1. leht 1-st

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: K Nov 10, 2004 0:40
Postitas sigaelmar
Huvitab, kust pardakompuuter oma küttekulu näidu võtab, minu oma igatahes arvab, et auto ei võta üldse kütust - koguaeg on 0,0 l/km ees, samamoodi on ees koguaeg see 999 km. Ma ei osanud esialgu muud kontrollida kui pistikut :P

Siis kas kiirusehoidjal on oma juhtblokk kusagil, sest minu oma funktsioneerida ei taha, roolilülitist vähemalt armatuuris Cruise süttib, aga pedaali jala alt ära ei võta.

Või on Saabil see roolilüliti teema üldse õrn, sest tegelikult ei funganud ka klaasipesur. Kuigi klaasipesu mootor oli peetis ja sai asendatud VW/Audi omaga, ei tulnud sellegipoolest esimese pesuri kangi väänates voolu peale mootorile (lahendus on see, et mul nüüd pritsib koos tagumistega)

Täna sai jamatud soojendusega, ei tea mix, aga puhub ainult k*seleiget :( Kuigi termostaadi pean nagunii vahetama, ei anna tulemust ka see, kui auto kohapeal nii soe,et ees vurr juba töötab. Mõlemad lõdvikud mis soojendusradikaga ühenduses, on soojad. Kahtlustan õhuklappi, mis sooja tuppa annab. Tross ise liigub.

....olex siis vähemalt odav laip olnud... :(

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: K Nov 10, 2004 9:44
Postitas NO FEAR
Sooja õhu saamine sõltub antud kirjelduse puhul termostaadi vahetusest.

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: K Nov 10, 2004 9:46
Postitas sigaelmar
Nojah aga ma kaldun arvama, et ei aita, sest kui eest vurr tööle hakkab, peax olema mootor ju 100 kraadi ligi. Ikkagi salongis nii soe ei ole kui olla võix :(

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: K Nov 10, 2004 9:56
Postitas aljoga
kui mootori temp.näidik peale ~10-15 min sõitu läheb rohelise keskele või selle lähedale, peaks termose-taat korras olema ja viga tuleks otsida salongisoojendusega seotud jubinatest.

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: K Nov 10, 2004 10:13
Postitas NO FEAR
loll küsimus, aga kas vedelikku on ikka piisavalt jahutussüsteemis?:)

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: K Nov 10, 2004 10:14
Postitas sigaelmar
Ma ise kaldun arvama, et viga soojendusejubinates, aga see hulk lammutamist. Termostaat läheb nagunii vahetusse, aga ma ei usu, et sellest abi on.

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: K Nov 10, 2004 10:15
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: NO FEAR
loll küsimus, aga kas vedelikku on ikka piisavalt jahutussüsteemis?:)

Ex paneb koos termostaadiga uued mahlad sisse ja jääb põialt hoidma, et asjast abi.

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: K Nov 10, 2004 11:13
Postitas duesenberg
oled kontrollinud, kas soojenduse lülitite plokist lähtuva temperatuuri reguleerimise trossi teine ots ka kuskile kinnitet on?
kui mu mälu mind ei peta, läheb soojendusradikas soojaks koos mootoriga ja kabiini temperatuuri reguleeritakse sellega, kui palju külma õhku juhitakse läbi soojendusradika ja kui palju radikast mööda.

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: K Nov 10, 2004 12:44
Postitas sigaelmar
Trossi kontrollisin, hoobasid liigutas. Termostaadi tulemus selgub homme.

Aga keegi kompuutri ja kiirusehoidja koha pealt ei oska juhtnõõre anda?

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: L Nov 13, 2004 1:59
Postitas sigaelmar
Termostaadi tulemus ei selgunud, sest see võtab õppinud mehel spets - tööriistadega pool päeva ja väga mõtekas siis juba uus rihm ka peale panna.

Kas ehk keegi viitsib 900 omanikest vaadata, mis süsteemiga töötab tuledelüliti valgustus, mul ei põle ja polekski nagu midagi põlemas, samas valgustatav ta nagu olex. Äkki midagi puudu.

