SAAB 9-5 Griffin V6 MY01 - SoS
Postitatud: R Juun 19, 2020 15:30
Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, et mõni kuu tagasi tegin ühele müügikuulutusele "altruistliku" pakkumise nii madalale, et endalgi piinlik oli, lihtsalt eeldusega, et äkki saan mõnedki salongijupid ehk realiseerida. Mitte mingit vajadust masina järgi polnud ja ega ka väga viitsimist järjekordset lammutusprojekti ette võtta. Läks aga hoopis nii, et nädalake tagasi auto toodi mulle lausa koduhoovi ära ja kui 3 päeva hiljem igapäevasaabiga väike põtkimine kitsekesega tehtud sai, siis polnudki muud kui antud masin käsile võtta.
Pean tunnistama, et V6 on lõpuks selline mootor, millega ka automaatkast hakkama saab, ilma, et koguaeg kiunuma hakkaks ja "valel hetkel" käike alla laksata tahaks. Kõik minekud ja möödasõidud saab vähem kui poole gaasiga edukalt ära tehtud. Kokkuvõttes võib öelda, et "kiirendust" ei ole, aga minek on mõnus
Sõbra pool sai kergelt pidureid üle käidud ja põhja alt kaks väiksemat augukest lapitud ning kivikaitsega põhi üle käidud ning saigi esimese korraga ülevaatuselt läbi. Üks käsipidur oli hoolimata tõstukipealsest regullist jõudnud "ära vajuda", seega ilmselt vaja ikkagi tross välja vahetada. Samuti sai kliima täidetud ja ei ole veel nädalaga tervenisti välja lekkinudki.... Vaadates masina ajalugu siis lausa pigem ime moodi, et ta ikka veel toimetab. Omanikke on tal olnud rohkem kui mõnel masinal õlivahetusi ja mõned kunagised kuulutused ikka üpris nukrad olnud.
1 2 3 4 Tundub, et varem pole foorumisse sattunud. Igatahes tahaks uskuda, et vanahärrale on nüüd antud veel üks viisakas võimalus vanadusepõlve nautida.
Kas ainult visuaalse vaatlusega on võimalik tuvastada, kas tegemist on uuetüübi õliradikaga või vana tüüpvealisega? Samas kui 420kkm on juba hinge all, siis vaevalt seal enam originaal on?
Nüüd vaja veel heledaid tekstiilmatte, udukaid, kaks tagumist parkimisandurit vahetada ja rihmavahetus lasta ära teha ning võikski saada hea
Pean tunnistama, et V6 on lõpuks selline mootor, millega ka automaatkast hakkama saab, ilma, et koguaeg kiunuma hakkaks ja "valel hetkel" käike alla laksata tahaks. Kõik minekud ja möödasõidud saab vähem kui poole gaasiga edukalt ära tehtud. Kokkuvõttes võib öelda, et "kiirendust" ei ole, aga minek on mõnus

Sõbra pool sai kergelt pidureid üle käidud ja põhja alt kaks väiksemat augukest lapitud ning kivikaitsega põhi üle käidud ning saigi esimese korraga ülevaatuselt läbi. Üks käsipidur oli hoolimata tõstukipealsest regullist jõudnud "ära vajuda", seega ilmselt vaja ikkagi tross välja vahetada. Samuti sai kliima täidetud ja ei ole veel nädalaga tervenisti välja lekkinudki.... Vaadates masina ajalugu siis lausa pigem ime moodi, et ta ikka veel toimetab. Omanikke on tal olnud rohkem kui mõnel masinal õlivahetusi ja mõned kunagised kuulutused ikka üpris nukrad olnud.
1 2 3 4 Tundub, et varem pole foorumisse sattunud. Igatahes tahaks uskuda, et vanahärrale on nüüd antud veel üks viisakas võimalus vanadusepõlve nautida.

Kas ainult visuaalse vaatlusega on võimalik tuvastada, kas tegemist on uuetüübi õliradikaga või vana tüüpvealisega? Samas kui 420kkm on juba hinge all, siis vaevalt seal enam originaal on?
Nüüd vaja veel heledaid tekstiilmatte, udukaid, kaks tagumist parkimisandurit vahetada ja rihmavahetus lasta ära teha ning võikski saada hea