1. leht 2-st
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: T Nov 07, 2006 21:29
Postitas kasparius
Kas 9-3 Aero mootor on 151kw seepärast on , et tal mitsu turbo? 136kwsel on siis garreti turbo. Kas on veel veel mingeid erinevusi?soft?
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: T Nov 07, 2006 21:36
Postitas IFF
Erinevusi on nii visuaaleid kui ka mootoris. Samuti on teine aju soft jne.
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: T Nov 07, 2006 21:39
Postitas kasparius
kui visuaalsed kõrvale jätta....
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: T Nov 07, 2006 22:19
Postitas qdwin
Turbode erinevused (ühest smarguse vanast postitusest):
Og 900
99/900 78-80 Garrett TC0301
900 81- Garrett TB0312
900 APC T8 82-87 Garrett TB0321
900 APC T8 87-89 Garrett TB0358
900 T16 S -93 Mitsubishi TE05-12B6
900 T16 83-86 Garrett TB0339
900 T16 87-89 Garrett TB0357
900 T16 90-93 Mitsubishi TE05-12B6
9000
9000 2,0 85-87 Garrett TB0343
9000 2,0 87-89 Garrett TB0356
9000 2,0 90-93 Garrett TB2529
9000 2,3 90-98 Garrett TB2531
9000 Aero 93 (ej automat) Mitsubishi TD04HL-15g 6#
9000 Aero 94-97 (ej automat) Mitsubishi TD04HL-15t 6#
9000 Aero (Automat)Garrett TB2531
Ng900
900 2,0 94-98 Garrett TB2569
9-3
9-3 2,0 154/185/200hk 98-00 Garrett TB2569
9-3 2,0 154/185hk 00-03 Garrett GT17
9-3 2,2D 99- Garrett GT15S
9-3 Aero 00-03 Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-3 Viggen Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-3 SS
9-3 1.8/2.0t Garrett GT2052S
9-3 Aero Mitsubishi TD04L-14T #6
9-5
9-5 150/170/185hk 98- Garrett GT1752
9-5 2.3T 220hk Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-5 aero 230/250hk 99- Mitsubishi TD04HL-15t 5#
9-5 3.0 V6t 99- Garrett GT1549
9-5 V6 DIESEL Garret GT2559
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: T Nov 07, 2006 22:28
Postitas kasparius
Tänud qdwin
Kas kapoti alla vaadates saab aru kumb turbo? mitsu v garrett
ja seda ma ei teadnud et 9-3t on 200hp ka olemas
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: T Nov 07, 2006 23:37
Postitas Chipy
muidu on aero vähe kabedama minemisega

puhastverd aero (mitte SE, millel kangem mootor) on seest ka ilusam (karbon paneel, voltidega nahkistmed jne), stangedel ja küljekarpidel on lisaks spoilerid, mis pigem siiski ribad on. Ja ma võin küll eksida, aga 9-3 ei olnud Aeroga automaatkasti vist.
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: K Nov 08, 2006 9:33
Postitas kasparius
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: K Nov 08, 2006 14:53
Postitas mart96
no oli ikka-isegi Soomes aastal 2001 sõitsin Aero automaadiga.
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: N Mai 09, 2013 9:24
Postitas kasparius
Ma oskan kommenteerida, et sul võib olla nii Gt17, kui ka T25. Olenevalt aastaarvust.T25 kasutati 98-99a alguses.
Teistele vastust ei tea.
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: N Mai 09, 2013 9:51
Postitas kasparius
See tabel on veidi vigane. Sealt puudub 110kw mootor.
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: N Mai 09, 2013 10:20
Postitas Cyber
Kui ma nüüd väga villast ei pane, siis t25 käis T5 küljes ja gt17 T7-ga? Ehk siis vaata DI värvi..

Mootor ühel juhul b204 ja teisel b205
9k DP ei sobi kindlasti ühegi teise auto peale, 9-5 ja 9-3 omad tunduvad ka erinevad olema pilti vaadates.
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: N Mai 09, 2013 11:48
Postitas tõh
Kui ma nüüd väga villast ei pane, siis t25 käis T5 küljes ja gt17 T7-ga? Ehk siis vaata DI värvi..

Mootor ühel juhul b204 ja teisel b205
Ja kui mina nüüd väga villast ei pane, siis näiteks Galsi T5 (B204E, 113kw) küljes olevat GT17.

Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: N Mai 09, 2013 11:50
Postitas kasparius
härra turbo : võid kasutada nii musta kui punast DI kassetti
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: N Mai 09, 2013 20:31
Postitas KorK
Nagu ma aru saan siis B204E puudub APC klapp? Et kui ma tahan t5suite masinat näppida, siis peaksin selle muretsema? B204L/R mootori oma peaks kasutama või sobib ka t7 masina omad?
http://www.nordictuning.com/images/apc_valve.jpg
Eestist kuskil leiab mõistliku hinnaga tutikaid neid?
http://performance.cr.ee/
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: N Mai 09, 2013 20:48
Postitas Cyber
Sa juba enne leidsin selle t5suite'i teema üles. mine sealt edasi mööda linke, leia üles t5suit'i manualid ja tee omale asi pisut selgemaks.
See pildil olev klapp on t5 BPC, mis kunagi krooni ajal maksis uuena vist mingi 3.5k..

T7 sama otstarbega asi maksab mingi 40€ äkki. Seda t7 oma on võimalik t5 ajule selgeks teha, vajalik mõningane jootmistöö ECU-s . KorK andis sulle lingi, suhtle kodanikega, nad on võimelised sulle alguse kätte näitama ja ehk ka pisut seletama. Edasi saad võibolla juba ise, kui vajalikud vidinad muretsed.
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: N Mai 09, 2013 23:34
Postitas KorK
Kas mõtekam pole kohe kohalike softispetside abi kasutada, kui pärast isearetatud softi tulemusel ploki seinast läbi tulnud kolbi sõimata?
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: N Mai 09, 2013 23:58
Postitas tõh
Softispetsid tahavad oma töö eest ca. 400-500 euri. Pole nagu mõtet 1200€ autole sellist väljaminekut teha

Kui läheb, siis läheb kolb läbi ploki. Kui ise ei tee, siis ei õpi ka

http://performance.cr.ee/mod_catalogue_ ... 3-9802_est
Vaata nüüd palun hinnakirja ka.

Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: R Mai 10, 2013 0:08
Postitas tõh
oeh.
seb / jupats?
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: R Mai 10, 2013 3:09
Postitas kasparius
Kordi ja kordi läbikäidud rada. Saabi softidega jõutud niikaugele, et dynos mõõdad vaid väÄnet ja kw. Vaevalt, et su autol mingi spets setting on. 113kw easy
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: R Mai 10, 2013 7:32
Postitas ivomets
Softispetsid tahavad oma töö eest ca. 400-500 euri. Pole nagu mõtet 1200€ autole sellist väljaminekut teha

Kui läheb, siis läheb kolb läbi ploki. Kui ise ei tee, siis ei õpi ka

to turbo: ma loen su postitusi ja aru ei saa, et mida kuradit sa tahad?
kas tahad midagi maha müüa, või osta , või harida ennast saabitiningu koha pealt? või sul plaan midagi modida, midagi ehitada? mille jaoks, et niisama tänaval fännata, või rajale?
tee üks korralik oma auto teema ja kirjuta oma soovid, siis osatakse ka aidata sind. niisama paljusid teemasid näpu otsaga katsudes ei saa sotti sust ja su soovidest. veelvähem keegi spetsidest oskaks nõu anda.
tea, siis on mehi, kes teavad kuidas saabimootoreid purustada.

on neid, kes 30000 km, suudavad sõita ühe õliga ja mootorit siis remontida, kui ka neid, kes oma väga võimast masinat iial valmis ei saa, et proovida, et kui võimas just asi on.
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: R Mai 10, 2013 8:03
Postitas Cyber
113kw ja originaal rauaga, mis täiesti tundmatus olukorras on, ei tehta mingit dyno peal softi sulle..

Pannakse läbiproovitud ja toimiv stage 2 või 3 ja ongi kõik. Saad natuke juurde, nii et p..sedyno tunneb.
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: R Mai 10, 2013 8:42
Postitas iisak
Tundub päris hea teemaarendus tulema.
Ma lähen popkorni järgi:head:
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: R Mai 10, 2013 9:00
Postitas Andrus99
Ei noh, kes keelab ise katsetada, T5suite on vabalt saadaval, osta canusb ja anna minna...
Kui siis ühel hetkel tundub, et soft on täiest metsas, võib orig. tagasi panna või siis spetside poole pöörduda. Eestis vist dyno baasil individuaaltuuningut ei paku Saabidele keegi, lähim koht ilmselt Maptun ja maksab üksjagu.
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: R Mai 10, 2013 9:06
Postitas ivark
No see on juba jalgratta leiutamine. Maailm täis Saabituunijaid, kohalikud ka olemas ja ikka vähe. Meil on head tegijad ja hinnad on soodsad.
Kui soovitakse mingit custom softi, siis eeldan, et soovitakse mingit huippuriista aretada, neid on maailmas aretatud küll, võta aga näidis neobrothersist või mujalt ja hakka juppe ostma. Küsimus on aga, mis seisus on hetkel masin ja kui suur on eelarve. Igasuguse võimsuse puhul tuleb tunnistada, jääb ühel hetkel ikka väheks aga enne saab enamasti rahakott tühjaks.
Aero vs Tavaline 136kw
Postitatud: R Mai 10, 2013 11:55
Postitas iisak
Jumala eest-anna kuuma nüüd:eureka: