1. leht 1-st

Kütusekulu

Postitatud: N Nov 11, 2004 18:35
Postitas MadMan
http://www.saabcentral.com/features/gm9 ... 1997_2.php
2.3i 150 hp
Top speed: 131 mph (aut. 127 mph).
Acceleration to 60 mph: 9.5 sec, (aut. 10.5 sec).
Fuel consumption* mpg: Urban 20.5 (aut. 19.0). Extra urban 38.2 (aut. 36.2). Combined 28.8 (ant. 27.2).
Fuel consumption*litres/100km: Urban13.8 (aut. 14.9). Extra urban 7.4 (aut. 7.8). Combined 9.8 (aut. 10.4).

2.0i 130 hp
Top speed: 124 mph (aut. 118 mph).
Acceleration to 60 mph: 10.5sec. (aut. 12.5 sec.).
Fuel consumption* mpg: Urban 18.1 (aut. 17.7). Extra urban 34.9 (aut. 33.2). Combined 25. 9 (aut. 25.0).
Fuel consumption*litres/100km: Urban 15.6 (aut. 16.0). Extra urban 8.1 (aut. 8.5) Combined 10.9 (aut. 11 .3)

Siin toodud numbrite järgi olen vale valiku teinud - 2,0 automaat :P
Pean kiiresti teise auto võtma :D
Miks on 2,3 ökonoomsem isegi automaadiga?

Kütusekulu

Postitatud: N Nov 11, 2004 19:40
Postitas RaivoR
Juhul kui sul aparaadiks 900 coupe 2.0 turbo automaat pole probleemi, müü
ära. Huvi on. Komenteeri.

Kütusekulu

Postitatud: N Nov 11, 2004 19:56
Postitas MadMan
http://www.hot.ee/badangel/saab.htm

Selline ilma turbota. Ostetud Hiiu-Suurtükist ja sinna toodud Sveitsist. Mingi hooldusraamatu moodi asi on ka olemas.

Kütusekulu

Postitatud: R Nov 12, 2004 14:58
Postitas alfa
ega suurema töömahuga mootorid alati suuremat kütusekulu ei tähenda! alates mootori enda karakteristikutest, käigukasti ülekandearvudest, täismassist jne - kõik mõjutab mudeli ökonoomsust. ostes tasub esmalt proovida sõita erinevate mootoritega nii linnas kui ka maanteel, ja alles seejärel vaadata tehnoandmeid. paberil muljetavaldav või nadi olev mootor võib rooli taga hoopis teistsugusena tunduda. isiklikult meeldib nendest kahest mulle "oma" igast aspektist rohkem :)

muuseas, minu 2.3 manuaal võtab aastakeskmisena (arvutatud läbisõidu ja tankimiste järgi) 8,8 l/100km. kusjuures kui praegune uute naelrehvide sissesõiduperiood välja arvata, siis armastan ikka gaasipedaali ka vajutada.

Kütusekulu

Postitatud: R Nov 12, 2004 17:58
Postitas duesenberg
alfa rääkis juba põhierinevuse ära - ülekandearvud mõjutavad suuresti kütusekulu, need aga on erinevatele mootoritele mõeldud kastidel erinevad. Näit. 2,0 ilma turbota käigukasti ülekandarvud on märksa aeglasemad kui 2,3 kõrgsurveturboga autol.

Ja veel: ülaltoodud lingil on lehe allservas (ennem pilte) viide teatud eurodirektiividele. Need direktiivid määravad ära kütusekulu testi läbiviimise korra ja tingimused.
Testid tehakse laboritingimustes, kusjuures simuleeritakse külmkäivitust.
Testi pikkus oli nii kahekümne minuti ringis (kui ma nüüd õieti mäletan), testitsükkel koosnes kiirendamisest teat. kiiruseni, kiiruse hoidmisest teat. aja vältel, pidurdamisest seiskumiseni, tühikäik teat aeg ja jälle kiirendus jne. Lühidalt: reaalses elus ei ole just eriti raske saavutada märksa väiksemaid kütusekulu numbreid.

Kütusekulu

Postitatud: L Nov 13, 2004 1:36
Postitas sigaelmar
Jah, ma vaatasin oma auto kulu ka sealt lehelt ja üllatusin, sest minul autol küll nii kõrge see küttekulu ei ole.