1. leht 1-st

2,3T katki

Postitatud: N Veebr 15, 2007 14:52
Postitas karel55
auto hakkas kiirendamisel tegema "trolli häält" lähemalt uurides selgus et see heli tuleb turbost peale seda hakkas väljalaskest tulema õli lõhna.
paar päeva hiljem auto enam ei liikunud ja peeglisse vaatates märkasin et auto tossab kohe peale seda hakkas õlituli põlema kontrollides ei old enam õli.
milles viga ja kuidas sai õli väljalaskesse...

2,3T katki

Postitatud: N Veebr 15, 2007 14:59
Postitas karel55
kas seda saab remontida või pean tõesti uue torbo soetama

2,3T katki

Postitatud: N Veebr 15, 2007 15:05
Postitas iisak
Remontida pole seal enam midagi...:(
Turbovahetus,mis muud.
Helista 5209320 või 5272989 ja proovime aidata:eureka:

2,3T katki

Postitatud: N Veebr 15, 2007 15:41
Postitas Nastix
Ma küll ei tea, mis keel sinu emakeeleks on, kuid kui see on Eesti keel, siis äkki parandad oma pealkirjad, kord on sul "küttuse kulu" ja siis on midagi "kattki"
Võib-olla nokin liialt, kuid natuke häirib silma.

2,3T katki

Postitatud: N Veebr 15, 2007 15:50
Postitas Trionic
Algselt postitas: Nastix
Ma küll ei tea, mis keel sinu emakeeleks on, kuid kui see on Eesti keel, siis äkki parandad oma pealkirjad, kord on sul "küttuse kulu" ja siis on midagi "kattki"
Võib-olla nokin liialt, kuid natuke häirib silma.

Jutt jumala õige.

2,3T katki

Postitatud: N Veebr 15, 2007 15:51
Postitas karel55
kui ei saa aru siis ära loe ja kui saad siis ja oskad midagi tarka vastata siis vasta

2,3T katki

Postitatud: N Veebr 15, 2007 15:55
Postitas karel55
sorry ma närvis sest mul koguaeg se auto p.....s ja siis võivad ka sellised vead tulla

2,3T katki

Postitatud: N Veebr 15, 2007 15:58
Postitas IFF
Algselt postitas: karel55
kui ei saa aru siis ära loe ja kui saad siis ja oskad midagi tarka vastata siis vasta

No rahu rahu härra. Pole mõtet siin ärrituda inimeste peale.
Algselt postitas: karel55
sorry ma närvis sest mul koguaeg se auto p.....s ja siis võivad ka sellised vead tulla

Selles on vast süüdi vähene/puudulik hooldus.

2,3T katki

Postitatud: N Veebr 15, 2007 16:01
Postitas karel55
auto alles 3k olnud ja need vead ei saa otsa

2,3T katki

Postitatud: N Veebr 15, 2007 16:03
Postitas IFF
Algselt postitas: karel55
auto alles 3k olnud ja need vead ei saa otsa

Soovitan, et mina Teadja meeste juurest läbi nad ütlevad kohe, mida ning mis järjekorras vahetada tuleb.

Pikk nimekiri võib tulla (minul endal tuli ka). Kuid otsast tegema hakates, ei jää sa vähemalt teele ning ei hävita muid osasid, mis veel kestaksid. :wise:

2,3T katki

Postitatud: R Veebr 16, 2007 11:03
Postitas tiib
Algselt postitas: karel55
auto alles 3k olnud ja need vead ei saa otsa

OT aga mis aasta masin on ja mis hinnaga selle said?

2,3T katki

Postitatud: R Veebr 16, 2007 14:14
Postitas karel55
91a. ja sain 9000 kr-ga vajas kasti vahetust.
kui auto kätte sain siis selgus et mõlemad rattalaagrid vaja vahetada ja nüüd siis turbo ka :wall:
peale selle veel mitu pisiviga

2,3T katki

Postitatud: R Veebr 16, 2007 14:20
Postitas suur
Siis pole sa vähemalt "üle maksnud". Ega 9k eest saagi megaheas korras tonnist loota.

2,3T katki

Postitatud: R Veebr 16, 2007 14:27
Postitas Mayhem
Ja mis sa ikka loodad, auto on hetkeks ikkagi juba 16 aastat vana. Imelik kah oleks kui kõik korras oleks ja ei miski ei laguneks!
Tean seda omadest kogemustest.

2,3T katki

Postitatud: K Veebr 21, 2007 15:54
Postitas karel55
võtsin siis turbo lahti ja avastasin et võll on poolex
äkki kellegil on mõni katkine turbo kust saaks võlli

2,3T katki

Postitatud: K Veebr 21, 2007 16:53
Postitas Cyber
Sellest ei saa asja, kui sa kodus põlve otsas seda teed... Sa ei saa seda balanssi enam ilma spets vahenditeta. Ilmselt on ka korpusel märgid küljes sellest pooleks läinud võllist. Siin oleks ilmselt vaja mõne kogenuma isiku arvamust, kas seda tasub ja saab taastada.

2,3T katki

Postitatud: K Veebr 21, 2007 17:08
Postitas Trionic
Algselt postitas: karel55
võtsin siis turbo lahti ja avastasin et võll on poolex
äkki kellegil on mõni katkine turbo kust saaks võlli

Ei ole põlve otsas võimalik turbokompressorit remontida. Võll/tiivikud arendavad max koormuse juures 150 000rpm/min.(loe sada viiskümmend tuhat)
Kui võll on pooleks,on ka tiivikud hävinenud ja ka korpus.Võll maksab uuena ca. 5000.- , tiivikud pea sama palju.Lisaks südamik,mis niikuinii tuleb vahetada peale lahti võtmist(1500-2000.-).Lisaks balanseerimine pingis+õlipidavuse test 2 kordsel õlirõhul.
Viska vana ilusti prügikasti ja osta uus(vana,aga korralik). Endal olemas 50tuh. sõitnud ja testitud stendis vurr,lisaks renoveeritud mitmeid(viimased muidugi oluliselt kallimad.)

2,3T katki

Postitatud: K Veebr 21, 2007 17:21
Postitas karel55
andke nõu kas on üldse mõttet seda autot taastada.

2,3T katki

Postitatud: K Veebr 21, 2007 17:47
Postitas Nastix
Helista Trionicule, lepi aeg kokku ning las ta teeb masinale üld-diagnoosi, mis vead on, palju vahetus maksab, palju jupid jne. Selle pinnalt saadki otsustada. Keegi ikka nööri otsas kohale viib.
Kui sa otsustad kohe mitte taastada, siis mis sa masinaga peale hakkad? Saab ei ole just kõige kiiremini/kergemini müüdav auto, kui ta just omadustelt silma ei paista.