1. leht 1-st
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: P Dets 10, 2006 15:36
Postitas Motorhead
Keegi hea inimene võiks hoida mu aega kokku ja öelda kus asub regulaator ja mis tööriistu on vaja enne kui ma pool autot lahti võtan.
Tänx ette juba.

NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: P Dets 10, 2006 17:28
Postitas Sumps
Et siis soovid käsipiduri klotse regullida? Ratas alt ära, otsid üles trummlilt reguleerimisaugu ja keerad selle nii, et auk jääb otse alla ja siis keerad seda nõksu võrra paremale, siis ajad sealt lapiku kruvika sisse ja otsid selle reguleerimise hammasratta ülesse ja siis nikutad kruvika otsa üles poole niikaua kuni soovitud pinge käes.
Esimest korda seda tehes pidi Sumps supporti ja trumli maha kiskuma, sest muidu lihtsalt ei leidnud seda õiget reguleerimiskohta ülesse. teise poolega läks asi juba lihtsamalt.
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: P Dets 10, 2006 17:38
Postitas ivomets
tegelikult on tavaveaks lihtsalt olnud trossi kinnijäämine kõrisse. ja alati aitanud õlitamine ja siis kenasti tööle hakanud.
ja et käsipidur end ise reguleeriks tuleb teda ka kasutada. kui ei kasuta, siis tekivad igasugu anomaaliad
edit. otsi trossipidi yhenduskohta
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: P Dets 10, 2006 19:41
Postitas Motorhead
Kas ma saan õigesti aru, et trossi ei saagi pingutada?
Iseenesest kõik liigub nagu uuel autol, lihtsalt võtab väga ülevalt. Ülevaatusel ei öeldud midagi, lihtsalt endal ebamugav.
Muide ei ole trummelpidurid! Kas seal on ketta sees eraldi käsipiduri klotsid nagu Mersul või pidasid sa silmas trummelpiduriga autot? Ilmselt viimane variant, kuigi ma ei vaadanud kanalist supportit väga lähedalt, siis see kuidas tross sinna külge läheb, vihjaks justkui Audi- laadsele konstruktsioonile.
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: P Dets 10, 2006 19:58
Postitas MadMan
trossi saab pingutada. 1 trossi süsteemil on tagasilla juures üks regulaator, mida saad kruvida. 2 trossi süsteemi puhul ei oska peast öelda.
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: P Dets 10, 2006 20:03
Postitas Motorhead
2 trossi on ja regulaatorit ei paista. Mul on seal hull hulk katteplekke. Kõik on viisakalt küljes ja auto ei ole mingi luukere. Peab hakkama neid ükshaaval maha võtma. Salongist konsooli sisse kah ei näe. Käega kobades ei tundu seal pingutit olevat.
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: P Dets 10, 2006 20:09
Postitas Cyber
Äkki on seal sarnane süsteem tonnisega. selle kohta on Tarkuseterade all teema olemas...
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: P Dets 10, 2006 20:23
Postitas Motorhead
Põrnitsen selle pilguga uuesti kui naine seisma suudab jääda.
Tänx Cyber.
Kui siin on keegi, kes on varem teinud, oleksin infi eest ikkagi tänulik.
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: P Dets 10, 2006 20:34
Postitas ivomets
94 aasta masinal oli piki tagasillatala. selline reguleerimismutter trossi peal
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: P Dets 10, 2006 22:31
Postitas Trionic
Algselt postitas: Motorhead
2 trossi on ja regulaatorit ei paista. Mul on seal hull hulk katteplekke. Kõik on viisakalt küljes ja auto ei ole mingi luukere. Peab hakkama neid ükshaaval maha võtma. Salongist konsooli sisse kah ei näe. Käega kobades ei tundu seal pingutit olevat.
2 trossilisel on regulaator põhja keskel kaitsepleki all,tagasilla pool vaadates näed seda.käib pika 13 padruniga.eelnevalt tuleks klotsid trumli ligi kruttida.
tonnisega pole midagi ühist,seal on kässariks sõidupiduri klotsid,NG`l aga trummelpidur kässariks.
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: E Dets 11, 2006 1:15
Postitas Jupats
enamasti on veaks roostetanud trummel. Nägi hiljuti kuidas ühel nissanil seda päästa püüti. Temal oli vist kässar liialt pinges. vaba jooks paistis puuduvat. Kerge tavott ja rooste eemaldaja ning vana pani rõõmsalt edasi:o
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: E Dets 11, 2006 6:53
Postitas Trionic
NG`l see häda eriti ei kummita.Kui oled veendunud,et klotsid/trummel/regukaator on korras, lased trossipinguti lõdvaks, pingutad klotsid kerge puuteni trumlipinnale.Nüüd pingutad trossi nii,et kangi esimeses astmes hakkab pidur rakenduma ja viiendas on max. pidurdusjõud. Seega kang peaks ideaalis tegama 5 "plõksu" ,kui põhja tõmbad..
NB. 9-5 puhul ei tohi trossist reguleerida.Ainult trumlist.
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: E Dets 11, 2006 12:15
Postitas Sumps
Jap, viis plõksu lugesin manualist välja ja enda omal selliseks ka sain peale klotside regulli, ja trumli all mõtlesin kässari trumlit, mis kettaga ühes on.
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: N Dets 14, 2006 21:12
Postitas Trionic
Algselt postitas: Sumps
Jap, viis plõksu lugesin manualist välja ja enda omal selliseks ka sain peale klotside regulli, ja trumli all mõtlesin kässari trumlit, mis kettaga ühes on.
Saime aru küll,mida mõtlesid:P
Tegelikult,et korralikult kässar tööle saada,tuleks ketas/trummel maha võtta ja hoovastik+regulaator puhtaks teha,määrida jne.
Roostes mehanism kipub ainult üht klotsi suruma.
NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: N Dets 14, 2006 22:05
Postitas Motorhead
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: Sumps
Jap, viis plõksu lugesin manualist välja ja enda omal selliseks ka sain peale klotside regulli, ja trumli all mõtlesin kässari trumlit, mis kettaga ühes on.
Saime aru küll,mida mõtlesid:P
Tegelikult,et korralikult kässar tööle saada,tuleks ketas/trummel maha võtta ja hoovastik+regulaator puhtaks teha,määrida jne.
Roostes mehanism kipub ainult üht klotsi suruma.
Kõigest suurepäraselt aru saadud.
Kõnealusel autol nagu juba öeldud liiguvad kõik detailid perfektselt. Lugesin ära, et kässar tuleb 7-ndasse klõpsu. Teen kõik Trionicu näpunäidete kohaselt ja annan tulemusest teada.

NG käsipiduri reguleerimine.
Postitatud: N Mär 08, 2007 22:32
Postitas Motorhead
Nüüd siis kõik toimib nagu peab!
