1. leht 2-st
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: L Jaan 06, 2007 0:29
Postitas TGB
Kevad lähenemas ja tahaks natuke jõdu juurde autole. Kuhu ja kelle poole peaks peaks pöörduma ja kui palju umbes kukrut peab kergendama?
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: L Jaan 06, 2007 0:36
Postitas IFF
kulla mees võta isikutega, kellel tonnistel Softid peal juba U2U'ga ühendust. Luura ringi.
/me vilistab natukene süütut viisikiest.
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: L Jaan 06, 2007 0:41
Postitas teager
Kui kellelgil on kapoti all BPC klapp, kuid passi märgitud LPT andmed ning ilma tehasesignata tonnine, siis võiks ka endast märku anda; sellist ajusofti meil veel pole...
terv, teager
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: L Jaan 06, 2007 7:34
Postitas qdwin
Algselt postitas: teager
Kui kellelgil on kapoti all BPC klapp, kuid passi märgitud LPT andmed ning ilma tehasesignata tonnine, siis võiks ka endast märku anda; sellist ajusofti meil veel pole...
võib ka FPT olla. Tulemus on ühesugune, hirschi kirjade järgi kuskil 220Hj. Tähtis on et oleks Hirschi soft (kasvõi ametlikult 220Hj) ja et oleks ilma tehase signalisatsioonita. Siis on isand Teager rahuldatud!
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: L Jaan 06, 2007 11:38
Postitas kasparius
Ei taha uut teemat teha, aga mul samad mõtted. Kas kellelgi on miskit pakkuda 9-3 B205R? Ka pole mu autol tehase signat. Pole nagu näinud ,et keegi väga 9-3 siin olks võimendanud.
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: L Jaan 06, 2007 21:14
Postitas Trionic
Algselt postitas: kasparius
Ei taha uut teemat teha, aga mul samad mõtted. Kas kellelgi on miskit pakkuda 9-3 B205R? Ka pole mu autol tehase signat. Pole nagu näinud ,et keegi väga 9-3 siin olks võimendanud.
pole keegi veel huvi tundnud.
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: L Jaan 06, 2007 22:15
Postitas yllar
mis variandid on 9-5 110kw-l tõsta kw ,kui hirschi ei raatsi osta?
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: L Jaan 06, 2007 22:16
Postitas avelito
Algselt postitas: yllar
mis variandid on 9-5 110kw-l tõsta kw ,kui hirschi ei raatsi osta?
Osta AERO


Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: L Jaan 06, 2007 22:32
Postitas yllar
odavam on hirchi osta;)
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: L Jaan 06, 2007 22:39
Postitas avelito
Algselt postitas: yllar
odavam on hirchi osta;)
Aga see pole ju ikkagi see õige...

ega tegelikult ostaks ise ka sellise valiku puhul hirchi

:drive:
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: L Jaan 06, 2007 22:41
Postitas qdwin
odavam on hirchi osta;)
Aga see pole ju ikkagi see õige...:[/quote]Möhh?
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: L Jaan 06, 2007 22:42
Postitas avelito
Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: yllar
odavam on hirchi osta;)
Aga see pole ju ikkagi see õige...:
Möhh? [/quote]
sorry, ma ei mõelnud seda päris nii. Minu vabandused:red:
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: P Jaan 07, 2007 18:24
Postitas melka
Mis hirshi aju ka õigupoolest 9-5 maksab samuti ka aero aju. on keegi hindadega kursid

Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: P Jaan 07, 2007 18:46
Postitas romza
kui softi vahetama hakatakse ja loodetakse saada konkreetseid hobujõude juurde, siis tuleks arvestada ka sellega, et kas antud softi loojad on arvestanud ka mingite lisa detailidega.
tavaliselt esialgsel aju tuunimisel soovitatakse vahetada välja ka õhufilter.
samas tehakse tuuning softi puhul tavaliselt vahet ka automaat ja manuaalkastiga autodel. Et siis automaatkastiga autodele antakse vähem maksimaalset väänet.
mis puudutab hirschi hindu, siis need muidugi on küllaltki soolased, kuid muidugi, kes jaksab omale tutikat saabi soetada siis selle kõrval see hirsch ei olegi nii tohutult kirves

Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: P Jaan 07, 2007 18:53
Postitas romza
jutt jäi küll veidi segaseks, vist väsimus...
Muidu hirschi hinnad avalikult üleval siin:
www.hirsch-performance.ch
Et siis algavad 1100 EURi pealt.
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: P Jaan 07, 2007 19:51
Postitas romza
tänud roomlane!
:thumb:
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: P Jaan 07, 2007 22:26
Postitas TGB
Et siis sama asi tonnisega et manuaalkastile mõeldud softi automaadile ei maksa toppida? Läheb laiali?
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: P Jaan 07, 2007 23:52
Postitas qdwin
Tegelikult ei. Elu on näidanud et tonnise ZF suudab rahulikult töödata ka 400Nm juures.
9-5 kast kannatab 500Nm probleemivabalt välja, kui korralikult õli vahetada. Solenoidid kipuvad lagunema ilma suure momenditagi
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: P Jaan 07, 2007 23:57
Postitas TGB
Siis on mul toda softi ikka vaja küll!!!

Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: E Jaan 08, 2007 0:06
Postitas romza
Rootslastega just rääkisin just hiljuti sellel teemal. Nad ütlesid, et automaatkastiga autodel kindlasti ei tohiks anda üle 400Nm. Sama väitsid nad ka 9-5 automaadi kohta.
Aga see lihtsalt nende arvamus, mida nad ikka saabidest teavad, kuigi ise elavad praktiliselt saabi ja volvo tehaste kõrval

Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: E Jaan 08, 2007 0:18
Postitas TGB
Vaja nüüd leida keegi kellel see materjal olemas ja oskused see ära installida. Kas koonusfilter siis vajalik vai mitte? Ma olen küll palju autosid omanud aga ei oska siiani sellest suurt midagi pidada. Kui just kindel et kasuks tuleb siis paneks muidugi selle ka.
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: E Jaan 08, 2007 8:12
Postitas Trionic
Algselt postitas: TGB
Vaja nüüd leida keegi kellel see materjal olemas ja oskused see ära installida. Kas koonusfilter siis vajalik vai mitte? Ma olen küll palju autosid omanud aga ei oska siiani sellest suurt midagi pidada. Kui just kindel et kasuks tuleb siis paneks muidugi selle ka.
Igasugused koonused unusta ära.Kui üldse vabama läbilaskega filtrit panna,siis ainult orig.mõõtudega orig.kohta. Sellega kaasneb loomulikult ka mootori kiirem kulumine läbi hõredama filtri pääseva abrasiivi tõttu.
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: E Jaan 08, 2007 8:22
Postitas Trionic
Algselt postitas: TGB
Et siis sama asi tonnisega et manuaalkastile mõeldud softi automaadile ei maksa toppida? Läheb laiali?
Tonnise t-5 soft ei erista aut. ja man.kasti.Selleks on hoopis teised ja lihtsamad meetodid-vahendid,kuidas väänet piiratakse.
VT sõidab oma ammu üle 400Nm. väändega juba üle 2 aasta.Pole hullu,sest pidevalt ju maksimaalselt kasti ei koormata.
Kuigi ka bahnil ja pikalt üle 200km/h kiirused-kiirendused ei pannud kasti isegi inisema.
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: E Jaan 08, 2007 8:39
Postitas qdwin
Algselt postitas: Trionic
Igasugused koonused unusta ära.Kui üldse vabama läbilaskega filtrit panna,siis ainult orig.mõõtudega orig.kohta. Sellega kaasneb loomulikult ka mootori kiirem kulumine läbi hõredama filtri pääseva abrasiivi tõttu.
Minu masinal on originaalfiltrit pidevalt korralikult vahetatud, sellele vaatamata olid turbo labade servad 40000km-ga ära näritud!
Veelkord kuldne tõde, proovi sõita ilma õhufiltrita! Kui tõepoolest suudad tõestada, et masin läheb paremini edasi siis pane vabamalt hingav filter! Vean kihla et ei suuda (isand Iromani püssi puhul tasub ilmselt juba mõelda vabamalt hingava filtri peale).
Hirsch-i aju tonnisele
Postitatud: E Jaan 08, 2007 8:39
Postitas romza
Originaalmõõtudega filtritest oleks selliseid pakkuda:
http://www.speedparts.se/prod/sp_filter_insats.shtml
Tegemist õlitatud filtritega. Istuvad ilusti Saabide originaalpesasse.
Hooldusvälbaks soovitatakse sama, mis ka auto tavahooldus, ning hooldamisel vaja vaid filter puhastada vastava sprayga ja uuesti õlitada.
Puhastuskomplektid:
http://www.speedparts.se/prod/sp_filter_clean.shtml
Seal komplekt 1110 on mõistlik.
Saad neid tellida näiteks Troost Autost.
Kasutusjuhend rootsi keeles:
http://www.speedparts.se/arkiv/anvisnin ... filter.pdf
Põhimõtteliselt on vaja käituda järgmiselt:
1. Harjata pinnalt maha suurem mustus. Kui suurem puhastus pole vajalik, siis piisab ka vaid uuesti õlitusest.
2. Pihusta peale filtripuhastusspray ja lase seista seejärel mingi 10min.
3. Suurema filtri puhul võib kasutada ka kaussi.
4. Kasuta ainult originaalfiltripuhastusaineid.
Ära kasuta bensiini!
Ära kasuta auru!
Ära kasuta kõrgsurvepesu!
Ära kasuta teisi mitte ette nähtud puhastusaineid!
5. Loputa kraanivee all ära. Loputada tuleb selliselt, et lased veel voolada puhtamalt poolelt mustale, et poore umbe ei laseks.
6. Kuivatamiseks tuleb suurem vesi maha raputada ja lasta seejärel filtril rahulikult kuivada.
Ei tohi kasutada suruuõhku, ega muid kuivamist kiirendavaid meetodeid.
7. Filtri õlitamisel sprayõliga. Õlita filter, lase 10min seista ja õlita uuesti need kohad, kuhu õli ei pääsenud.
8. Filtri õlitamine purgiõliga. Õlita filter nii, et igale pilule üks kord. Lase 20min seista ja õlita uuesti üle need pinnad, mis vaja.
9. Soovitav mitte kasutada kuivi filtreid. Samas ei tohiks kasutada mootoriõli.
10. Pane filter tagasi mootorisse.
11. Pane hoiatuskleps nähtavale kohale näiteks filtrikorpusele.
12. Filtrit soovitav kontrollida iga 10 000km järel.
Terv,
Roman