1. leht 1-st

Saab 9-3 YS3F 2003 2.2 TiD erinevad elektri mured

Postitatud: N Okt 24, 2019 20:57
Postitas Maic
Tervitus, lappasin siin foorumis ajalukku tagasi, aga ei leidnud otsest vastust oma probleemidele, seega uus teema.
Nimelt siis asi selline, et vahel kaob öö jooksul akust vool teadmata suunas ära ja seda siis puldist lukustatud autol, nii et mingi tarbija ei peaks ju enam järgi olema. Süüteluku vahetasin välja, kuigi jah - seda, mille enda vana aseele panin, lahti ei võtnud ega üle ei puhastanud. Steering lock malfunction kirja on näidanud seni, kui minu käes on antud auto olnud, aga kui peale käivitust clear nupust see ära nullida, siis endast viga kuidagi märku otseselt ei anna.
Kirjutan selle pärast "otseselt ei anna" sest vahel paneb muud moodi ka segast masin. Vahel, ma ei tea millest, hakkab kellasi nulli viskama ja siis lööb kõik ohutuled põlema ja hakkab jälle tööle kõik. Ja pigem niimoodi mitmeid kordi järjest. Tundub, et see probleem on nii mõlelegi teisele kodanikule peavalu tekitanud.
Et see Saabi elektroonika tundub na hellake olevat, siis kas mingi pinge langus vms. asi ei või tekitada elektroonika töös häireid?
Genekas laeb miskipärast väga iseteadlikult akut, nii et mõnel jahedamal päeval näen laadimisvooluks 13,8 v kohapeal seistes, ilma tarbijateta aga pool tundi hiljem sõites võib see nr olla 13,2 ja vahel vähemgi.
Genekas ise käis eelmine aasta remondis, kuna laager hakkas koledat häält tegema. Väidetavalt kontrolliti pärast geneka olekut ja kõik olla ok.
Samas tean, et samal mudelil ka 13,4 on täitsa tavaline laadimisvool.
Aku ise peaks olema igati korras, sest olen proovinud mõneks päevaks, kui autot ei kasuta, massi juhtme maha võtta ja siis on voolu kadu olematu. Ja see voolu kadu pole ka igapäevane probleem, aga vahel tuleb ette ja on ilmselgelt väga häiriv. Täna, peale kolme päevast seismist oli voolu alles 7,1 ainult...

Re: Saab 9-3 YS3F 2003 2.2 TiD erinevad elektri mured

Postitatud: R Okt 25, 2019 12:55
Postitas keenius
Oman sama mudelit ja laadimine ei tohiks alla 14V olla.
Samas saab mõõta maha laadimis voolu. mis võiks jääda alla 20mA.

Re: Saab 9-3 YS3F 2003 2.2 TiD erinevad elektri mured

Postitatud: R Okt 25, 2019 13:59
Postitas Maic
Lugesin mingist foorumist, et vigane pingeregulaator võib voolu varastada. Kui laadimine on ka selline nõrgapoolne ja kõikuv, siis võib see ju läbi olla küll, aga kuidas selle korrasolekut peaks kontrollida saama?

Re: Saab 9-3 YS3F 2003 2.2 TiD erinevad elektri mured

Postitatud: R Okt 25, 2019 18:28
Postitas saabu14jr
Lekkevoolu multimeetriga otsida. Ükshaaval hakkad kaitsmeid välja tõmbama kuniks tarbija kaob. Genekat saad niimoodi kontrollida ainult siis kui kruvid pluss juhtme geneka küljest lahti. On olnud juhuseid kus gene dioodiplokk on läbi ja varastab seistes voolu. 9-5l 2.2 dislal on siiani olnud laadimine 13.7-14v vahemikus.

Re: Saab 9-3 YS3F 2003 2.2 TiD erinevad elektri mured

Postitatud: P Okt 27, 2019 11:04
Postitas Maic
Lekkevoolu otsimine on veidi keeruline, kuna see ei kao pidevalt, vaid ainult vahel - aru ei saa millest tingituna...

Re: Saab 9-3 YS3F 2003 2.2 TiD erinevad elektri mured

Postitatud: T Okt 29, 2019 17:41
Postitas entson
kunagi ühel bmw-l jäi pagassi valgustus põlema ,üle kahe päeva seistes enam käima ei saanud.

Re: Saab 9-3 YS3F 2003 2.2 TiD erinevad elektri mured

Postitatud: N Okt 31, 2019 11:24
Postitas Maic
Igasugu valgusallikad sai esmajärjekorras üle kontrollitud.

Re: Saab 9-3 YS3F 2003 2.2 TiD erinevad elektri mured

Postitatud: N Okt 31, 2019 11:31
Postitas 9-5LPT
Peegli oma ka?

Re: Saab 9-3 YS3F 2003 2.2 TiD erinevad elektri mured

Postitatud: R Nov 01, 2019 10:26
Postitas Maic
Tundub, et genekas ikkagi on asjaga kuidagi seotud.