuulutus mis eelnevalt mainitud??
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: N Apr 05, 2007 17:46
Postitas Berserk
Kütuse filter peaks olema vahetatud 20 000 tagasi, kui VM usaldada. Mis muidugi ei välista, et mingi saast on paaki sattunud ja sealt edasi.
Aga kus tal paagi tuulutus asub ja mil viisil sinna ise ligi saab?
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: N Apr 05, 2007 17:52
Postitas saabu
Võta paagilt kork maha ja ei teki mingit vaakumit.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: R Apr 06, 2007 7:22
Postitas Trionic
Algselt postitas: saabu
Võta paagilt kork maha ja ei teki mingit vaakumit.
ja oluliselt halveneb kütuse etteanne pumbale:fight:
Paagi korgi klapp peab toimima ja nii tuulutus,kui õhutus töökorras olema. Alates trionicu väljatulekust juhib paagi toimuvat
trionic ja eriti põhjalikult T-7,8 ja ...
Teatud olukordades on paagis hõrendus,vahel ülerõhk.Optimeeritakse solenoidklappide ja korgis oleva abil.
Vanematel autodel,nagu tonnine,pole asjad veel nii küberneetilisteks aetud.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: R Apr 06, 2007 16:20
Postitas Berserk
See on muidugi "meeldiv teada" info, kuid kus asub paagi tuulutus või õhutus.
Mil viisil selle toimimist kindlaks teha, mil viisil ravida (kui on mingeid indiaanitrikke:wise:)? Mul käed päris p..st välja ei kasva ja kui aega on ,siis vaataks.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: L Apr 07, 2007 20:07
Postitas Trionic
Õhutustorustik tuleb piki sisendtoru kusagile korgi piirkonda,uuri ise alt.Osadel seal klapid vahel.Tuulutus tuleb läbi aktiivsöepaagi(asub parema esilogari peal peidus) ja solenoidklapi sisselaskekollektorisse.Klapp võib vigane olla.
Su sümptoomidega hoopis teised hädad vaevad Saabi.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: L Apr 07, 2007 22:31
Postitas Berserk
Algselt postitas: Trionic
Õhutustorustik tuleb piki sisendtoru kusagile korgi piirkonda,uuri ise alt.Osadel seal klapid vahel.Tuulutus tuleb läbi aktiivsöepaagi(asub parema esilogari peal peidus) ja solenoidklapi sisselaskekollektorisse.Klapp võib vigane olla.
Su sümptoomidega hoopis teised hädad vaevad Saabi.
Et mis sa, Trionic, talle kaugjuhtimise teel diagnoosiks

?
Eks vist varem või hiljem pean ikkagi Tallinna tee rehvi alla võtma ja Troosti tulema masinat näitama.
9000 Kord käivitub, kord mitte
Postitatud: L Apr 07, 2007 22:46
Postitas Trionic
Palju on juba kirjas eelnevalt.Jutu põhjal tundub olema nn."ülepritse",või CPS andur(või mõlemad sõltuvalt teineteisest).Hoia süüdet veidi sees,vaata ,kas vilgukoode hakkab Check-engine vilgutama?