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: L Nov 13, 2004 9:39
Postitas Viki
tõmbad lüliti välja,pistik tagant ära,lüliti keskel väike pirnipesa välja tõmmata,pirn vahetada(1,2w ilma soklita)

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: L Nov 13, 2004 17:26
Postitas Viki
kiirusehoidja plokk on kapoti all paremas salongipoolses nurgas.tross läheb edasi trottlisse.kõige levinum viga on pedaali lülitid(piduril 2,siduril 1).suht lihtne testriga kontrollida.
kompuutrist niipalju,et SID(infotabloo) arvestab kütusekulu ja DTE-d info järgi,mis ta saab kellade plokist(läbitud vahemaa,kiirus,kasutatud kütuse kogus,kütuse jääk).kommunikatsioon käib 2 juhtme kaudu(nn. BUS).ehk siis:kas spido,odomeeter,bensu näitaja toimivad? kui toimivad,siis oma jõududega pole eriti midagi peale hakata. teoreetiliselt võib juhtuda näiteks kui mõne räigema meetodiga spidot kerida.

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: P Nov 14, 2004 14:55
Postitas sigaelmar
Kellad kõik töötavad ja spido võib olla keritud küll kuna mu 11 aastat vanal autol sai täna lõunal läbisõit müstilised 155 555 km

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: P Nov 14, 2004 21:45
Postitas Viki
muuseas saab sinu auto olla vähemalt 94a. mudel. esmamüük võib küll olla 93a. lõpp aga see 93 ajab alguses vähe segadusse(paneb oma mälus kahtlema).

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: P Nov 14, 2004 22:04
Postitas sigaelmar
Jah, enamus katalooge peab mu autot 94 aasta omax, muuseas mu autol ongi kolmapäeval, 17 novembril sünnipäev, saab 11 aastasex :) Pirn oligi just seal, lihtsalt nii imelikus pesas, et ei pannud ise tähele, et see pirn on.

Kas keegi teab, äkki mu sooja õhu pull on tingitud sellest, et mul ei ole seda tuulesuunaja lülitit? Võibolla on kuidagi sellega seotud?

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: P Nov 14, 2004 22:22
Postitas Viki
kui tegu oleks õhu suunamisega, siis kuskilt tuleks ikka sooja. sa saad seda proovida. eeldusel, et sul kardaan puudub:kui paneel välja tõmmata, näed taga ventilatsiooni koda(must plastik). seal peab olema reg. nupu võllile vastav pesa( T- kujuline). seda saab kruvikeerajaga keerata(kui liiga raske pole). kui T õigetpidi, siis puhub klaasile, kui tagurpidi, siis näkku. pöörlemisraadius 180 kraadi(ära püüa üle keerata).

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: P Nov 14, 2004 22:25
Postitas Viki
muuseas, iga mudeliaasta vahetus toimub eelmise aasta augustis

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: E Nov 15, 2004 1:03
Postitas sigaelmar
Nojah ta puhub akna peale küll, aga max peal ka suht leiget :( Siis ei jää muud üle kui üxpäev see hull töö ette võtta ja vaadata, kas õhuklapp liigub korralikult. Muidugi on ka võimalus, et soojendusradikas on tuxis, aga siis peax üx lõdvikutest, mis soojendusradikasse läheb, külm olema

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: E Nov 15, 2004 12:42
Postitas Trionic
To sigaelmar:termostaadi vahetus võtab 1-1,5 tundi ja ei vaja erivahendeid

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: E Nov 15, 2004 14:00
Postitas sigaelmar
Teeninduseklemmid nii ei arvanud.. muidugi nad vaatasid Omega tööraamatust, Saabil võivad asjad erineda, sest Omegal ju mootor teistpidi peal ja termostaat teise koha peal, aga rihmad tuleb ikkagi eest ära võtta.

Kompuutri koha pealt niipalju, et ma sain täna teada, et seda CLEAR nuppu tuleb lihtsalt kaua all hoida, läbisõidu viskas miskipärast mitte nulli, vaid alguses 180 km peale ja iga 100 meetri pealt pani 3 km otsa, hiljem hakkas 175 km peale panema, käitub siiski imelikult. Küttekulu viskas alguses --- L/km ja hiljem ikkagi 0,0 peale :( Ma hetkeks juba lootsin, et viga lihtsalt kasutajas, kes ei oska kompuutrit seadistada :(

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: E Nov 15, 2004 22:35
Postitas Trionic
Sorry,sul ju V6,aga päeva ikka ei lähe.

Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine

Postitatud: E Nov 15, 2004 23:41
Postitas sigaelmar
ma ka väga loodan, et mitte :)