1. leht 1-st
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: P Nov 26, 2006 23:09
Postitas rumcais
Saab 900, 1982a bensiini.
Külmalt tühikäigu pöörded normis, nii kui väheke juba soojeneb, kaovad tühikäigu pöörded ja mootor sureb välja, kui pedaali ei vajuta. Karburaatori küljes miskine ufo kujuline mehhaanika (lisaks tühikäigu reguleerimis kruvile) peenikese vedruga, ilma juhtmete või voolikuteta, suhteliselt suure loksumisega liigutamisel. Millega on tegu ja kas seles jublakas võib põhjus olla? Juhendraamatust sarnast asja karburaatori osa juures ei leidnud.
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: P Nov 26, 2006 23:59
Postitas vulkanus
Selle karpa juures on palju jubinaid mis seda põhjustada võivad, alustama peaks muidugi reguleerimis kruvist kontrollima kas too ikka funkab ja tõstab pöördeid ,teiseks kontrolli kas karbussi peal oleva musta korgi all on õli kui ei siis vala sinna ATF õli ja mitte palju.
Loomulikult võib olla läbi ka diafragma mis asub selle ufo kaane all väga tihti tuleb seda jubinat vahetada. et too karbuss üldse normaalselt toimiks.
Neljandaks on kulunud tooremehanism tuleb lahti võtta ja korda teha
Igatahes, kui neist kahest esimesest abi ei ole siis inimesel kes karbussiga kodus pole ei ole mõtet edasi näppida ,keerad peese
'
edu avastamisel
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Nov 27, 2006 7:38
Postitas KT100
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Strombergcarb2.jpg
Kas õli pannakse ainult sinna kolvile? Mis eesmärgiga see kamber seal on? Ja õli pannakse sisetunde järgi... natuke?

900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Nov 27, 2006 7:40
Postitas Ryhkija
Täidad kuni 10 mm ülaservast on venekeelses juhendis kirjas, kui mu mälu ei peta - üle täita ei tohi!:wise:
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Nov 27, 2006 8:10
Postitas Trionic
otsing abiks,alles tegin kellegile puust ette.
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Nov 27, 2006 8:31
Postitas Cyber
See puust ja punane on
siin teemas
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Nov 27, 2006 12:41
Postitas rumcais
Esiteks nimetasin asju vale nimega (inglise keelne raamat rääkis karburaatorist, aga mootori pilt pealtvaates oli sama mis minu masinas - mehhaaniline sissepritse). Jublakas mida küsisisn, pole asjaga seotud, see on gaasitrossi amordiks. Probleemi tekitas voolik klapikambri kaane küljes, pealtnäha oli külges, aga ilmselt mitta päris korralikult, korra välja sisse ja tühikäigu pöörded olemas.
case closed

900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Nov 27, 2006 15:29
Postitas KT100
Algselt postitas: Cyber
See puust ja punane on
siin teemas
arusaamatuks jääb siiski veel kogus

Enda masinal panin silmini, kuid nüüd tundub, et segu on liiga rikas, kuna toorest ei pea isegi külma mootoriga enam näppima.
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Nov 27, 2006 16:05
Postitas Cyber
Algselt postitas: KT100
arusaamatuks jääb siiski veel kogus

Paar posti ülevalpool Ryhkija mainis raamatust leitud kogust.
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Nov 27, 2006 16:20
Postitas KT100
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: KT100
arusaamatuks jääb siiski veel kogus

Paar posti ülevalpool Ryhkija mainis raamatust leitud kogust.
Mõtlesin, et äkki tuleb kuskilt mingi kinnitus veel. Et lihtsalt to be on the safe side.

900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Nov 27, 2006 16:23
Postitas Trionic
kogus on 10mm.allpool silindri ülemist serva,ja segu selle õli olemasolu ja kogus otseselt ei mõjuta.Õliamort on mõeldud kiirendusrikastuse ajal selleks,et järsul gaasiandmisel kolb inertsist liiga kiiresti ja liiga üles ei liiguks(mida avaramaks kolb "kõri" teeb,seda rikkam segu),mis omakorda põhjustaks põlemisprotsessi kustumise silindrites liigrikka segu tõttu.
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Dets 04, 2006 15:15
Postitas KT100
Stromberg 175 segukruvi ka kuskil on? Netist ei leidnud nagu ja reaalselt ka silma ei hakanud. Prooviks asja veits lahjemaks teha.

900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Dets 04, 2006 15:32
Postitas Lembit
Mingi naljaka kujuga võtmega saab nõela kõrgust selle suure kolvi suhtes muuta. Ma endale tegin selle võtme vasktorujupist. Töötas küll.
Kui nõela reguleerimisulatusest ei piisa, siis tuleb karbuss maha võtta ja düüsi ülespoole toksida.
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Dets 04, 2006 15:50
Postitas KT100
Päris keerukas toiming siis kohe. Mulle lihtsalt tundub, et liiga rikas on segu, kuna pärast puhta õli lisamist karpasse, ei vaja peaagu külm mootor ka toorest.

900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: E Dets 04, 2006 22:38
Postitas Trionic
Analüsaator oleks abiks.
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: T Okt 14, 2008 16:27
Postitas KT100
Nonii, mehed, co topeltkõrgem kui lubatud, ülevaatusest läbi ei saanud

Auto pool aastat seinud ja nüüd siis selline jama! Enne üv minekut kupatasin ikka tule läbi konest, aga ei aidanud. Üvpunkti mehed ei osanud seda CO kruvi ka leida. Ega ma isegi oska. Siit siis küsingi, et kuidas nüüd seda värki timmima hakata? selline karpa siis:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Strombergcarb2.jpg
EDIT: ehk see pilt on parem..

Cyber

900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: T Okt 14, 2008 16:59
Postitas MadMan
Mis ajast NG-del Strompa karpad on?

Teema on vales alajaotuses. Aitäh!
EDIT: Teema õigesse lahtrisse lahterdatud
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: K Okt 15, 2008 15:40
Postitas EnnSvensson
Vanal Strombergil kuluvad ära segunõel ja nõela kaev.Niiviisi muutub nõela-kaevu vaheline ristlõige suuremaks ja segu rikastub.
Samuti kuluvad segurikastusseadme siiberkettad kriimuliseks ,tühikäigul kui segusiiber on kinni imetakse läbi kriimulise segurikastaja täiendavat kütet ja segu läheb rikkaks ka tühikäigul.
Müüakse Strompale rem.komplekte,oma kahesele sain Rootsist
Ja muidugi kui mootor on hõre,siis ei saa ka tühikäiku paika,üheks tunnuseks on tundlikus õhurõhu suhtes.
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: K Okt 15, 2008 21:26
Postitas KT100
Ma vaatasin, et minu masinal Pierburg 175CD. Välimuselt samasugne nagu see Stromberg siin. Pildi järgi on segukruvi karpa all. Pole hetkel olnud aega asja lähemalt uurida.
Samas ma arvan, et mu mootor on ikka väga hõre, kuna kui sumpa oli alt ära, siis võtmest masin käima ei läinud, pidin käima tõmbama lausa.
Kust kohast Rootsist uurida neid remontkomplekte?
900 ja kadunud tühikäik
Postitatud: L Okt 18, 2008 14:34
Postitas KT100
Mul on EGR-klapp järelt ära ühendatud. Kas seal võiks olla põhjus kõrgeks CO-tasemeks?
Igaljuhul olukord on selleks korraks lahenenud. CO kruvi lahtimale ja numbrid kukkusid
