1. leht 1-st

Klassiku istmesoojendus

Postitatud: T Veebr 06, 2007 17:54
Postitas schlaam
Külmade ilmadega avastasin ükspäev, et istmesoojendus ei tööta. Lammutasin istme lahti ja nägin, et termoanduri (? - mingi ümmargune julla seal juhtmete vahel) juurest on mõlemalt poolt juhtmed lahti murdunud. Ühendasin need tagasi, kuid ikka ei midagi. Testriga mõõtes avastasin, et vool ei tule läbi selle anduri (julla).
Siit küsimus, et kas see andur on väga vajalik asi (mis ilma selleta juhtub? läheb põlema?) ja kui siis kust ma seda lähipäevil Pärnus leida võiksin.

Tänud.

Edit: Ma tunnen ennast ülirumalana praegu.. vähemalt mõtlesin asja oma peaga lõpuks välja :)
Igatahes ma avastasin, et see lüliti, kuhu mu istmesoojendus oli mu oma lolli pea poolt ühendatud, on hoopis salongivalgustuse oma. Järelikult töötab istmesoojendus automaatselt.. Ja tabasin siis ära, et kui istmesoojendusel pole lülitit, peab ta töötama automaatselt. Järelikult anduri kaudu.. Ja andur ei pruugigi olla katki, sest mõõtsin selle takistust soojas ruumis. Panin ta siis sügavkülma ja mõõtsin - juhib voolu nii mis kole.
Varem arvasin, et see andur on seal lihtsalt selle jaoks, et kui istmesoojendus on sisse lülitatud nupust, siis ta peput põlema ei paneks.
Enda vabanduseks võin öelda, et pole elektroonikaga väga kodus ja eelmised selle auto omanikud olid teinud piisavalt modifikatsioone nii salongivalgustuse lüliti juures kui istmesoojenduse süsteemi juures (viimasel juhul olid juhtmed puruks rebitud)

Ma ei hakka seda teemat kustutama praegu, äkki kellelgi kunagi on kasu vms. Moded otsustage, minu pärast võib ka ära kustutada.

Klassiku istmesoojendus

Postitatud: K Veebr 07, 2007 7:13
Postitas Trionic
Termolüliti on see julla,et tagumik ei süttiks.Küte on automaatne,soovitan tonnise regulaatoreid kasutada(viimastel klassikutel olid need peal).