1. leht 2-st

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 10:58
Postitas csn
Sai siis eelmisel nädalal 900 se 2,0t ostetud, aga on paar probleemi.
Tegin kliimaautomaatikale kalipreerimise ja andis veateate koodi nr 1 (mis see tähendab)
Ja teiseks on probla raadioga. Raadio oli ostes lukus, tegin VM päringu raadi koodi osas, sain sealt koodi (isegi tasuta :) ) Kui hakkasin koodi sisestama ei juhtunud midagi raadiole jäi lihtsalt sisestatud kood ette ja kõik. Kas tegin midagi valesti.

Terv

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 11:06
Postitas ivomets
see näitab vigade arvu.
kontrolli salongi temp. andurit, see peaks ringi käöima ja surisema.
kas koodi sisestada saad?
kui ei, siis jäta syyde sisse ja oota tunnike, siis laseb sisestada

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 11:16
Postitas csn
koodi sain sisestada aga see jäi lihtsalt displeipeale. Lugesin manuali ja seal ütles, et peale koodi sisestamist peaks raadio ennast kohe aktiveerima.

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 11:19
Postitas ivomets
siis äkki polnud õige kood?!

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 11:20
Postitas csn
proovin täna uuesti sisestada kui tööle ei lähe siis hmmm. Peab hakkam VM jälle piinama vist....

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 11:29
Postitas TFK
Tere. Minu auto raadio ka ei teind muffigi esimesel korral , nimelt sisestasin koodi 2 korda järjest ja hakkas tööle.;)

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 11:42
Postitas csn
Üks asi veel: nimelt ei tule esiklaasipeale vett. Tahaklaasipeale tule küll ja veel aga esiklaasipeale tuleb aga imevähe ja siis kah peab eriti kaua pumpama ja tuledepeale mitte mõhkugi. Kas on voolikud umbes või pump peetis?

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 11:44
Postitas MadMan
vaata need voolikute ühendused kapoti all üle. seal on tagasivooluklapp, T ühendus jne - mõni ehk lihtsalt lahti, katki või umbes.

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 11:55
Postitas ivomets
vot seal selliseid klappe päris mitu ja sealt seest läheb kummimembraan sodiks. võtad klapi lahti näpitsate vahel ja lõikad kummikindast uue membraani.
ja hästi puhtaks tuleb seest teha vanast jäänusest.

Lisatud failid

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 12:01
Postitas csn
OK tänud kiire ja asjaliku abi eest. Õhtul hakkan lammuatma :)

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 12:06
Postitas Gunn
Algselt postitas: ivomets
siis äkki polnud õige kood?!

Või peab ikkagi peale viimase numbri sisestamist mingile nupule veel vajutama (mul endal polnud küll ostes originaalmakk, vaid Blaupunkti Smögen, aga sellel pidi küll peale viimast numbrit veel kuhugi vajutama) n.ö koodi aktiveerimiseks :freak:

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 12:32
Postitas indrek
Algselt postitas: csn
Üks asi veel: nimelt ei tule esiklaasipeale vett. Tahaklaasipeale tule küll ja veel aga esiklaasipeale tuleb aga imevähe ja siis kah peab eriti kaua pumpama ja tuledepeale mitte mõhkugi. Kas on voolikud umbes või pump peetis?

Pump võib ka vabalt läbi olla, hind ca 6..700 raha. Aga sellele saab ka kantossilappimist teha :) vahetad mootori juures juhtmete polaarsuse ja esi- ja tagumise pesuri voolikud.

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 12:42
Postitas Chipy
raadioga on nii, et kui ei tee midagi siis katsu kõik kaitsmed üle, et need oleksid korralikult sees ja restarti saab asjale teha kui võtad korra aku juhtme maha. proovitud ja toivivad variandid mõlemad :)

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 12:52
Postitas Viki
aga proovi pärast koodi BAND nuppu

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 13:45
Postitas csn
Võtsin kaitsme välja ja toppisin sisse tagasi, nüüd peab vist 1 h ootama kui annab võimalust koodi sisestada, eks siis näis mis saab.

