Koobaste rullimine!

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
vunts123
Saabiklubi liige
Postitusi: 123
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#1

L Juun 01, 2019 8:50

Vaja oleks Tartus tagumisi porikoopa ääri rullida, et rehv vastu ei käiks! Pakub keegi sellist teenust? Tel.5206691
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7274
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

L Juun 01, 2019 14:51

Meil Sännas, tehti nii, et pandi suurema mõõduga rehv alla ja siis sõideti, järjest rohkem inimesi autos. Pärast orig. rehv tagasi ja enam vastu ei käinudki! Lihtne viis
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 996
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#3

L Juun 01, 2019 15:18

Võid arvestada peatsete koobaste värvitöödega ka, kui rullimise teed lähed. Kitsamaid rehve ei kannata panna?
Kogenud Aeronaut. :drive:
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 449
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#4

L Juun 01, 2019 16:05

Mis auto koobastest jutt käib? 9-5 minu teada rullida ei ole midagi vaja ))
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Kasutaja avatar
Teretali
Postitusi: 107
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#5

L Juun 01, 2019 20:50

Küsiks ka huvipärast et mis velje/rehvimõõt et vastu hakkas käima?
vunts123
Saabiklubi liige
Postitusi: 123
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#6

P Juun 02, 2019 8:59

Rehv 255/35/19 , velje et oli vist 35. Kindlasti kannataks 245 ka panna aga hetkel tellitud uued jäigemad vedrud. Paigaldab need ära siis vaatab. Värvimistöid oleks nagunii vaja teha tervele autole tegelikult! :)
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3034
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Vector 2,0TiD 10, 9-5 Turbo6 Aero 11

#7

P Juun 02, 2019 9:31

See 255 on vanema 9-5 alla overkill. NGl on 19” puhul 245/40
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 67
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#8

P Juul 14, 2019 15:14

Otsisin ühe vana teema üles, kus ühele ilusale Saabile pandi ka 19" alla ja seal oli taga 235 laius, ei kujutaks ka ise 255 ette.
viewtopic.php?f=57&t=16399&start=200
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 312
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#9

E Juul 15, 2019 14:11

Esimene rattakoobas ehk kannatab venitamist , tagumine aga 2x plekk. Enne kui veljed ostsin möötsin tagumises rattakoopas laiuse amortisaatorist rattakoopa siseservani ja sinna jäi möned mm kummalegi poole varuks kui rehvi laius oli 235 mm ja ET 8 x 18 veljel 46 mm. Tagumised rehvid pöörlevad just paari mm tolerantsiga tagasilla erinevate koormuste korral kuid esirehvid suutsid mölemad plastist logarid "auklikuks pureda". Kuigi ratta läbimööt oli vaid 235 / 40 R 18 revi puhul veidi suurem kui SAAB 9-5 AERO tehaserehvi 235 / 45 R 17 puhul oli see piisav , et vasemale - paremale max pööratesja mönest kühmust üle söites käis rehvi välimine serv logari vastu.
vunts123
Saabiklubi liige
Postitusi: 123
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#10

E Juul 15, 2019 18:16

Võimalik, et peangi minema kitsama rehvi peale aga hetkel pole leidnud kedagi kes asjaga viitsiks tegeleda ja niisama ei tahaks püssi veel põõsasse visata!
Vasta