1. leht 1-st
probleem CO ja piduritega
Postitatud: E Dets 18, 2006 14:47
Postitas saabotska
Sai siis täna ülevaatusel käidud ja jamad algavadki, vedas et ülevaatuse mehed olid tuttavad.CO`d ülemäära palju ja taga pidurid ebaefektiivsed.

Mis jama selle CO värgiga olla võib? Ja peale selle pöörded ka kõiguvad, üks tuttav pakkus välja et lambdaandur on töölepingu lõpetanud......

probleem CO ja piduritega
Postitatud: E Dets 18, 2006 18:01
Postitas Nastix
Lambdaandur üks variant tõesti, siis veel võimalus, et katalüsaator on läbi (kui ta olemas on), siis võib sumpsis vabalt auk olla, kust lisaõhku peale tõmbab, katalüsaator polnud soojaks lastud, pluss veel miljon võimalust - jumalad oskavad täpsemalt öelda, eks tuleb tõstuki peale ajada. Siis tuleks vast küünlaid kah kontrollida
probleem CO ja piduritega
Postitatud: E Dets 18, 2006 18:03
Postitas stennadi
Kui katalüsaator on vana ja väeti siis tema soojenemine võtab veel eraldi kaua aega.
CO-d peaks veel küünlad ja küünlajuhtmed mõjutama ?
probleem CO ja piduritega
Postitatud: E Dets 18, 2006 18:15
Postitas ivomets
kytuse põlemine algab bensiinist.
kui muud numbrid (nh) enam-vähem ja vaid co ära, siis sõida paagis olev bens lõpuni( peaaegu) ja tangi statoili ultrat.
oma silmaga nägi nrte erinevust samal autol.
ja tagaklotsid võiksid lahti võtta ja ära puhastada kõik see, mis neid klotse seal kinni hoiab. ja pid silindri sisse saamiseks jõudu ei tohi kasutada. seal taga seespool yks polt, mille eemaldamisel augus sees tähikvõtme jaoks koht, kust klotse saab tagasi keerata ja samas ka käsipidurit regullerida.
probleem CO ja piduritega
Postitatud: E Dets 18, 2006 19:47
Postitas Cyber
Selle piduriteema kohta on ka Tarkuseterade alla põhjalik jutt.
probleem CO ja piduritega
Postitatud: T Dets 19, 2006 10:11
Postitas saabotska
mul on veel selline tunne ka et saksas on ta liikunud 98 jõul sest pärast 95 tankimist mootori töö muutus ehk ka sellest see co värk?
probleem CO ja piduritega
Postitatud: T Dets 19, 2006 10:35
Postitas saabotska
Tänud cyberile selle piduriteema eest, sealt on ühtteist kõrvataha panna.
probleem CO ja piduritega
Postitatud: T Dets 19, 2006 15:52
Postitas ptrt
Algselt postitas: saabotska
Sai siis täna ülevaatusel käidud /---/ ja taga pidurid ebaefektiivsed /---/
Grr, teeme klubi

Täpselt sama teema täna, kõik muu enam-vähem OK, aga tagasillast ainult pool peab, ülevaatuse onu veel kiidab takka ka et seismine on auto surm, autoga peab ikka sõitma

Saab näha, kas mõnel väärt mehel on sellisel kiirel perioodil aega sinna saba alla kiigata, muidu peab hakkama politseile obrokit maksma.
Ja muideks, kui keegi teine 9000-ga pesulasse läinuna ootamatult avastab, et tagaluugi ülevalt servast tuleb lahinal vett sisse, siis ei tuleks esmalt kahtlustada mitte kurjategijaid, kes tihendid kere ja luugi vahelt pihta on pannud, vaid neid luugi ümber ülemistes nurkades olevaid kaablitorusid, mis on rennis nii tihedalt sees et isegi suhteliselt väike lehepudi hulk suudab renni täiesti kinni toppida ja enamuse prao vahelt sisse tulevast veest salongi suunata.