1. leht 4-st

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: E Veebr 26, 2007 9:49
Postitas csn
Tervitused

Lõpuks ometi olen leidnud aega teha paar kõpsu oma liikurist (asi selles kah, et alles nüüd sai ta korralikult väljast puhtaks küüritud)

Oman siis 1995 aasta rallikat NG 900 SE turbo cupe, läbisõit 250000 Auto sai ostetud viljandist vast 3 kuud tagasi, hing ihkas küll tonnist aga tol hetkel polnud sobilikku võtta ja sai siis 900 aga olen valikuga ülirahul. Arvestades varustsut: kliimaaut. cruise, CD box, turbo ja kaks kõige imelikumat asja mis ma kupee auto puhul oskaks hinnata : kaks integreeritud lasteistet tagaismtes:wtf:

Siiamaani on külgenud suht rahulikul saabi omamine, teha on vaja olnud vasak mootoripadi, pidurid, geneka/kondi rihm + rullikud ja muu ninnu nännu.
Aga ees ootab veel üx mootori padi ja kurjam kollektor millel suure külmaga kaks polti pooleks on läinud:wall: tänu sellele on mu kätusekulu hmmmmmm 14 l:head: siis sai veel star sound pro 6,25 " kompod sisse monteeritud ja sound on ikke mega hea nüüd.

Paar pilti kah



Pilt

Pilt

Pilt

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: E Veebr 26, 2007 9:53
Postitas kasparius
esimene pilt on parem ku viimane ;)
kas auto on tumesinine?:headbang:

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: E Veebr 26, 2007 10:14
Postitas csn
hmm ei auto on must ja vits metallik (tahax jubedalt vahatmist aga pole selleks kohta ja aega)

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: E Veebr 26, 2007 10:31
Postitas nampat
Mulle see kupee kohe päris meeldib, aga endale sattus poolenisit läbi juhuse 9-5...Aero :)
Palju õnne igatahes :D

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: E Veebr 26, 2007 10:47
Postitas csn
Ei kraav oli kuradima sügav nu nii 1,5 m quatro audil läks sidur ennem kärssama kui jõudis välja tirida. Auto kiikus vahepeal kõhupeal nii et taga rattad olid pool meetrit õhus. Kui ma olesk veel sees istunud siis oleks kohe päris keeruline olnud välja tirida. Aga ühendasime jõud lükkasime tõmbasime ja tõstsime ja välja ta tuli.

EDIT: need lasteistmed on kahtlased elemendid kupee puhul. Vb on olnud auto mingi pereema käes kes:?

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: E Veebr 26, 2007 10:57
Postitas kalamees
Ei ole midagi öelda, ilus NG :headbang:
Kuidas raamita kojamehed Saabiga koos töötavad?

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: E Veebr 26, 2007 11:01
Postitas csn
Kojamehed töötavad hästi aga ainult pikad on võtsin selle järgi mis pakendil oli märgitud ja kurjamid on pikad. peaks ikke sutsu lühemad olema. Aga muidu soovitan neid osta. Need mis mul pealon pole originaalid mis maksavad 400 tk vaäi odava otsa omad RIMIst ostetud vist maksid 90 eeq aga on juba vastupidanud 3 kuud ja töötavad siiamaani ülihästi. Ja auto näeb kah sex välja:thumb:

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: E Veebr 26, 2007 11:52
Postitas macdiversant
Raamita kojamehed on imho visuaalselt küll koledamad, aga töökvaliteet on oluliselt parem, A6 eeskujul sai ka pere teisele liikurile, analoogilisele NG 900 kupeele Hella raamita kojamehed (Automaailm, natuke üle 500.- kr.) paigaldatud ja ainukeseks puuduseks pean seda, et parem luud ikkagi ei kaardu piisavalt, et ta reaalselt oma tööd teha, nii see luuaots seal siis u. 5 cm ulatuses õhku pühibki.

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: K Veebr 28, 2007 1:07
Postitas TGB
Raamita kojamehed on väga head talvel! Nad praktiliselt ei jäätu ja tuuletakistust pole ka ollagi! (Kunagi sai kasutet neid kummilutiga kaetud talvekojamehi mis mudu olid ok a juba 80km/h hakkasid hüppama klaasi peal)
Integreeritud lapseiste on ka hää mugav asi (kahju et tonnistel ei ole!!!)
Kena sile auto ka esimestel piltidel ;)

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: R Mär 23, 2007 21:28
Postitas csn
Nu nii

Hakkasin oma autol kesklukku uurima ja puurima mix too ei tööta ja jõudsin ECU ni

Ja imestasin, seal sellised andmed:
CAR LINE by Hirsch
Model: 900 Tu M5 95
PROGRAM. D5NSA36.7
Ser.Nr. 97057
Ja kuupäev.:03.03 97

Aju on kinni plommitud ja plommi peal on hirve kujutis.

Et kas on põhjust RÕÕMUSTAMISEKS:)

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: R Mär 23, 2007 23:48
Postitas csn
Car Line on mingi saksa tuuninu firma aga mis ta mu ECu ga teinud on on ikkagi veel kahtlane. Mul auto on toodud šveitsist ja ecu peale on tel nr alguse +41...

