1. leht 1-st
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 12:18
Postitas kasparius
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 12:23
Postitas Jaanus

Mazdal tähendab Aero bodykiti. Mul oli ka ennem Saabi Mazda 6 GT Aero

Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 12:27
Postitas andres
Tõsi sellise tähistusega autosi on veelgi. Hinnakirjas Mazda 3 luukpära GT Sport Aero 2.0 MZR 110 kW
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 12:55
Postitas D116
Mazda on ka GM-i all

Aero tekkis ki siis (91a) kui Saab hakkas ühinema GM-iga
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 13:19
Postitas suur
Algselt postitas: D116
Mazda on ka GM-i all

Aero tekkis ki siis (91a) kui Saab hakkas ühinema GM-iga
Mis sa sokid?
http://www.gm.com/automotive/vehicle_sh ... index.html
Mazdunn ikka FoMoCo all:
http://www.ford.com/en/default.htm
Vabandust, kui peent huumorit ära ei tabanud....
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 15:41
Postitas D116
Sorry kui eksisin, aga mingist autoajakirjast lugesin seda:freak:
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 16:09
Postitas Mustang
Õiged sportlikud mazdad on MPS lühendi all ja need on ikka päris vihased
Mazda 3 MPS - esivedu ja 260 hp, 380 Nm/3000 rpm, 0-100 km/h 6,1 s - kiireim golf klassi auto!
Mazda 6 MPS - nelivedu ja samuti 260 hp, 0-100 km/h 6,6 s - suure auto kohta mitte paha tulemus
2,3 mootor ruulib

Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 16:41
Postitas epsum
Olles saanud miskil kliendipäeval proovida nendega ka metsavahel vähe kiiremini sôita jääb 3 MPS sirgelt kurviläbimise kiiruselt alla focus ST'le , 206sti'st rääkimata. Elik, mootor vôimas küll sirgjoonelisel kiirendamisel, aga kurvide läbimisel eelistaks kasvôi C2 vôi C4 vtri, 206st rääkimata, mis on minu meelest uskumatu juhitavusega hot-hatch...
Ka 6 MPS on sirgelt kehvem sihtotstarbelisel kasutusel konkurentidega vôrreldes ( wrx vôi evo). Arvestame veel hinda .. umbes sama juhtum nagu oli seat leon cupra (vist).. Eks neid tippmudeleid tuleb oluliselt kauem arendada, et klassi tippu jôuda.
Muidugi vôib asi puhtalt olla ka minu kummalises tagumikutundes ja oskamatuses autot käsitleda, aga poodi papirulli nende pärast viima küll ei läheks.
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 17:01
Postitas andres
Algselt postitas: Mustang
Õiged sportlikud mazdad on MPS lühendi all ja need on ikka päris vihased
Mazda 3 MPS - esivedu ja 260 hp, 380 Nm/3000 rpm, 0-100 km/h 6,1 s - kiireim golf klassi auto!
Mazda 6 MPS - nelivedu ja samuti 260 hp, 0-100 km/h 6,6 s - suure auto kohta mitte paha tulemus
2,3 mootor ruulib
Ja Mazda on parim masin mis on saadaval hinna ja hobjõu arvestuses. Muidugi kerge on see auto samuti.
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 18:34
Postitas Skybound
Mu sõbral ferraripunane Mazda 3 GT Aero. Hea juhitavusega, mõnus käepärane auto. Sisustuses see plastmass mulle eriti ei meeldi ja veluuristmed ka mitte, aga muidu on bro masin. Japside vastupidavus ja juhitavus on mulle alati meeldinud. Muidugi ei jätnud ma talle mainimata, mida mina 220k eest ostnud oleks
MPS aga ristiti eesti ajakirjanduses kui Mitte Päris Sportauto

Ehk siis veidi vajakajäämine Evo/Impreza konkurentsis. Aga no minu arust on näiteks Mazda 6 MPS-is autot enam kui küll, tulevikus võiks 9-5 mudelid (neliveo - või peaks ütlema XWD? - olemasolul) oma piire selles suunas avardada.
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 18:50
Postitas Mustang
Võtsin välja huvi pärast Top Geari ringiajad:
Ford Focus ST 1.34,9 s
Opel vectra OPC 1.35,3 s
Ford Mondeo ST220 1.34,5 s
Mazda MPS 1.32,2 s
Subaru Impreza STI 1.29,9 s
Mitsu EVO VIII FQ 320 1.26,0 s
Saab 9-5 aero -05 1.37,9 s
Järeldused võib teha igaüks ise

Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 22:55
Postitas andres
Algselt postitas: Mustang
Võtsin välja huvi pärast Top Geari ringiajad:
Ford Focus ST 1.34,9 s 385 900.-
Opel vectra OPC 1.35,3 s 513 148.-
Ford Mondeo ST220 1.34,5 s 469 900.-
Mazda MPS 1.32,2 s 369 100.-
Subaru Impreza STI 1.29,9 s 439 900.-
Mitsu EVO VIII FQ 320 1.26,0 s 575 000.- (EVO IX)
Saab 9-5 aero -05 1.37,9 s 571 400.-
Panin ka müügi hinnad juurde (uued auto24). Subaru ja Mitsu siia sinna kuna testid on tehtud vist vanemate mudelitega. Aga siiski.
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: T Veebr 06, 2007 23:56
Postitas Mustang
Algselt postitas: andres
Algselt postitas: Mustang
Võtsin välja huvi pärast Top Geari ringiajad:
Ford Focus ST 1.34,9 s 385 900.-
Opel vectra OPC 1.35,3 s 513 148.-
Ford Mondeo ST220 1.34,5 s 469 900.-
Mazda MPS 1.32,2 s 369 100.-
Subaru Impreza STI 1.29,9 s 439 900.-
Mitsu EVO VIII FQ 320 1.26,0 s 575 000.- (EVO IX)
Saab 9-5 aero -05 1.37,9 s 571 400.-
Panin ka müügi hinnad juurde (uued auto24). Subaru ja Mitsu siia sinna kuna testid on tehtud vist vanemate mudelitega. Aga siiski.
Sorry unustasin lisada, et mazda MPS on 6 mitte 3 - nad pole veel uut 3 testida jõudnud. Seega hind tuleb 521 600 kr.
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: K Veebr 07, 2007 2:40
Postitas stennadi
Ma seda Top Geari edetabelit päris teadusliku uurimistööna ei võtaks

Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: N Veebr 08, 2007 0:51
Postitas romza
Igatahes selle Mazda 3 2,3 MZR DISI Turbo mootori parameetrid sarnanevad vägagi saab 9-5 aero omadele.
mine tea äkki saab üksteise juppe kasutada.
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: N Veebr 08, 2007 8:24
Postitas KT100
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: N Veebr 08, 2007 22:47
Postitas Mustang
Huvitav kas 9-5 oli 169 või 184 kw AERO
Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: P Veebr 11, 2007 19:34
Postitas andres
Algselt postitas: romza
Igatahes selle Mazda 3 2,3 MZR DISI Turbo mootori parameetrid sarnanevad vägagi saab 9-5 aero omadele.
mine tea äkki saab üksteise juppe kasutada.
to Romza: milliseid juppe pead silmas ? Mina kaldun arvama et need kaks ikka päris erinevad mootorid. Aga kõik on võimalik

Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: P Veebr 11, 2007 21:31
Postitas Cyber
bensiin ja õhk ..

Mazdal ka Aero mudel
Postitatud: E Veebr 12, 2007 10:30
Postitas romza
Algselt postitas: Cyber
bensiin ja õhk ..
ja jahutusvedelik, ja õli...
:thumb: