1. leht 1-st

Klassiku alastarteri lahtivõtmine

Postitatud: P Nov 19, 2006 1:17
Postitas Ryhkija
Ehk oskab keegi nõu anda, kuidas käib Klassiku 1981-1984 toodetud alastarteri (Bosch 0 001 311 108) lahtivõtmine. Täpsemalt jäime hätta pendiksi ehk vabakäigusiduri võllilt eraldamisega - seal on võlli peal traadist vedruseibiga tõkesti, mida ei õnnestunud eemaldada :wall:
Äkist keegi asjatundjatest võtab vaevaks kogu selle vidina demontaaži nipid "puust ja punaseks" meetodil ära seletada. Hea kui ka miski joonis ehk pilt juurde tuleks. Ja kuidas see harjade vahetamine ikkagi käib, need ju sinna hoidikusse suisa needitud?

Endal tekkis mõte, et võib-olla tuleks sellele tõkestile miski toruja asjaga pendiksi suunas koputada, et seda vedrutraadilt eemaldada. Seejärel vedru üle otsa ära võtta ja siis peaks ka tõkesti ja pendiks ära tulema :freak: , on see nii? Öö jõudis kätte ei saand enam kolistada, muidu oleks ehk proovinud ...

Klassiku alastarteri lahtivõtmine

Postitatud: P Nov 19, 2006 10:02
Postitas Trionic
Täpselt nii see käib-koputad selle rõnga,mida vedruseib paigal hoiab ühest servast maha,siis teisest,vedru jääb vabaks,eemaldad selle ja rõnga ja pendiksi.
Harju vahetataksegi koos hoidikuga,võid ka ükshaaval vahetada,siis peab punktkeevitus käepärast olema.