1. leht 1-st
O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
Postitatud: R Mär 01, 2019 11:46
Postitas sigaelmar
Soovin osta Saab 9-5 Aero esiamorte koos tugipatjadega.
Miks uusi ei osta? Sest mul on esisillas mingi kergelt kostuv püüdmatu kolin ja ma kahtlustan esiamorte. Ei tahaks esimese hooga uute asjade peale raha kulutada. Prooviks kas on nende viga kuna amordid tegelikult hakkavad üsna harva kolisema.
Sobivad 2002 ja uuemate omad ja kindlasti peab olema Aero sportvedrustuse omad.
Üle 50€ paari eest maksta ei tahaks.
Tel: 55 kaks kaks 695 aga siin foorumis ühendust võtmine meeldiks rohkem.
Re: O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
Postitatud: R Mär 01, 2019 11:54
Postitas Fastaero
Vaata esialgu oma stabika varda puksid üle. Nagu olen aru saanud, siis millimeetrine vahe stabika varda ja selle puksi vahel põhjustab klobinat.
Re: O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
Postitatud: R Mär 01, 2019 12:54
Postitas sigaelmar
Sõitsin ilma stabika varda otsteta, ikka kolises.
P.S. Tänud kaasa mõtlemast

Re: O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
Postitatud: R Mär 01, 2019 19:45
Postitas Ainar
Hei, mis amordid sul on? Kas Sachsid? Mul just sama teema, et miskit nagu kobiseks. Käisin herr Trionicu juures, vaatas veermiku üle, kõik korras. Pakkus ka, et amordid. Need amordid pidid ajapikku kombisema hakkama.
Terv, Ainar
Re: O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
Postitatud: R Mär 01, 2019 21:02
Postitas Fastaero
Mul ka ees klobin

. Jäänud vahetamata ainult need stabika puksid. Kui ei aita, siis panen originaal sachid alla.
Re: O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
Postitatud: L Mär 02, 2019 9:19
Postitas I-Vaari
Ajapikku kuluvad ka amortisaatorite tugilaagrid.
Re: O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
Postitatud: L Mär 02, 2019 22:01
Postitas sigaelmar
I-Vaari kirjutas: ↑L Mär 02, 2019 9:19
Ajapikku kuluvad ka amortisaatorite tugilaagrid.
Sellepärast ma tahakski koos tugipatjadega saada

Re: O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
Postitatud: L Mär 02, 2019 22:43
Postitas konks222
Laagrid ja padjad on kaks erinevad ostükki.
Re: O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
Postitatud: P Mär 03, 2019 13:52
Postitas sigaelmar
Tihti on nad komplektis aga laager ise ei hakka kolisema. Padi hakkab.
Re: O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
Postitatud: P Mär 03, 2019 16:41
Postitas konks222
Mina sain kolinast lahti just laagrite vahetusega. Mõlemad laagrid olid vanadusest saba maha pannud. Keeramisel ei teinud kraginat. Lahti võttes pudenesid miljoniks.
Re: O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
Postitatud: P Mär 03, 2019 20:52
Postitas petssol
Omast kogemusest - laagril tuleb lõtk sisse ja klobiseb päris mõnuga. Täitsa peavalu oli(raha kulu ka) selle klobinani jõudmine. Vahetusse läks kuhjaga silla pukse ja lõpuks mõlema poole tugilaagrid-puksid või padjad(uued), kuidas kellelegi meeldib neid nimetada. Vanadega ei ole mõtet katsetada. Närvidele käiv klobin kadus, kuid jäi tummisem klobin, mida polnud kogu aeg. Ei tahtnud kuidagi amortide viga uskuda, sest aparaadid ja füüsiline kõigutamine seda ei tuvastanud.Takka otsa kondid ja sarniirid vahetusse, ikka sama. Nimme suurematest lohkudest läbi sõites lõi nagu vedru plõnni ja tuligi amortide vahetus ette võtta(topelttöö: loll pea on ihu nuhtlus, oleks võinud juba esimene kord amorte kontrollida aga ei). Vanad amordid olid nii läbi, et parempoolne tuli 3cm välja tagasi(paremal pool see jama kõik toimuski-algas lõputu klobina otsing) ja vasak 10cm. Vedrud tegid siis oma tööd päris hästi. NÜÜD lõpuks vaikus majas.
Re: O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
Postitatud: L Apr 27, 2019 9:59
Postitas Ainar
petssol kirjutas: ↑P Mär 03, 2019 20:52
Omast kogemusest - laagril tuleb lõtk sisse ja klobiseb päris mõnuga. Täitsa peavalu oli(raha kulu ka) selle klobinani jõudmine. Vahetusse läks kuhjaga silla pukse ja lõpuks mõlema poole tugilaagrid-puksid või padjad(uued), kuidas kellelegi meeldib neid nimetada. Vanadega ei ole mõtet katsetada. Närvidele käiv klobin kadus, kuid jäi tummisem klobin, mida polnud kogu aeg. Ei tahtnud kuidagi amortide viga uskuda, sest aparaadid ja füüsiline kõigutamine seda ei tuvastanud.Takka otsa kondid ja sarniirid vahetusse, ikka sama. Nimme suurematest lohkudest läbi sõites lõi nagu vedru plõnni ja tuligi amortide vahetus ette võtta(topelttöö: loll pea on ihu nuhtlus, oleks võinud juba esimene kord amorte kontrollida aga ei). Vanad amordid olid nii läbi, et parempoolne tuli 3cm välja tagasi(paremal pool see jama kõik toimuski-algas lõputu klobina otsing) ja vasak 10cm. Vedrud tegid siis oma tööd päris hästi. NÜÜD lõpuks vaikus majas.
Jutt õige, sain ka uued amordid külge ja kobin kadunud.
Terv, Ainar