1. leht 1-st
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
Postitatud: R Dets 29, 2006 22:32
Postitas Bowman
Kas on keegi seda autot lähemalt näinud ja mis asjatundjad tema kohta arvata võtavad ?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
Postitatud: L Dets 30, 2006 15:55
Postitas optimus
mul on selline
tal on saabi originaal tuunig peal, osadelel turgudele kohe vist tehtigi selle paketiga.
Vb on asi minu autos, aga bensukul on ikka suurem. Linnas kuskil 13 ja maanteel 8 ja 9 vahel.
Kiirendus on seal 6.9 mis peaks aerol olema. MIu leitud andmetel oli 141kw kiirendus 8 sekki
Tasub uurida turbo ja karterituulutse kohta ning ketivahetuse kohta. Kui läbisõit on õige, siis varsti need peaksdi ees olema.
Arven,et tasub viia ise kontrolli ,mitte usaldada, et kontrollitud Vikingis
Vaatasin veel, et esitulede kojamehi pole, vist itaalia värk.
Toredad asjakesed meie kliimas, paremad minuarus kui survepesurid.
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
Postitatud: L Dets 30, 2006 17:09
Postitas ivomets
Algselt postitas: optimus
Arven,et tasub viia ise kontrolli ,mitte usaldada, et kontrollitud Vikingis
vikingist saab kaasa A4 trykitud lehe, kus kõik kenasti kirjas, mis korras ja mis puudulik.
kytusekulu kohta näitab 9-5 raamat:
linnas- 13,5
maantee-7,2
keskmine-9,5
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
Postitatud: L Dets 30, 2006 17:29
Postitas optimus
Nad ei ütle turbo ja keti kohta midagi.
Vähemalt mulle ei öeldud, anti leht ja kõik.
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
Postitatud: L Dets 30, 2006 18:01
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: optimus
mul on selline
tal on saabi originaal tuunig peal, osadelel turgudele kohe vist tehtigi selle paketiga.
Vb on asi minu autos, aga bensukul on ikka suurem. Linnas kuskil 13 ja maanteel 8 ja 9 vahel.
Kiirendus on seal 6.9 mis peaks aerol olema. MIu leitud andmetel oli 141kw kiirendus 8 sekki
Tasub uurida turbo ja karterituulutse kohta ning ketivahetuse kohta. Kui läbisõit on õige, siis varsti need peaksdi ees olema.
Arven,et tasub viia ise kontrolli ,mitte usaldada, et kontrollitud Vikingis
Vaatasin veel, et esitulede kojamehi pole, vist itaalia värk.
Toredad asjakesed meie kliimas, paremad minuarus kui survepesurid.
Võibolla sul on vähem kilovatte ja sellepärast suurem kulu?
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
Postitatud: P Dets 31, 2006 16:43
Postitas romza
selle tehase "bensukulu" kohta ma ütleks, et seda ei tasu kullana võtta.
Miskipärast normaalne on ikka 1-2 liitrit otsa panna, siis saab õige kulu, sest ikka juhtub, et sõidad 90 asemel 100-ga jne.
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
Postitatud: E Jaan 01, 2007 14:12
Postitas sigaelmar
Tegelt oleneb see väga palju sellest ka kuipalju kellegile meeldib gaasi muljuda. Mõni (eriti nooremapoolne kontingent) armastab väga kiirendada ja teistest mõõda sõita, sealt läheb ka kulu suuremaks kuigi ühtlasel sõidul on tarbimine sama mis tehaseandmetel.
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
Postitatud: T Jaan 02, 2007 0:16
Postitas codex
Olen seda tõenäoliselt Raadil näinud paar kuud tagasi. Müüja oli kuidagi ebavlev, tagasillas oli paras kolks, aga milles asi ei teadnud. Kuigi väidetavalt Vikingis kontrollitud. Hooldusraamat olevat ka kuskil olemas, aga ei näinud. Siis tuli välja, et tal see vennal või sõbral toodud auto. Ise pole 9-5 spets, aga käis ilusti ja sõidumõnu nagu saabil ikka
HEAD UUT AASTAT!!
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
Postitatud: T Jaan 02, 2007 10:36
Postitas Homer
Algselt postitas: sigaelmar
Tegelt oleneb see väga palju sellest ka kuipalju kellegile meeldib gaasi muljuda. Mõni (eriti nooremapoolne kontingent) armastab väga kiirendada ja teistest mõõda sõita, sealt läheb ka kulu suuremaks kuigi ühtlasel sõidul on tarbimine sama mis tehaseandmetel.
On tehtud autoajakirjade poolt taolisi katseid ja saadud järgmiselt:
1. (kõige säästlikum) mõõdukas kiirendamine (ca 2500-3000 pööret käiguvahetuseni)
2. tugev kiirendamine (kuni ca 4000-5000 pööret käiguvahetuseni)
3. "Pensionäri sõidustiil" võtab kõige rohkem kütust (ehk käigu vahetamine väga väikestel pööretel ja nõrk kiirendamine)
Loomulikult on ühtlasel kiirusel küttekulu väiksem kui pideva kiirendamise-aeglustamisega. Ka eelmine "edetabel" on 3 erinevat viisi ühtlase kiiruse saavutamiseks.
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
Postitatud: T Jaan 02, 2007 10:42
Postitas qdwin
Algselt postitas: Homer
On tehtud autoajakirjade poolt taolisi katseid ja saadud järgmiselt:
Saad ehk viidata mõnele allikale?
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
Postitatud: T Jaan 02, 2007 11:04
Postitas romza
Seda teemat, mis Homer rääkis olen ka näinud telekast mingi saade oli. Kas roolivõim või taoline paar aastat tagasi. Toyota peal õpetati.
Ja seal väideti ka, et mida kiiremini sa kiirendad sobivale kiirusele (linnas 50 jne), seda säästlikum sõit.
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
Postitatud: T Jaan 02, 2007 11:49
Postitas Homer
Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: Homer
On tehtud autoajakirjade poolt taolisi katseid ja saadud järgmiselt:
Saad ehk viidata mõnele allikale?
Kahjuks pole allikad meeles. Kui juhuslikult üles leian, annan teada.
EDIT: Lisan paar linki samal teemal
http://87.98.95.101/foorum/viewthread.p ... 544&page=1
http://www.liiklus.ee/52140
Internetist võib leida ECO-drivingu alt ka soovitusi näiteks auto mootor välja suretada, kui seista üle 20 sekundi

, mida küll kellelegi ei soovita.
Minu arust on kõige olulisem tunda oma auto mootorit ja selle koostööd käigukastiga. Kindlasti on õige see, et kütusekulu on suht madalam maksimaalse pöördemomendi lähedal, seega mootori momendikõver mängib siin rolli küll. Seetõttu aga turbomootor või diisel, millel moment algab madalate pöörete juurest käitub erinevalt kui mootor, mis ehitatud üles kõrgetele pööretele (näiteks jaapanlased)