1. leht 1-st

Saab 9-5 SE 2.3 i LPT 125 kW @ Hiiu Autod või siis 360 MGG?

Postitatud: E Veebr 12, 2007 22:18
Postitas methodik
Selline aparaat on silma jäänud:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=292691

Atraktiivse läbisõidu ja hinnaklassiga masin. Ilmselt peab muidugi pärast ostu kiire jubinavahetuse tegema (arvestaks ~15'000 eekiga kui rihm ka probleem on?)

Kas kellelgi on kogemusi konkreetse isendiga / millise mulje piltide järgi jätab?

Lähiajal on plaanis platsilt läbi vaadata. Hiiu Autodega on muidugi proovimise probleem - proovisõitu saab väidetavalt teha vaid müügiplatsi taga garaažide vahel, kuna masinad ei ole Eestis arvel.


Või, kui valida, siis pigem näiteks selline?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=283317

Kui neid 2 masinat omavahel võrrelda, siis finantsiliselt võib lõpphind kujuneda üsna sarnaseks?
Samas 200'000 on üsna hirmutav läbisõit juba. Või on Rootsi päritolu selle läbisõidu juures piisav (eriti hea) müügiargument?

Saab 9-5 SE 2.3 i LPT 125 kW @ Hiiu Autod või siis 360 MGG?

Postitatud: E Veebr 12, 2007 22:23
Postitas tripp
Algselt postitas: methodik
Selline aparaat on silma jäänud:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=292691

Atraktiivse läbisõidu ja hinnaklassiga masin. Ilmselt peab muidugi pärast ostu kiire jubinavahetuse tegema (arvestaks ~15'000 eekiga kui rihm ka probleem on?)

Rihm ei ole sellel kunagi probleemiks, kui ikka hammasrihma silmas pead. Probleemiks võib osutuda kett ja see võtab su jubinavahetuse eelarvest tubli 2/3 ära.

Saab 9-5 SE 2.3 i LPT 125 kW @ Hiiu Autod või siis 360 MGG?

Postitatud: E Veebr 12, 2007 22:40
Postitas teager
Targutan ka natuke... :wise:

1. Kõik kerivad. Hiiu Suurtüki masin on tõenäoliselt suurema läbisõiduga kui 200 tuhat. Masin on 9 aastat vana ju juba; kuid väljast ja seest paistab üsnagi kobe.
Tahan öelda, et ketivahetus on mõlemal masinal peagi ees.
2. Tuleks vältida esimese otsa masinaid. 97/98 veeresid esimesed 9-5 liinilt maha, eks neil ole lapsehaiguseid küljes. Suurem osa parandusi viidi sisse MY02'ga

terv, teager

Saab 9-5 SE 2.3 i LPT 125 kW @ Hiiu Autod või siis 360 MGG?

Postitatud: E Veebr 12, 2007 23:16
Postitas will
Soovitaks seda millel hooldusraamat. Ära osta läbisõitu!!!! Vaid osta hooldatud masinat ning lase VM-s hooldusraamatut vaadata, et ega seal midagi näpitud ei ole.

Saab 9-5 SE 2.3 i LPT 125 kW @ Hiiu Autod või siis 360 MGG?

Postitatud: T Veebr 13, 2007 10:35
Postitas methodik
Tänud!

Kas kusagil on ka nimekiri MY02 parandustest? Esimese hooga googeldades ei leidnud.

Hooldusraamatud on küll mõlematel, ent see tõepoolest veel ei taga midagi.

Hiiu Autode kohta veel niipalju, et käisin seal nädal-paar tagasi vaatamas ka ühte mitte-Saab autot, millel olid mõlemad esiuksed kinni jäätunud ja kõrvalistuja oma ei saanudki tunni-poole jooksul lahti. Öeldi ka, et käigukast oli käinud ametlikus esinduses tegemisel, samas VINi alusel esinduse servisest küsides selgus, et käigukastile ei onludki midagi tehtud peale vaatamise..

Saab 9-5 SE 2.3 i LPT 125 kW @ Hiiu Autod või siis 360 MGG?

Postitatud: T Veebr 13, 2007 11:02
Postitas ivomets
kle, nii sa kyll endale autot ei saa, kui neti teel pyyad mootori häält kuulata ja heitegaase mõõta.
võta ikka jalad selga ja käi proovimas 4...5 autoga sõita. siis juba hakkad ise jagama, mis millisel paigas ja mis vajab sättimist.
siis ostad endale hea auto ja hooldusraamatu võid pärast juurde osta ja spido kah parajaks kruttida lasta, kui need ei meeldi.
kui pärnu kanti satud pakuksin kohe kahte masinat proovida ja sõita ja kuulata ja vaadata ja võrrelda ja räägiks lugu kah juurde, mida kuskil vaadata jne....

Saab 9-5 SE 2.3 i LPT 125 kW @ Hiiu Autod või siis 360 MGG?

Postitatud: T Veebr 13, 2007 19:33
Postitas methodik
ivomets, nõus, et võrgu teel mingit erilist tõde teada ei saa, kui ehk vaid mingeid riske/võimalusi teiste abiga täiendavalt märgata.

ja pakkumise panen kõrvataha :p