Väljalaskekollektor tonnisele - mis vahe neil on?

Tonnised ja nende mured
Vasta
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 356
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#1

R Dets 07, 2018 17:27

Pilt

Kolleegid, tekkis temaatiline küsimus väljalaskekollektori struktuuri ja ülesehituse osas - kas keraamilise kattega manifolditud tubularil on kindel eelis?

Mis on tavaliselt kontrollküsimused müüale, et vähemalt pealiskaudselt arusaada kokkukeevitatud toote kvaliteedist?

Tähelepanu välja jäid need:

https://a-zperformance.com/sale/saab-pe ... ds-33.html

Pilt

Stainless Steel manifold SAAB 9000

Strongly recommended combining this with a large downpipe to optimize flow all the way through.
Material of tubes: Stainless steel (KO36, AISI 321, 1.4541)
Thickness of tubes: 2,6 mm
Joints: TIG
The mounting flanges are milled.

Ceramic coated performance manifold SAAB 9000

Due to the inside and outside ceramic coating the manifold is recommended up to 1200 degree Celsius, holds 30% of the heat.
Material of tubes: Stainless steel (KO36, AISI 321, 1.4541)
Thickness of tubes: 2,6 mm
Joints: TIG
The mounting flanges are milled.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
caarel
Postitusi: 272
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#2

R Dets 07, 2018 18:55

Kui sellise raha eest osta väljalaskekollektor, kas siis ka veel tekib küsimus kattematerjali olulisusest? :D

https://shop.klracing.se/sv/artiklar/sa ... flans.html

(selline kollektor läheks ju tahes tahtmata teibi alla peitu)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13597
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#3

L Dets 08, 2018 12:16

Keraamikat ei pea enam mähkima. Ja kui mähkida vaja, siis kaotab see roostevaba ka mõtte. Võiks ka siis mustast materjalist kollektori võtta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta