1. leht 1-st
Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: K Veebr 14, 2007 11:25
Postitas qdwin
Tagasihoidlikud 108,920 hp at 102 rpm.
http://people.bath.ac.uk/ccsshb/12cyl/
Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: K Veebr 14, 2007 11:40
Postitas IFF
Võimas. Kodu kasutajale jääb natukene kätte saamatuks

Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: K Veebr 14, 2007 11:54
Postitas andres
Ei tea kui ruttu Eesti tanklad tühjaks jääksid

Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: K Veebr 14, 2007 12:00
Postitas stennadi
Ei tea kas 9-5le saab peale aretada ?

Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: K Veebr 14, 2007 12:12
Postitas qdwin
Algselt postitas: andres
Ei tea kui ruttu Eesti tanklad tühjaks jääksid
Kirjutavad et: Even at its most efficient power setting, the big 14 consumes 1,660 gallons of heavy fuel oil per hour. Oleneb kelle gallonit silmas peetakse, näiteks kui 1gal on 3.7854 liitrit, siis kõige ökonoomsemal juhul 6284 liitrit tunnis.
Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: K Veebr 14, 2007 12:55
Postitas Cyber
A mis siin turboga pistmist on?
Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: K Veebr 14, 2007 13:04
Postitas MadMan
üleval paremal on vist mingid ülelaademehhanismid.
Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: K Veebr 14, 2007 14:01
Postitas KaidoV
See mootor liigutab seda mürakat
http://en.wikipedia.org/wiki/Emma_M%C3%A6rsk
Suht muljetavaldavad numbrid seal. Muuhulgas: spetsiaalne värv hoiab kokku tühised 1,2 miljonit liitrit kütust aastas. Muidugi 6300 liitrise tunnikulu juures ei tundugi see nii palju...
Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: K Veebr 14, 2007 14:24
Postitas kaarel
Päris jurakas sõiduriist, kui nii selle kanuu kohta tohiks öelda. Taolise püssi auto24 või paat24 müügikuulutuse jaoks piltide tegemiseks peab sõitma päris kaugele. Muidu ei mahuks lihtsalt fotole ära.

Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: K Veebr 14, 2007 14:27
Postitas qdwin
Ma arvan Krss kui tuntud madalate pöörete momendi austaja, oleks vist sellise mootori peale sillas

Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: K Veebr 14, 2007 19:54
Postitas gsaab
Ega veoautode diislid väga palju kehvemad pole, need mootorid, mis compound kompressorit kasutavad lähenevad jõudsalt 50% -e. Link Scaniale seepärast, et minuteade nad oli esimesed, kes turbocompoundi kasutusele võtsid
http://www.scania.ee/bussid_/technology/turbocompound/
Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: K Veebr 14, 2007 19:58
Postitas tripp
Võimas

. Huvitav, mis momendiga plokikaane mutreid on vaja pingutada

Midagi turbodiislite fännidele.
Postitatud: N Veebr 15, 2007 9:22
Postitas csn
Vaatasin eile õhtul Discoverit ja seal oli saade Hunday tehasest koreas ja mis siis välja tuli. See mootor on nende tehtud!!!! Autosi nad teha ei osaka aga laevaehituses on nad maailma parimaid.