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 16:51
Postitas csn
No nii sai siis vahepeal Tartu linnas madallendu harjutatud ja raadio viskas uuesti ette teate CODE IN. Rebisin kohe välja manuali ja uurisin mis siis täpsemalt tegema peab. Seal on kirja et kui ees on tekst CODE IN siis tuleb kood sisse toksid ja kogumoos. Band nuppu tuleb 3 sec all hoida sellisel juhul kui oled eelnevat sisestanud vale koodi ja soovid seda kustutada.
Toksisin sisse kood **** ja ........ tulemus null :wall: GRRRRRR
Tõmbasin traati VM ja kontrollisime minupoolt antud raadio VIN koodi üle ja nendepoolt antud koodi üle kõik klapib.

Vahepeal kui olin vihast lõhkemas:angry: uurisin salongi temp andurit ja tõesti see vent seal sees ei keerle ja mingid juhtmed olid kah ripakil. Kuidas selle vidina sealt seest suurema lammutamiseta kätte saaks?

Ja mis varjante nüüd sis selle raadioga on..... lugesin kuskilt et keegi laskis ümber progeda. Või äkki on kellegil üle NG900 makk KOOS ÕIGE KOODIGA.

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 16:55
Postitas Nastix
No aga kas lõpuks seda ikka katsetasid, et peale koodi sisestamist BAND nuppu vajutad?

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 16:58
Postitas csn
Jah VM öeldi veel et hoia all nii ma tegin kah nu hoidsin mingi 30 sec kindlasti (või kurat kas seda peab seal ka terve tunn all hoidma et makki tööle saada) Ja VM ütles veel seda, et kui BAND ei toimi proovi teisi nuppe kah ikke ei toiminud.
Lõpp lahenduseks öeldi et tiri makk armatuurist välja ja tõmba juhtmed tagant ää:gun: nu mis ma neid sealt välja sikutan kui ma olen juba korra aku klemmi maha kiskunud ja ka kaitset näppinud. SOODA KARI SEAL:wall:

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 16:59
Postitas ivomets
see temp. andur tuleb sissepoole ja kuskilt suuremast avast välja võtta. ei mäleta täpsemalt. ja anti juures mingi 600 eek.
aga ennem võikid proovida mõnda muud või arvuti yhendada.

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 17:24
Postitas kasparius
sul on vahetatud makk sees,seepärast vin ja makikood ei klapi.
Mul oli sama keiss.
Kui oled nõus ümber progema, siis u2u mulle. Mina tallinnas.

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 17:39
Postitas csn
Mul kama mis selleks tegema peab tahan raadiot tööle saada :angry:

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 17:53
Postitas csn
Lugesin Saabnet.com ja leidsin sealt sellise teksti.


I have found that entering the radio code and radio is back on, is working 1 out of 10 tries on my car. 1996 900S Turbo with 6 CD's changer.

I usually open my fuse panel before entering the radio code and if the 4 dash appear and stay for a while. I leave the ignition key to on position and remove/replug the fuse(fuse identified as Radio Diagnostic) It is probably not recommended, but it did work each time i've done it. Just be sure you have identified the right fuse.

I have also seen that diconnecting the CD's changer can also solve the code in problem. Did not work in all case for me... so i did go to the Radio Diagnostic fuse solution.

So you can try the CD changer disconnect to begin with and try the fuse if you want.

Tõlkeks niipalju, et see raadio võibgi hullu panna ja parem on proovida asja 10 korda ennem kui asjast abi on ning samas võib ka proovida eemaldad Cd box juhe ja ka kaitse välja tirida.
OH eks ma proovin kui ei midagi ei aita sis peab ümberkodeerima hakkama....

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 18:10
Postitas ivomets
Algselt postitas: kasparius
sul on vahetatud makk sees,seepärast vin ja makikood ei klapi.
Mul oli sama keiss.
Kui oled nõus ümber progema, siis u2u mulle. Mina tallinnas.

vin kood ei oma tähtsust. tähtis on raadio peal olev pikk number.

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 18:13
Postitas csn
jah raadio vin, raadio vasaku küje peal algab mul tähega Y......

Paar probleemi

Postitatud: N Nov 16, 2006 20:23
Postitas Chipy
kaitse, mis mul oli välja põrunud oli muide üldse elektriantenni oma...

edit: seal on 2 koha peal muidu, 1 on radio ja teine on radio, electrical antenna numbrid olid vist 32 ja 33 või midagi sellist, ma ei mäleta täpselt enam