1. leht 1-st

K:Sisselaske õhk värskeks!?

Postitatud: N Dets 07, 2006 15:22
Postitas Mart900
classicu mootoril on sisse laskesse tagasi suunatud palju ka mitte nii värsket õhku, osa kimab tagasi mööda jämedat metall toru ja osa jookseb filtri juurde, mis on nende otstarve? mingi tagasi löögi nõrgendamiseks??? vabandan aga olen loll. kas selle metall toru võiks pimedaks teha ja filtrisse joksva vooliku maha suunata? omaks see migit effekti ja kui siis millist? Pilt

K:Sisselaske õhk värskeks!?

Postitatud: N Dets 07, 2006 15:41
Postitas Ryhkija
Kas sel torul miskit sissetuleva õhu soojendamise funktsiooni pole, arvestades algusega väljalaske pükste juures ja seda, et mu meelest oli lõpu juures ka miski klapp, mis selle õhu pääsu filtrisse kontrollis. Et kas tuleb soojendatud või soojendamata õhk tasemel.

K:Sisselaske õhk värskeks!?

Postitatud: N Dets 07, 2006 15:51
Postitas KT100
See toru jah selleks, et talvel karpa ära ei jäätuks. Õhupuhastaja juures on kuskil üks klapp, mida liigutatakse vaakumiga. :love:

K:Sisselaske õhk värskeks!?

Postitatud: N Dets 07, 2006 16:41
Postitas mardikas
see toru on jah selleks et karpale natuke soojemat õhku anda. ja see õhk on üpris värske, lihtsalt soojem. Mina sain kunagi automaatselt isereguleeruva klapi vastavalt õhutemperatuurile siis kas avas või sulges ...vaakumiga pold miskit pistmist

K:Sisselaske õhk värskeks!?

Postitatud: N Dets 07, 2006 16:47
Postitas Cyber
See voolik on seal ka pritsega autodel. K-jet siis. Minu vanal autol on, kas see klapp töötab ka kuidagi, pole kunagi kontrollinud.

K:Sisselaske õhk värskeks!?

Postitatud: R Dets 08, 2006 8:20
Postitas Trionic
Algselt postitas: Mart900
classicu mootoril on sisse laskesse tagasi suunatud palju ka mitte nii värsket õhku, osa kimab tagasi mööda jämedat metall toru ja osa jookseb filtri juurde, mis on nende otstarve? mingi tagasi löögi nõrgendamiseks??? vabandan aga olen loll. kas selle metall toru võiks pimedaks teha ja filtrisse joksva vooliku maha suunata? omaks see migit effekti ja kui siis millist? Pilt

kõik voolikud on kriitiliselt vajalikud,mis tehas pannud on,va. EGR`ga seotud(kui selline juhtub peal olema),vanadusest hakkab egr kurja tegema.

K:Sisselaske õhk värskeks!?

Postitatud: R Dets 08, 2006 11:06
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: Trionic
va. EGR`ga seotud(kui selline juhtub peal olema),vanadusest hakkab egr kurja tegema.

Misasi see EGR on???:red:

K:Sisselaske õhk värskeks!?

Postitatud: R Dets 08, 2006 13:10
Postitas Cyber
EGR - Exhaust Gas Recirculation. siin pisut juttu.

K:Sisselaske õhk värskeks!?

Postitatud: L Dets 09, 2006 10:51
Postitas Trionic
Algselt postitas: mardikas
see toru on jah selleks et karpale natuke soojemat õhku anda. ja see õhk on üpris värske, lihtsalt soojem. Mina sain kunagi automaatselt isereguleeruva klapi vastavalt õhutemperatuurile siis kas avas või sulges ...vaakumiga pold miskit pistmist
parafiini ja vedru abil käib saabidel see klapp,mõnedel versioonidel hõrendus lisaabiks.

K:Sisselaske õhk värskeks!?

Postitatud: L Dets 09, 2006 10:53
Postitas Trionic
Algselt postitas: Cyber
See voolik on seal ka pritsega autodel. K-jet siis. Minu vanal autol on, kas see klapp töötab ka kuidagi, pole kunagi kontrollinud.

K-jet.käivitub paremini jah,kui külmast peast soojemat õhku saab,sest tal pole ühtegi temperatuuriandurit ja on võimeline töötama ka ilma vooluta.Eeldus tööks on kütuserõhu olemasolu.