1. leht 1-st
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: E Veebr 19, 2007 14:58
Postitas oicu
Prolbeem on selles, et käsipidur ei jää hästi peale ja kui korralikult peale tõmmata, siis tagurdamisel blokeerib rattad.
Suure tõenäosusega tuleb ära vahetada käsipiduri klotsid.
Kui keeruline (remondimehel) ja aeganõudev on klotside vahetamine saab 9-3'l.
Kas peaks ka vahetama käsipiduri trossi?
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: E Veebr 19, 2007 16:18
Postitas veldur
Mul sama häda. Tagurdades peab, edaspidi ikka väga nõrgalt ja praegu külmadega tross ka üsna kinni.
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: E Veebr 19, 2007 16:42
Postitas rantto
Mul võtab jällegi liiga põhjast, selleks et pidama hakkaks peab käsipidutikangi enamvähem püstloodi tõmbama. Sai nädalavahetusel velgede seest sodi eemaldatud ja silmitsetud ka piduriklotse mis tundusid igati korralikud.
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: E Veebr 19, 2007 17:56
Postitas kala
Mul ka häda, et võtab jube põhjast ja sedagi siis kui ise tahab. Tagurpidi liikumist takistab hästi. Külmaga jääb peale ka.

Minuarust kas mitte käsipidur ei tööta trumli abil? Pole praegu auto juures, aga paljudel on nii, et sõidupidur on ketastega ja käsipidur on pisikese trumli sees. Võin ka eksida.
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: E Veebr 19, 2007 20:42
Postitas saab9-3
Algselt postitas: kala
Minuarust kas mitte käsipidur ei tööta trumli abil? Pole praegu auto juures, aga paljudel on nii, et sõidupidur on ketastega ja käsipidur on pisikese trumli sees. Võin ka eksida.
Just täpselt nii ongi.
Algselt postitas: rantto
Mul võtab jällegi liiga põhjast, selleks et pidama hakkaks peab käsipidutikangi enamvähem püstloodi tõmbama. Sai nädalavahetusel velgede seest sodi eemaldatud ja silmitsetud ka piduriklotse mis tundusid igati korralikud.
Käsipiduri klotse tasuks vaadata, aga põhja alt annab natuke peale ka keerata.
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: E Veebr 19, 2007 21:00
Postitas rantto
Mina uudistasin tavlisi piduriklotse. Kas kuskilt võiks leida mõnda joonist/pilti milline se käsipiduri süsteem välja näeb? Peale keeramine on vist mööduv nähtus ja siis kui uued klotsid panna peab tagasi sättima.
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: E Veebr 19, 2007 21:06
Postitas saab9-3
Algselt postitas: rantto
Mina uudistasin tavlisi piduriklotse. Kas kuskilt võiks leida mõnda joonist/pilti milline se käsipiduri süsteem välja näeb? Peale keeramine on vist mööduv nähtus ja siis kui uued klotsid panna peab tagasi sättima.
Kas sa mõtleb seda, kust peale keerata?
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: E Veebr 19, 2007 21:21
Postitas iisak
Mehed,kässar tuleb korda teha,mitte uudistada või trossi peale keerata:wise:
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: E Veebr 19, 2007 21:21
Postitas rantto
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: E Veebr 19, 2007 21:35
Postitas saab9-3
Sealt saab regulleerida ka tummlit maha võtmata, aga soovitaks ikka siis juba sisse ka vaadata. Mul oli näiteks ühel klotsil kate maha tulnud ja need vedrud, mis hoiavad klotse paigal olid ka lahti läinud, sest seal selline suht. loll süsteem.
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: T Veebr 20, 2007 7:05
Postitas Trionic
Enne,kui trumlist peale kruttida,tuleb trossiregulaator täiesti maha keerata.Kui klotsid võrdselt paigas,tuleb trossist pingutada niikaua,kui kangi lukusti 5 hammas
on max. pidurdus.(eesti keeli- kang teeb tõmmates 5 "plõksu")
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: T Veebr 20, 2007 12:40
Postitas rantto
Katsetasin ja pidama hakkab alles astmes 10:( Hea on muidugi see, et Saab ei hakka kunagi liikuma kui võtmed taskus. Käsipiduriklotide hind on kuskil 500 kati?
9-3 käsipiduri parandus
Postitatud: T Veebr 20, 2007 13:03
Postitas vulkanus
see on ikka väga nõme et saab noid pidureid kasutab, jälle üks opeli lollus juures (ja mitte ainult oopeli)
siiani parim kässari süsteem on tahes tahtmata klassiku,l kui töötab, siis töötab kuni klotsi jagub automaatne reguleerimine ,ei mingit ajaraiskamist (kahju, et esiratastele)