1. leht 1-st

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: T Nov 28, 2006 0:18
Postitas kame
Tervitus kõigile Saabi kasutajatele ehk teisisõnu nautjatele!

sai ostetud kusagil kuu eest endale selline sõiduriist ja üldiselt tegu ikka väga mugava autoga millel on nii nägu kui tegu! :notworthy: ise polnudki enne Saabi proovinud ja üllatus oli proovisõidul vägagi positiivne!
nagu vanematel autodel kombeks on talgi mõned vead küljes ja nüüd küsiks tedjamatelt nõu: nimelt põleb tal pidevalt airbag-i tuli , samas on rool umbes 5 kraadi vasakule viltu ( sõites ei kisu ) aga lihtsalt asend selline ja peale selle ei tööta helisignaal , millest tallinna liikluses juba paarkorda puudu olen tundnud! millest võiks olla vastavad probleemid tingutud?
ette tänades ja parimat soovides... :drive:

Lisatud failid

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: T Nov 28, 2006 0:23
Postitas teager
Rool viltu, Airbagi tuli põleb ning signaal ei tööta - kõik viitaksid nagu ainult ühes suunas - airbag on avanenud.

Usutavasti kehvalt kokkulapitud. (loe: ilma padjata)

Kust masin pärit on?

terv, teager

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: T Nov 28, 2006 0:29
Postitas kame
algselt tegu Šveitsi varjandiga ehk Swiss edition , Sveitsist olevat ta rännanud Tartusse kus oli 2 aastat olnud 1 omanik ja inimene kellelt mina auto ostsin oli noormees sooviga osta endale bmw 325 :wtf: ! ostsin auto suhteliselt ruttu kuna huvitundjaid oli teisigi - kaasaarvatud siingi foorumis ja ei jõudnud ei troosti ega mujale minna! vin koodi alusel pole Eestis matse olnud aga see suhteliselt algeline info!
ega ei oska üelda mida padi / padja pakkimine maksab?
tänades...

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: T Nov 28, 2006 7:50
Postitas suur
Algselt postitas: kame
ega ei oska üelda mida padi / padja pakkimine maksab?
tänades...

Kui ma ei eksi, siis padi maksis umbes 15 000 EEK, aga pole mõtet patja kohe ostma tõtata. Annan sulle pisut lootust.
Räägin tonnise kogemusest ning eeldan, et 900 sama loogikaga. Airbagi tuli läheb ja jääbki põlema kui süsteemis mingisugune väikegi rike (airbagi tule pirn läbi jms.) on olnud. Veakood kirjutatakse mällu ja tule saab Tech2 abiga ära kustutada. Seega on võimalus, et saad probleemist lihtsasti lahti.

Viltune rool võib olla põhjustatud ka sillaregullist. Sellest isegi siin kuskil juttu (oli vist klassiku näide).

Mingil hetkel olid vigased signaalinupud üsna tihti. '96 väljalaskel peaks vist küll juba tiba uuem rool olema.
Kasutan ära Madmani rohelise rooli pilti. Pildil olevate roolidega ei ole mittetöötavad signaalinupud mingi ime.

Lisatud failid

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: T Nov 28, 2006 8:15
Postitas Cyber
Algselt postitas: suur
[ Airbagi tuli läheb ja jääbki põlema kui süsteemis mingisugune väikegi rike (airbagi tule pirn läbi jms.)
Jajah, tuli läheb põlema, tähistamaks oma läbipõlemist..:D

Aga jah, lase ikkagi spetsialistidel üle vaadata. Pätsi puudumine ei ole meeldiv, kui tead, et ta tegelikult peaks seal olema.

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: T Nov 28, 2006 8:48
Postitas kame
tänud ! eks püüab varsti kuhugi jutule saada!
parimat...

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: T Nov 28, 2006 9:24
Postitas kasparius
welcome to the NG900 family!:cool:

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: T Nov 28, 2006 20:25
Postitas Emmerich
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: suur
[ Airbagi tuli läheb ja jääbki põlema kui süsteemis mingisugune väikegi rike (airbagi tule pirn läbi jms.)
Jajah, tuli läheb põlema, tähistamaks oma läbipõlemist..:D
Kui norida, siis tegelikult kirjutas suur nii (kui ta muidugi vahepeal pole Edit`it kasutanud):
Algselt postitas: suur
Airbagi tuli läheb ja jääbki põlema kui süsteemis mingisugune väikegi rike (airbagi tule pirn läbi jms.) on olnud.
Aga värskele "SAABikasvatajale" palju õnne :beer:

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: P Apr 08, 2007 17:07
Postitas kame
Uuendan siis vahepeal teemat.
Praeguseks hetkeks on autole lisandunud (vahetatud): amordid , starter, sidurikomplekt ja lähiajal tuleb ka hooldus. Salong on lõpuks viidud soovitud konditsiooni kõikvõimalike hooldusvahendite ja puhastustega - lisandunud ka Saksast kingituseks saadud Sony Ericsson-i handsfree ja Automaailma külastades leidsin isegi Saab 900 pildiga pakendis vaibad mis nagu sisse valatud. Suvepoole plaanis teha vajalikud värviparandused ja ka natuke koopaid vaigistada. Loodan auto saada juuliks konditsiooni kus pole enam midagi teha.
Lisandunud on eelmiste valude asemele ( 15´´ ) tollivõrra suuremad - puhas edevus :cool: .
Kui jõuan panen mõne asjaliku pildi ka - hetkel veel käed jalad tööd täis.
Ilusat kevadet kõigile... :notworthy:

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: T Apr 10, 2007 12:29
Postitas kame
uued pildid siis peale pesu ja vaha:

Lisatud failid

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: T Apr 10, 2007 12:30
Postitas kame
veel

Lisatud failid

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: T Apr 10, 2007 12:30
Postitas kame
veel

Lisatud failid

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: T Apr 10, 2007 12:31
Postitas kame
tagant poolt külg

Lisatud failid

Saab 900, 110kw, 1996a, Kame

Postitatud: P Nov 11, 2007 23:12
Postitas kame
Nüüd üle hulga aja jälle kirjutaks midagi...
Tuli siis ühel ilusal päeval, kui sai oma väikene jalake gaasile kõvemini pressitud, imelik mürin salongi. Kahtlustasin algselt kati. aga ülevaatuspunktis oli CO2 korras ja edasi tuli kõne Iisakule.
Kuna kokkuvõttes oli tegu väga kõva keti laginaga oli ka remont päris suur. No esmalt võttis hinge kinni see summa (kuigi auto maksis justnimelt natuke rohkem) - aga ega teise auto korjus mu elu paremaks ei teeks, siis teen selle korda ja säran tänaval edasi. :love: Lihtsalt järjekordne naiivsus, et turu odavaimaid masinaid valides, on võimalik miskit head leida. Igatahes on jälle sõit nauditav (vägagi) ja paar asja veel teha siis pole viga miskit.
Tänud Iisakule :notworthy: , kes on teinud suurepärast tööd masina kallal ja edu kõigile saablastele...