1. leht 1-st

9-5 diisel mootoriviga

Postitatud: E Nov 13, 2006 17:18
Postitas planlep
Sorisin vähe varasemates postitustes, aga ei õnnestunud leida konkreetset ühest vastust küsimusele:
kas kellelgi on isiklikke kogemusi sageli mainitud 9-5 diisli tehase mootorivea (hülsside....) osas, ehk kas kellelgi selle auto omajatest on see viga tõeks osutunud?
ja kas siis teadjad soovitavad seda autot või mitte?

9-5 diisel mootoriviga

Postitatud: E Nov 13, 2006 17:34
Postitas Cyber
See on siis 3.0 diislite viga. Kellelgi siin alles vahetati terve mootor. eee... Valdo äkki??

Väike otsing... nii oligi Seal on ka kõik eeldused mis vaja vahetuseks.

9-5 diisel mootoriviga

Postitatud: E Nov 13, 2006 17:47
Postitas planlep
ehk tal siis ajalugu 100% teada ja esinduses kogu hooldus.
no sellist leida suht keeruline.

9-5 diisel mootoriviga

Postitatud: T Nov 14, 2006 8:02
Postitas Trionic
on sattunud küll selliseid ette.väga lootusetu viga isuzu poolt,eeldab plokivahetust.

9-5 diisel mootoriviga

Postitatud: T Nov 14, 2006 16:35
Postitas fofa
no ma siis pushin kah veel korraks teemat, äkki Trionic võtab vaevaks vastata.


* Kas kõikidel Isuzudel on mootori kotti jooksmine vältimatu või on see vene rulett - mõnel läheb, mõnel mitte?
* Mis ls. suurusjärgu juures see korraliku hoolduse puhul kõige tõenäolisemalt juhtub?
* Kas seda jama on võimalik kuidagi ennetada/edasi lükata?
* Palju selle vea likvideerimine maksma läheb? Uus mootor Vikingi andmetel 60KEEK? Remont mis maksab?
* Kui palju neid pekkis diisleid siis juba praeguseks elustatud on?

9-5 diisel mootoriviga

Postitatud: T Nov 14, 2006 20:37
Postitas Trionic
*nagu 9-5 bensukatel on karterituulutuse probleem sisse projekteeritud,on sama ka isuzu antud v-6´l. viga ei pruugi avalduda kõigil toodetud isenditel,vähemalt tänaseni sõitnutega,aga aastad lisanduvad,edasi ei tea keegi,peale saabi ja isuzu tehaste.
*esimesed häiresignaalid tulid enne 100tuh.
*tõenäosus väike.
*eestis ei tea,kes oleks suuteline.näiteks fordi" duratec" mootoreid EI OLEGI võimalik remontida.kui kolvigrupis tõrge tekkib,tuleb kogu alumine ots uus osta.
*täpselt ei tea,neid eestis suht vähe liikvel.netist pole kaevanud.aga mootor on mingil jeebil modituna edukalt kasutuses.

9-5 diisel mootoriviga

Postitatud: K Nov 15, 2006 0:11
Postitas mad1
3,0 V6 DIISLIT MINU TEADA EESTIS SIISKI KORRA TEHTUD...SELLEGA JÄNDAS TÕUKUR...MILLINE OLI LÕPPTULEMUS ON TEADMATA...

PEALE NENDE ILMSELT EI SOOVI KEEGI KA ANTUD MOOTORIT REMONTIDA...

VÕIMALIK MUIDUGI MOOTORI, ÄÄRMISEL JUHUL KOGU KOLVIGRUPI VAHETUS...HIND MUIDUGI KA TEISEST DIMENSIOONIST JA KUULUB KOSMONAUTIKA VALDKONDA....:eureka:

9-5 diisel mootoriviga

Postitatud: K Nov 15, 2006 8:05
Postitas Trionic
tegelikult saab parandada neid "ujuvate hülssidega" plokke küll,aga kuna tegu on diisliga,siis jutt hoopis teistest jõududest,rõhkudest jms.
väga kalliks läheks selline projekt.

9-5 diisel mootoriviga

Postitatud: K Nov 15, 2006 11:15
Postitas iisak
Minu andmetel on see mootor kasutusel veel Renault Vel Satisel,Espacel ja Lancia Thesisel...

9-5 diisel mootoriviga

Postitatud: K Nov 15, 2006 12:24
Postitas Saingi
Algselt postitas: iisak
Minu andmetel on see mootor kasutusel veel Renault Vel Satisel,Espacel ja Lancia Thesisel...

Johhaidii,missuguseid auto marke on olemas !

9-5 diisel mootoriviga

Postitatud: K Nov 15, 2006 15:47
Postitas Trionic
Ja Opel tahab seda Signumile panna.