P1110 anomaalia
Postitatud: T Aug 06, 2019 9:42
Autoks Saab 9-5 2.3 Hirsch MY04
Viskas maanteel mootoritule põlema.
Veakoodiks P1110 - Charge Air Bypass Valve. Performance Problems.
Kontrollisin kõik vaakumvoolikud üle, leket ei tuvastanud. Asendasin kõik vaakumvoolikud uute silikoonidega. Sama jama.
Testisin Tech2'ga Turbo Boost Pressure Control Valve vastavalt WIS'ile. Solenoid lülitab korrektselt, vaakumid tekivad sinna kuhu peab.
Kiirendades panin tähele, et turbo teeb "turbo häält" kui jalg pedaalilt järsult vabastada. Nagu rõhk ei jookseks maha enam läbi bypass klapi vaid tagasi mööda tuldud teed ja läbi turbo ning hakkab turbot pidurdama. Ei hakanud isegi klappi kontrollima, ostsin uue bypass klapi ja panin külge. Sama jama, vana klapi kontrollimisel selgus et see ka terve.
Võtsin siis Turbo Boost Pressure Control Valve üldse vahelt ära ja ühendasin bypass klapi vaakumi otse mootorisse, et klapp saaks vajaliku vaakumi otse mootorist (nn bolt mod). Viskab sama veakoodi ja turbo teeb samat häält kui jalg pedaalilt järsku vabastada.
Anomaaliad mida olen veel täheldanud:
Automaatkast käitub imelikult kui jalg gaasilt vabastada (vahetab nagu jõnksuga käigu üles kui pedaal vabaneb). Eeldan, et rõhu anomaaliad ajavad ajud segadusse.
Tühikäigul pöördesse ajamisel ja uuesti pööretelt alla tulles hakkab puterdama ning tahab välja surra (paar korda ka välja surnud). Jällegi oletan et rõhud väljuvad läbi turbo, pidurdavad turbol hoo maha ja mootor ei saa vajaliku õhku enam kätte.
Jõudu on ja pöördesse läheb. Pedaali vabastamisel tekivad alles probleemid.
Ideid?
Viskas maanteel mootoritule põlema.
Veakoodiks P1110 - Charge Air Bypass Valve. Performance Problems.
Kontrollisin kõik vaakumvoolikud üle, leket ei tuvastanud. Asendasin kõik vaakumvoolikud uute silikoonidega. Sama jama.
Testisin Tech2'ga Turbo Boost Pressure Control Valve vastavalt WIS'ile. Solenoid lülitab korrektselt, vaakumid tekivad sinna kuhu peab.
Kiirendades panin tähele, et turbo teeb "turbo häält" kui jalg pedaalilt järsult vabastada. Nagu rõhk ei jookseks maha enam läbi bypass klapi vaid tagasi mööda tuldud teed ja läbi turbo ning hakkab turbot pidurdama. Ei hakanud isegi klappi kontrollima, ostsin uue bypass klapi ja panin külge. Sama jama, vana klapi kontrollimisel selgus et see ka terve.
Võtsin siis Turbo Boost Pressure Control Valve üldse vahelt ära ja ühendasin bypass klapi vaakumi otse mootorisse, et klapp saaks vajaliku vaakumi otse mootorist (nn bolt mod). Viskab sama veakoodi ja turbo teeb samat häält kui jalg pedaalilt järsku vabastada.
Anomaaliad mida olen veel täheldanud:
Automaatkast käitub imelikult kui jalg gaasilt vabastada (vahetab nagu jõnksuga käigu üles kui pedaal vabaneb). Eeldan, et rõhu anomaaliad ajavad ajud segadusse.
Tühikäigul pöördesse ajamisel ja uuesti pööretelt alla tulles hakkab puterdama ning tahab välja surra (paar korda ka välja surnud). Jällegi oletan et rõhud väljuvad läbi turbo, pidurdavad turbol hoo maha ja mootor ei saa vajaliku õhku enam kätte.
Jõudu on ja pöördesse läheb. Pedaali vabastamisel tekivad alles probleemid.
Ideid?