1. leht 1-st

SAAB 9000 2.3 147kw, 1996, Tnis

Postitatud: N Nov 16, 2006 15:21
Postitas Fanfarist
Tervitus,
sai suvel Saksamaalt Tartusse see 9000 CSE toodud, see mul teine SAAB. Sellise auto kohta igati viisakas seisukorras, spidomeeter näitas 86000km, hooldusraamat ka kenasti täidetud. Autode läbisõit on muidugi omaette teema, 100% kindel ei saa kunagi milleski kindel olla. Müügis oli auto sellepärast, et suht kerge avarii (esistange+tulekojamehemootor) järel olid avanenud mõlemad turvapadjad. Kuna olen optimist, loodan, et turvapatju ei lähe tarvis. Varustus selline tavaline CSE tase, eripäraks ehk helehall nahksisu.
Varjuküljena tooks välja perioodiliselt mittetöötava keskluku (alarm töötab) ja selle, et turbo ei lähe juba alates esimestest enam lõpuni pöördesse. Sai küll pandud uued vaakumivoolikud, BPC klapp käis ka korra lahti-kokku, WG paistab, et toimib, ilmselt mingi õhuleke kuskil. Võimalik, et rootslane lülitas endise talvereziimile, et säästa talverehve, ja kevadel hakkab kõik jälle toimima...;)

Lisatud failid

SAAB 9000 2.3 147kw, 1996, Tnis

Postitatud: N Nov 16, 2006 15:23
Postitas Fanfarist

Lisatud failid

SAAB 9000 2.3 147kw, 1996, Tnis

Postitatud: N Nov 16, 2006 15:24
Postitas Fanfarist

Lisatud failid

SAAB 9000 2.3 147kw, 1996, Tnis

Postitatud: N Nov 16, 2006 15:26
Postitas Fanfarist
Kõiki pilte ei oska korraga panna, vabandust

Lisatud failid

SAAB 9000 2.3 147kw, 1996, Tnis

Postitatud: N Nov 16, 2006 15:36
Postitas Mart900
ma just siin piidlesin tonniseid, klassik kipub kitsaks jääma..ilus masin:love:

SAAB 9000 2.3 147kw, 1996, Tnis

Postitatud: N Nov 16, 2006 19:29
Postitas qdwin
Algselt postitas: TnisVarjuküljena tooks välja perioodiliselt mittetöötava keskluku (alarm töötab)
Kas umbes midagi sellist et vajutad nuppu puldil, alarm läheb maha aga uksed lahti ei tule? Kui jah, siis relees on külmjooted või on need jooted mõranenud. Kui mälu ei peta siis see relee oli juhi jalgade kohal armatuurlauas. Kõik kontaktid tuleks lihtsalt üle joota.

SAAB 9000 2.3 147kw, 1996, Tnis

Postitatud: N Nov 16, 2006 23:08
Postitas Cyber
Algselt postitas: Tnis
spidomeeter näitas 86000km, hooldusraamat ka kenasti täidetud.
Odomeeter siis... ja seda numbrit ei usu ju mitte keegi..:) Selles näidus ei saa isegi 10% kindel olla. Pildi pealt paistev juhiiste eeldab juba poolt milli vist..:) Või on seal autost iga paari kilomeetri järel sisse-välja käidud.

Väliselt igati vinks-vonks. Paraku see turvapadja värk mulle küll ei istu. Kui ikka peaks olema need, siis olgu. "Loodan, et ei lähe vaja" on enesepettus. Ühel hetkel lendab tabletikuuril rullar nuka tagant sulle sisse ja ongi pahandus...

SAAB 9000 2.3 147kw, 1996, Tnis

Postitatud: R Nov 17, 2006 1:25
Postitas vulkanus
86000 km see on kahtlane minu 9000 mis on sõitnud 160000 esiistmel on vaevumärgatavad kulumisjäljed
kuid sellel tundub veidi liiga kulunud olevat.

Üks variant on muidugi veel nahk pole kunagi hooldust saand siis teeb aeg juba oma töö
ja paod nahas on lihtsad tekkima eriti põhjamaa kliimas
Olen näinud juhust oma tuttava bemaril millel 70kilo peal olinahk praguline kas sitt nahk või õigemini vähe hooldust

SAAB 9000 2.3 147kw, 1996, Tnis

Postitatud: R Nov 17, 2006 9:42
Postitas Fanfarist
Ostes juhtisingi müüja tähelepanu juhiistmele, vastus oligi, et kasutuses olnud lühikeste otste linnaautona, Hamburgi siis. Aga nagu ka eelnevalt juttu oli, pole ma ise ka 100% kindel, et odomeeter tõde peegeldab.

SAAB 9000 2.3 147kw, 1996, Tnis

Postitatud: T Sept 08, 2009 10:26
Postitas Fanfarist
Nii, nüüd siis 3 aasta ja läbitud 45000km pärast olen oma CSEga tõeliselt rahul. Loodan, et tema minuga ka, ehkki ma pole autojuhina päris pensionärist kirikuõpetaja, samas kummisuitsetaja ka mitte.
Remonditud-vahetatud on selle aja jooksul SAABitüüpilised sõlmed:
- turvapadi, kõrvalistuja poole sobis kindalaegas, turvavööde eelpingutid, Tartu Carringus kustutati turvapadja tuli, ja remonditi(!) keskluku- (mis on 1,5 aastaga jälle jupsima hakanud) ja kaugtulede relee,
- bensiinipump, mis õnneks lakkas töötamast koduõuel ja kus ma ta ise vahetatud sain,
- summuti keskmine osa,
- esimesed õõtshoova- ja tagumised stabika puksid,
- süüteluku põhi,
- kõik piduriklotsid,
- pirnid, filtrid...
ACC tuleks ka nüüd vahetada, jukerdab teine. Katuseluuk on algusest peale vigane, aga järgmise 3 aasta jooksul selle vahetus plaanis pole. Sama lugu tulepesuritega, üks katkine mootor on aja jooksul osade kaupa minema jalutanud... Ka mingeid tuuninguoperatsioone auto juures ette võtma ei hakka, ka külgmisi kollaseid suunatulesid ei hakka valgete vastu vahetama.
Õli ei võta, aga ajab, teate küll, sealt jagaja korgi juurest natuke välja. Õli vahetan ca 7-8000km tagant. Bensiini ka eriti ei võta: ca 7,5 maanteel, 10 soojal talvel keskmiselt, 11,5 külmal talvel keskmiselt (Nõo-Tartu-linnasõit). Bensiinikulumõõtja valetab optimistlikult, näitab ca 0,5 l vähem, kui on tegelik kulu.
Kokkuvõtteks mainin uuesti, et olen väga rahul.

SAAB 9000 2.3 147kw, 1996, Tnis

Postitatud: L Mär 24, 2012 22:23
Postitas Fanfarist
Autost on väga kahju, ehkki õnnelik õnnetus oli. Ees sõitev 206 hakkas vibama ja vastutulev CR-V pühkis tal tagaosa minema ja siis mulle otse vastu. CR-V oli ostetud Hispaaniast ja varsti oleksid nad koju jõudnud. Tohutu libe oli (20km enne Kaunast) ja kiirused pigem ca 70 kanti. Inimesed eriti kannatada ei saanud.
Saab on Tartus tagasi ja kui kindlustusega rehnutid klaarid, kohtume ilmselt varuosade rubriigis.

Lisatud failid