1. leht 1-st

kolvil rõngad kinni

Postitatud: E Nov 08, 2004 18:06
Postitas cordulio
mure selline et rõngad on kolvil kinni.kuidas saaks rõngad lahti nii et mootorit ennast laiali ei peaks arutama.kas kusagil poodides on müügil mingit möginaati või on võimalik seda ise valmistada mis saaks küünla aukudest sisse valada?on SAAB 9000 turbo 2.0 90aasta.

kolvil rõngad kinni

Postitatud: E Nov 08, 2004 19:50
Postitas ivomets
aga kust sa tead, et rõngad kinni??

kolvil rõngad kinni

Postitatud: T Nov 09, 2004 0:31
Postitas sigaelmar
On soovitatud roostesurma sinna lasta ja mingi jutt oli ka äädikaga.

kolvil rõngad kinni

Postitatud: T Nov 09, 2004 1:48
Postitas sebastian
Paari aasta eest kasutasin oma Saab 9000-l mingit punast vedelikku, mis oli väidetavalt just selleks otstarbeks. Lisaks lubati, et sulatab ka kõva tahmakorra kolbidelt, kui selline tekkinud.
Tuli valada silindritesse mingi 50ml igasse ja siis 30min oodata.
Igatahes pärast oli justkui "parem", aga krt teab...igatahes alguses ajas koledalt valget tossu välja (nagu pidigi), oleks teadnud, poleks linnas seda operatsiooni ette võtnudki :D.
Kui pudeli üles leian, annan teada, mis rohi oli.

kolvil rõngad kinni

Postitatud: T Nov 09, 2004 8:55
Postitas Cyber
Hädapärast saavutate sellega agoonia edasilükkumise lühikeseks ajaks. Kui seal juba rõngad kinni on siis ei aita teid ussi- ega püssirohi.

kolvil rõngad kinni

Postitatud: T Nov 09, 2004 12:22
Postitas Trionic
Vana veneaegne nipp,ehk keeva veega töötava mootori sisepesu.
Tavaliselt on aidanud.

kolvil rõngad kinni

Postitatud: T Nov 09, 2004 12:32
Postitas ivomets
:P paluks täpsemat infi:
kust kohast ma seda vett sissepritsega mootoril sisse valan??

kolvil rõngad kinni

Postitatud: T Nov 09, 2004 12:41
Postitas Trionic
võtad vaakumvooliku,mis asub peale "throttlit" sisselaskes ja topid nõusse,
kus on tuline vesi.Hõrendusega hakkab mootor vett sisse imema,suuri
pöördeid peab hoidma,et vesi tuld ära ei kustutaks.Liiter paar läbi lasta,siis
tavaliselt hüdroshokiga rõngad ja põlemiskamber puhtaks ehmatatud.
Kui mootoril välja lased surra,siis pead uued küünlad ostma.

kolvil rõngad kinni

Postitatud: T Nov 09, 2004 12:55
Postitas Arno
Kui kiirelt ta imeb? Muidu on valatud ju ka nii, et peale rõngaste on lahti saadud ka kolvidest, kepsudest ja kõigest muust selle ümber. Eriti suurte pööretega...

kolvil rõngad kinni

Postitatud: T Nov 09, 2004 14:51
Postitas Trionic
Paari mindiga imeb u. liitri.

kolvil rõngad kinni

Postitatud: T Nov 09, 2004 21:59
Postitas cordulio
et rõngad kinni on tean sest:
sõidu pealt ei avanenud millegi pärast termostaadiklapp ja mootor kuumenes üle.plokikaane tihend oli läbi põlen ja kaan kõver, kuid need said korda tehtud ja muud viga ei ole.algul oli keskmine surve aste silindris 0,6 aga pärast kaane ja tihend vahetamist 7,2 vähevõitu.ma arvan et muud viga ei tohiks olla-või?

kolvil rõngad kinni

Postitatud: T Nov 09, 2004 22:47
Postitas ivomets
huvitav lugu.
kas kõikides silindrites rõhud yhesugused või väga erinevad??
aga mis siis surve näitab, kui 30 ml. mootori õli silindrisse valada??
kui siis tõuseb rõhk, siis vähemalt klapid korras ja viga tõepoolest tuleb rõngastest otsida..

kolvil rõngad kinni

Postitatud: K Nov 10, 2004 12:18
Postitas cordulio
klappid on küll korras kui ma ploki kaane maha võtsin siis sai üle vaadatud.
rõhk silindrites 7,0-7,5 vahel.