1. leht 3-st
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: K Jaan 31, 2007 0:07
Postitas binleo
Märkamatult on aastaarv vahetunud ning jaanuargi pea läbi. Mina ikka venitan ning ootan sobivat hetke auto pildistamiseks.
Võtsin nüüd julguse kokku ning tegin teema ära.
Saabik mul siis 2.0t, kuid eriliseks teeb ta uste vähesus. "Kupee" tänu millele siis registreerimisel tüüpkoodiga probleeme oli. (Pikemalt oli sellest ja üleüldse autoostust juttu
siin teemas.)
Pilte, mida jagada julgeks, pole ma veel teinud, nii et ainus millega empiirilist uudishimu rahuldada saan on kunagine müügikuulutus (EDIT: võtsin lingi ära).

Luban, et jagan pilte ASAP.
Olen siis autoomanik (see 9-3 on üleüldse minu jaoks esimene auto, mille ise ostnud olen) juba pea kaks kuud olnud. Läbinud sellega tuhandeid kilomeetreid (käin tihti Läti ja Leedu vahet) ning investeeringuga igatepidi rahul. Kui tavahooldus välja jätta, siis olen vahetanud ainult järgnevaid asju:
1. õlirõhuandurit, mis õli otse katalüsaatorile lekitas;
2. karterituulutuslõdviku, mis ostes juba täitsa ribadeks oli;
3. roolivõimuvedeliku;
4. piduriõli;
5. jahutusvedeliku;
6. SID sai kah korda.
Ainsad suuremad väljaminekud olid talverehvide soetus ning signalisatsiooni paigaldus.
Pean detailset sõidu- ja hoolduspäevikut, mille järgi väga hea kütusekulu arvutada. Hämmastavad numbrid:
maanteel: 7,2 L/100km
linnas: tsirka 10
Ostes kartsin palju suuremaid numbreid nägema hakata.
Ainus, mida parandada annaks on vähendada mürataset. Eks ma pean vaikselt plaani ning alustan lähiajal pigitamistöödega ja helisüsteemi ümberehitusega.
Ühesõnaga olen ostuga igati rahul ning auto on ikka väga heas korras.
Tundemärgid:
must kupee, saabnet.ee numbrialused, deliiriumis autojuht.
Edu kõigile!
EDIT: Mida üldiselt arvatakse, kas Itaaliast saabunud autole oleks mõtekas korrosioonitõrjet teha või SAAB ei tee vahet, mis riigile toodetud?
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: K Jaan 31, 2007 0:14
Postitas veldur
Must on ikka stiilne

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: K Jaan 31, 2007 6:28
Postitas rantto
Ilus masin, kui se broneeritud oli siis seisis Turu Auto ees kus ma seda muidugi uudistasin pisut. Linnapildis hakkab suht tihti silma. Kunagi võiks kupeed kõrvuti ajada ja mõned pildid klõpsida:)
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: K Jaan 31, 2007 13:21
Postitas kasparius
see oli see, mis mul nina alt ära võeti. otsisin ise just siis autot endale tartust.
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: K Jaan 31, 2007 19:31
Postitas binleo
Pildistada võiks jah. Olen reedel tagasi Tartus. Väike pesularing ja "klõps-klõps"

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: P Veebr 04, 2007 20:46
Postitas binleo
Käisin täna ringi sõitmas. Ilm oli ilus ning fotokas õla peal. Autol veel Leedu mustus küljes, kuid jagatud need mõned pildid saavad.
Lisatud failid
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: P Veebr 04, 2007 20:46
Postitas binleo
Lisatud failid
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: P Veebr 04, 2007 20:47
Postitas binleo
Sangaste lossi ees.
Lisatud failid
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: P Veebr 04, 2007 20:47
Postitas binleo
Lisatud failid
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: P Veebr 04, 2007 20:50
Postitas avelito
Kui mu silmad ei peta, siis on ka
www.saabnet.ee numbrialused külge kruvitud juba:headbang:
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: P Veebr 04, 2007 21:16
Postitas binleo
Sul kohe päris teravad silmad!

Mis ma ikka autoaeda tasuta reklaami.

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: P Veebr 04, 2007 21:38
Postitas rantto
Ilusad pildid Sangaste lossi taustal, kas juba lossi ka lastakse või käib restaureerimine veel täie hooga?
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: P Veebr 04, 2007 22:28
Postitas binleo
Kui väga aus olla, siis ma sisse ei läinudki. Jalutasin lihtsalt pargis ringi. Aknast piilusin sisse, ning paistis, et kõik täitsa ok - ei mingeid tellinguid.
Koduka vahendusel teadsin, et lossi lastakse kella neljani.
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: T Apr 03, 2007 23:09
Postitas binleo
Niih. Teema on vaikselt ajalukku vajumas, kuigi SAAB ju jätkuvalt sõidab.
Olen nende paari kuuga juba kõvasti üle 10k maha vuranud ning rääkida saan ainult positiivsetest emotsioonidest.

