1. leht 1-st

9-5 kasti lammutamine

Postitatud: K Veebr 14, 2007 21:21
Postitas Jupats
Tekkis selline küsimus, et juhul kui kasutada 9-5 aut manuaalselt käike kohalt kiirendades, kas see on ka kahjulik kastile? Kohalt startides, alustades 1,2,3 ja siis D. Lihtsalt avastasin, et nii kiirendab 0-100ni kiiremini. Ok tean, et see vahemik pole oluline aga tekkis lihtsalt huvi:D

9-5 kasti lammutamine

Postitatud: K Veebr 14, 2007 22:44
Postitas Executive
Päris tihti sõidan ka niimodi ja siiamaani pole midagi juhtunud:drive:

9-5 kasti lammutamine

Postitatud: N Veebr 15, 2007 7:10
Postitas Trionic
Kastil on küll suht savi,kuidas sa kiirendad,selleks ka ju see man. "option" külge on ehitet.Minu steptronic vahetab igatages aut. settingus kiiremini,kui käsitsi.Samas,kui nupud roolile viitsiks tuua,siis sõrmed liiguvad kindlasti 2-l nupul nobedamalt,kui käsi-valits.

9-5 kasti lammutamine

Postitatud: N Veebr 15, 2007 10:56
Postitas Jupats
Eile sai proovitud, et käisitsi valides läksid pöörded kõrgemale ning vahetade sai järgmise käigu pöörded sinnamaale, et kiirendus jätkus suhteliselt normaalselt. Muidu D asendis lükkas käigu liiga kiiresti alla ning järgmine käik algas suhteliselt madalalt, kus ta hakkas ennast uuesti koguma.

9-5 kasti lammutamine

Postitatud: N Veebr 15, 2007 22:54
Postitas Jupats
annab ikka vast aga pole olnud mahti tegeleda...

9-5 kasti lammutamine

Postitatud: R Veebr 16, 2007 7:38
Postitas Trionic
Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: jupats
Eile sai proovitud, et käisitsi valides läksid pöörded kõrgemale ning vahetade sai järgmise käigu pöörded sinnamaale, et kiirendus jätkus suhteliselt normaalselt. Muidu D asendis lükkas käigu liiga kiiresti alla ning järgmine käik algas suhteliselt madalalt, kus ta hakkas ennast uuesti koguma.

Kas seda kasti siis õpetada ei anna?

Adaptiivne kast on,suudab kiiresti "õppida"

9-5 kasti lammutamine

Postitatud: L Veebr 17, 2007 19:01
Postitas Mayhem
Kas siis sõidupealt võib automaatkastil julgelt reziimi vahetada? Nt: sõiduajalt D pealt N tõmmata või D-lt alla 3 tõmmata ja sellega ei kaasne ohtu oma kasti rikkuda?

(tean, et sellest juba räägiti, tahtsin veendumiseks üle küsida!)

9-5 kasti lammutamine

Postitatud: L Veebr 17, 2007 20:40
Postitas qdwin
D pealt N-i? Milleks seda veel vaja peaks minema? Automaadi "vabakäik" on niigi piisavalt vaba. Pealegi D puhul lülitatakse vajadusel sissepritse üldse välja, mida aga ei tehta N puhul arusaadavalt kunagi.
D peal 3 peale - see on elementaarne automaatkasi funktsioon ja tegevus.

9-5 kasti lammutamine

Postitatud: L Veebr 17, 2007 20:59
Postitas binleo
Vaheta aga julgelt!
Igaks juhuks võid muidugi kangi liigutamise ajaks jala gaasipedaalilt maha võtta.
Muidu vaheta või nagu manuaalkastiga kuis süda lustib. ;)

9-5 kasti lammutamine

Postitatud: L Veebr 17, 2007 21:11
Postitas qdwin
Kui D pealt alla vahetada (eeldades et mootori pöörded seda võimaldavad), ei pea gaasi küll lahti laskma. See on siduripakidele elemnetaarne.

9-5 kasti lammutamine

Postitatud: P Veebr 18, 2007 10:54
Postitas Trionic
Kõik need steptronic,multitronic jne. nimedega kastid kasutavad sama rauda manuaalseks vahetuseks,ehk siis kast on sama,ainult lisatud on manuaalseks vahetuseks vajalikud lülitid,kas roolile,või käiguvalitsale.Ka soft on teisem.
Vaheta aga julgelt.

9-5 kasti lammutamine

Postitatud: P Veebr 18, 2007 12:00
Postitas Mayhem
Aitähh algajale selgitamise eest.