Klassiku alastarteri lahtivõtmine
Postitatud: P Nov 19, 2006 1:17
Ehk oskab keegi nõu anda, kuidas käib Klassiku 1981-1984 toodetud alastarteri (Bosch 0 001 311 108) lahtivõtmine. Täpsemalt jäime hätta pendiksi ehk vabakäigusiduri võllilt eraldamisega - seal on võlli peal traadist vedruseibiga tõkesti, mida ei õnnestunud eemaldada 
Äkist keegi asjatundjatest võtab vaevaks kogu selle vidina demontaaži nipid "puust ja punaseks" meetodil ära seletada. Hea kui ka miski joonis ehk pilt juurde tuleks. Ja kuidas see harjade vahetamine ikkagi käib, need ju sinna hoidikusse suisa needitud?
Endal tekkis mõte, et võib-olla tuleks sellele tõkestile miski toruja asjaga pendiksi suunas koputada, et seda vedrutraadilt eemaldada. Seejärel vedru üle otsa ära võtta ja siis peaks ka tõkesti ja pendiks ära tulema
, on see nii? Öö jõudis kätte ei saand enam kolistada, muidu oleks ehk proovinud ...

Äkist keegi asjatundjatest võtab vaevaks kogu selle vidina demontaaži nipid "puust ja punaseks" meetodil ära seletada. Hea kui ka miski joonis ehk pilt juurde tuleks. Ja kuidas see harjade vahetamine ikkagi käib, need ju sinna hoidikusse suisa needitud?
Endal tekkis mõte, et võib-olla tuleks sellele tõkestile miski toruja asjaga pendiksi suunas koputada, et seda vedrutraadilt eemaldada. Seejärel vedru üle otsa ära võtta ja siis peaks ka tõkesti ja pendiks ära tulema