(olen avastanud, et SAABiku remontimine/putitamine/hooldamine on pigem rõõmustav tegevus kui masendav)
Nimelt külastasin eelmisel laupäeval Vikit Troostis. Lahke inimene nagu ta on, vahetas meie (minu ja naise, kes juba suutis viriseda, et miks ma foorumis alati "ma" vormi kasutan) SAABikul ära tagumised amordid, paigaldas karterituulutuskiti, vahetas järjekordsel õli ning esmakordselt ka salongifiltri. Sai lahti ka vinguvast teatest SID'l, et "jahutusvedeliku tase madal" - põhjuseks, nagu algselt pakkusin, oli katkine juhe ning sai jälile ka sama vedeliku lekkekohale (veepumbaflants).
Selgus ka tõsiasi, et mootor lekitab õli ning põhjuseks kulunud otsakaas.

Panin aja kirja ning paari nädala pärast saan Troostauto Laki osakonna ühiste jõupingutustega lahti nii õlilekkest (ka klapikambrikaanevahelisest), jahutusvedeliku lekkest ning vanadest kettidest. Suur ja kulukas töö - kuid mida vaja, seda vaja!
Pakiruumis vedelevad ka uhiuued ja läikivad Brembo pidurikettad ja käsipiduriklotsid, mis ma loodan sel nädalal alla saada.
Käisin hooldusvahendiga ka nahkistmed üle. Paistavad nüüd puhtamad.
Mõnekümne kilomeetri pärast hakkame 100k pidustusi pidama (odomeeter kruttib end ilusa numbri peale), kuigi see näitaja väga reaalne ei tohiks olla - vähemalt Viki arvates
Ohjah. Pikk tekst, kuid ajaloo jaoks vajalik.
Head SAABitamist kõigile!
EDIT: Kunagi talvel sai ka käigukastiõli vahetatud.
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: T Apr 03, 2007 23:47
Postitas kasparius
kas käigukasti õli vahetusest muutus midagi?
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: K Apr 04, 2007 7:12
Postitas rantto
Linnapeal jutud liiguvad, et peale käigukasti õli vahetust toimus uuestisünd + palju efektiivsem käiguvahetus:)
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: K Apr 04, 2007 9:32
Postitas binleo
Täpselt nii! Kui enne vahetust pidi mõnikord vaeva nägema esimese ja kolmanda käigu sisselülitamisel, siis uue vedelikuga on olukord "uuelähedane."

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: K Apr 04, 2007 10:07
Postitas kasparius
seda on küll väga tore kuulda, sest mul nagu samad jamad esimesega ja kolmas käib väikse krõksuga. Loodan lihtsalt läbi saada ja teen selle vedelikuvahetuse ära . sry for OT
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: L Apr 07, 2007 1:01
Postitas binleo
Eile oli pidu
Lisatud failid
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: L Apr 07, 2007 1:02
Postitas binleo
Üsna ebareaalne, kuid siiski kift!
Lisatud failid
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: L Apr 07, 2007 17:54
Postitas Jürgen
Näen tööpäeviti vist seda passaazi parklas alati

aknast vaatan näed jälle saab ja saabneti alustega

Kena auto.
SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: P Apr 08, 2007 1:12
Postitas binleo
Käin seal üsna tihit jah...see on siis sinu 900 mis seal seisab.

Järgmine kord kui mind seal näed - tule välja - teeme tutvust!
Vaevab mind ainult veel üks asi, et mul koduhoovi peale veel üks 9-3 tekkinud, saabneti numbrialustega. Tumesinine, kollase välismaise automüüja kleepsuga tagumise vasaku tule all. Kes tunnistab omaks? Tehku häält!

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: P Apr 08, 2007 11:32
Postitas Jürgen
Ei passaazi parklas ma ei hoia, aga eks kui jälle aknast silma jääb tulen jutule

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: P Apr 08, 2007 22:37
Postitas Tan
Algselt postitas: binleo
Käin seal üsna tihit jah...see on siis sinu 900 mis seal seisab.

Järgmine kord kui mind seal näed - tule välja - teeme tutvust!
Vaevab mind ainult veel üks asi, et mul koduhoovi peale veel üks 9-3 tekkinud, saabneti numbrialustega. Tumesinine, kollase välismaise automüüija kleepsuga tagumise vasaku tule all. Kes tunnistab omaks? Tehku häält!
Aiai binleo, Su kupee mul ammu tuvastanud . Muide, see kuldne kleeps on hoopiski minu spordiklubi embleem, lisavihjeks reketid tagaaknal. Hetkel eluase kustomiseerimisfaasis, kui sisse kolitud, siis satub ehk kergemini kokku, katuseterrass ootab

SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Postitatud: P Apr 08, 2007 23:02
Postitas Jupats
naljakas, kui su auto pilte vaatan tekib tunne nagu näeksin esimest korda elus coupe 9-3`e. "Minu mõistes" on tegemist tõsise rariteediga eestis;)
Aga egas siis midagi, muretuid tuhandeid kilomeetried.