1. leht 1-st

Saab 9000 '97 väntvõlli rihmaratta mahakeeramine

Postitatud: R Nov 17, 2006 20:06
Postitas vulkanus
Mis pidi kerab lahti väntvõlli rihmaratta otsamutika kas päripaeva voi vastupäeva
Oleks vaja vända otsasimmer ära vahetada, äkki oskab keegi väheke ka nõu anda kuidas to protsess kaib
hetkel pole võimalik masinat liigutada ,et töökotta viia, tuleb ise hakkama saada.

tänud

Saab 9000 '97 väntvõlli rihmaratta mahakeeramine

Postitatud: L Nov 18, 2006 0:58
Postitas vulkanus
sorri loomulikult tonnisel ja 97a ei pane ise tähelegi täpsemaid andmeid anda

Saab 9000 '97 väntvõlli rihmaratta mahakeeramine

Postitatud: L Nov 18, 2006 10:02
Postitas iisak
Ratas(parem) alt ära,logar välja-8 ja 10võti.Siis rihmapinguti kokku mingi käepärase asjaga-ettevaatust-liiga hoogsal keeramisel võib puruneda,kuna tegu on amortisaatoriga.Nüüd rihm ära ja rihmaratas vastupäeva 27padruniga(vist) lahti.
Õlipumba otsakaas maha-vedruklamber enne mingi kruvikaga lahti koputada,et paremini näpitsatega haarata saaks ja siis laua peal vahetad simmeri ära.Kindlasti tuleb vahetada ka kaane enda tihend,kuna lekkimise tõenäosus on ca 95%.Siis kaas tagasi(vedru tagasipanek on üks paras piin:angry: ) ja nüüd kõige tähtsam:
Polt tagasi panna keermeliimiga ja dynovõtmega 175Nm:wise: Edasine on juba kukepea...
Dynomoment on eriti tähtis,kuna rihmaratta ja kiilu tolerants on omavahel liiga suur ja nii mõnigi foorumlane võib rääkida,mis juhtub,kui seal hakkab lõtkumine tekkima:nono:

Saab 9000 '97 väntvõlli rihmaratta mahakeeramine

Postitatud: L Nov 18, 2006 15:45
Postitas Trionic
Rihmapinguti rulli polt käib vastupäeva keermega.
Väntvõlli rihmarattad purunevad pidevalt inimestel selle lõtku tolerantsi tõttu.Keermeliim peab olema pehme,või poolkõva.

Saab 9000 '97 väntvõlli rihmaratta mahakeeramine

Postitatud: P Nov 19, 2006 0:15
Postitas vulkanus
aitüma pilt läks poole selgemaks nüüd tean mida pean enne varuma kui asja kallale asun
niiet lihtne asja peese keerata- võtan teadmiseks