Forge bypass versus Bosch bypass. Mõõtmistulemused.
Postitatud: N Jaan 04, 2007 11:28
Turbopurustamise teemas sai ääriveeri bypassi kirumist alustatud.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 6#pid47421
Tegin natuke täpsemaid mõõtmisi, et Forge ja Saabi standardse klapi erinevustest paremini sotti saada. Imiteerisin gaasipedaali lahti laskmist, st. suurest august tuleb turbo ülerõhk peale, väiksest gaasiklapi tagune rõhk või vaakum. Kui gaas lahti lasta puhub turbo inertsist edasi, seetõttu on enne gaasiklappi surve, peale klappi aga vaakum. Auto hakkab jõnksutama. Mingisuguse piirini saab klapi avanemisega mängides auto dünaamikat käiguvahetusel parandada.
Boschi standard bypassi avanemise rõhud:
Ilma vaakumvoolikuta avaneb 0,45 bar puhul.
Sisendrõhk 1,0bar, vaakumvoolikus rõhu vähendades 0,3bar, rõhu tõstes sulgub 0,4bar. Omapärane erinevus.
Sisendrõhk 1,5bar, vaakumvoolikus 1,0 bar (oi kuidas midagi punnitab küljepealt välja)
Forge bypassi (virutatud Trionicu Trollilt) avanemise rõhud.
Ilma vaakumvoolikuta avaneb 0,45 bar puhul.
Sisendrõhk 1,0bar, vaakumvoolikus 0,15 bar
Sisendrõhk 1,5bar, vaakumvoolikus 0,25-0,3 bar!!! Seega kannatab välja pea 0,75 bar madalamat rõhku enne kui avanema hakkab!.
Forge bypass näeb selline välja nagu fotol. Otse teda reguleerida ei saa, ainult erinevate vedrudega mängides saab katsetada. Membraani asemel on kolb. Arvasin et seisuhõõrdejõud võib tulemust mõjutada, kuid tundub et mitte.
Lisatud failid
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 6#pid47421
Tegin natuke täpsemaid mõõtmisi, et Forge ja Saabi standardse klapi erinevustest paremini sotti saada. Imiteerisin gaasipedaali lahti laskmist, st. suurest august tuleb turbo ülerõhk peale, väiksest gaasiklapi tagune rõhk või vaakum. Kui gaas lahti lasta puhub turbo inertsist edasi, seetõttu on enne gaasiklappi surve, peale klappi aga vaakum. Auto hakkab jõnksutama. Mingisuguse piirini saab klapi avanemisega mängides auto dünaamikat käiguvahetusel parandada.
Boschi standard bypassi avanemise rõhud:
Ilma vaakumvoolikuta avaneb 0,45 bar puhul.
Sisendrõhk 1,0bar, vaakumvoolikus rõhu vähendades 0,3bar, rõhu tõstes sulgub 0,4bar. Omapärane erinevus.
Sisendrõhk 1,5bar, vaakumvoolikus 1,0 bar (oi kuidas midagi punnitab küljepealt välja)
Forge bypassi (virutatud Trionicu Trollilt) avanemise rõhud.
Ilma vaakumvoolikuta avaneb 0,45 bar puhul.
Sisendrõhk 1,0bar, vaakumvoolikus 0,15 bar
Sisendrõhk 1,5bar, vaakumvoolikus 0,25-0,3 bar!!! Seega kannatab välja pea 0,75 bar madalamat rõhku enne kui avanema hakkab!.
Forge bypass näeb selline välja nagu fotol. Otse teda reguleerida ei saa, ainult erinevate vedrudega mängides saab katsetada. Membraani asemel on kolb. Arvasin et seisuhõõrdejõud võib tulemust mõjutada, kuid tundub et mitte.
Lisatud failid