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: L Mär 24, 2007 0:51
Postitas Black
Kus sa seda ECU asja loed, ma tahaks ka uurida seda, olen suht loll selle asja poolest.

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: L Mär 24, 2007 1:02
Postitas Black
Nii, et peaks polstri lahti kakkuma?

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: L Mär 24, 2007 1:19
Postitas Black
ah siis ei hakka surkima.

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: L Mär 24, 2007 14:22
Postitas kasparius
no mis mis,:) vii kuhugi kus tech-2 aparaat olemas, seal näitab täpselt mis soft on.

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: T Apr 10, 2007 13:20
Postitas csn
Nii kuna mul üx väljalaske kolle polt oli ää murdunud ja ei oma kahte vasakut kätt siis võtsin asja omalkäel ette.

Tuled maha pumper maha, hunnik radikaid. Inercooleris ja turbo lõdvikutes avastasin pisut õli, nii et võib arvata et turbo hakkab varsti surema. Kolle polte leotasin eelnevalt päris kaua WD40 ja tulid ilusti lahti. Saabianti käest sai tellitud uued poldid mis küll jõuavad alles esmaspäeval aga olen kindel et tegevust jätkub kauemaks. Täna vaja veel eemaldada roolivõimupump ja siis kolle käes. Poest sai soetatud ka vastavad murdunud poldi väljakeeramis komplekt. Eks vaatab mis asjast välja tuleb.
Põhjuseks miks ka asja käsile võtsin on kuna pärnus PUUDUB pädev vend keda ma laseks oma kallikese kallale.:wall:
Paar pilti kah

Pilt

Pilt

Ja siis see kurjam mille pärast asi sai ette võetud

Pilt

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: T Apr 10, 2007 13:26
Postitas sebastian
Mõnus turbo kallal toimetada :cool:
Kaua umbes aega läks kuniks nina maha said?

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: T Apr 10, 2007 13:43
Postitas ivomets
selle poldi oleks kätte saanud ka ilma kõiki neid jubinaid maha kiskumata.
aga töö ei pea ainult rahateenimiseks olema. vahest on lihtsalt niisama kah vaadata hea, kuidas asjad töötavad ja mis kuskil sees on.

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: T Apr 10, 2007 13:48
Postitas csn
Algselt postitas: ivomets
selle poldi oleks kätte saanud ka ilma kõiki neid jubinaid maha

Kuidas:wtf:

Cyber jõudis vist juba ette

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: T Apr 10, 2007 13:48
Postitas Cyber
Üldiselt selle poldi väljapuurimiseks pole nii palju juppe vaja katkuda. Hoopis nurgaga trell peab olema..;)Selline millel pole puur otsas, vaid külje peal... Siis oleks sa sinna mahtunud ka poolt autot lammutamata. Samas on see poldimaterjal ikka vastikult kõva. Nägin alles eelmisel nädalal, kuidas härrased Troostis puure sinna nüriks lasid ühe Mitsu paigaldamise juures..;)

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: T Apr 10, 2007 14:02
Postitas qdwin
Kui poldid käes või väljapuuritud, võib tõenäoliselt vaja minna keermeparandajat (Helicoil), kuna keermest ei ole enam haisugi järel.
Ja siis peaks uurima äkitsi tuleks kollektor üle lihvida. Puhastada tuleb pindasid kindlasti.
Ja siis veel võiks liimi kasutada, et ühendus tõesti tihe saaks.

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: T Apr 10, 2007 14:10
Postitas ivomets
Algselt postitas: qdwin
Kui poldid käes või väljapuuritud, võib tõenäoliselt vaja minna keermeparandajat (Helicoil), kuna keermest ei ole enam haisugi järel.
Ja siis peaks uurima äkitsi tuleks kollektor üle lihvida. Puhastada tuleb pindasid kindlasti.
Ja siis veel võiks liimi kasutada, et ühendus tõesti tihe saaks.

mis asjad need keermeparandaja on ja mis liimi veel sinna vaja?
:freak:
puurima peab nii, et keeret ei vigasta, seal ju 8 mm polt, ruumi kui palju kalduda kõrvale keskmest. ja nyyd ju ruumi ka piisavalt.
ja kollektori pind tuleks ikka vähemalt tasaseks lihvida ja teine pool ikka kah. ( yhesõnaga koos) ja uus tihend vahele ja asi tehtud. ja mutrite pingutamisel jätta see viimane nõks tõmbamata, muidu teed teine kord veel sama nalja läbi, aga mitu korda kiiremini.

ja kõige tähtsam, et turbo avad kinni katad korralikult, et sinna meelega ega juhuslikult midagi sisse ei kuku. muidu saad vaadata, mis seal turbo sees on... aga see on muidugi päris huvitav, kui ennem näinud pole.

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: T Apr 10, 2007 14:13
Postitas sebastian
Vaja vist mingeid paremaid puuriterasid. Välimuselt täiesti hõbedane, oli ta koobalt- või mingi muu sulam. Kui keermepuur läheb painutamisel kergelt katki, siis see peab hästi vastu, kriimustab ka klaasi.
Paar tükki mul on, peal tähis HSCO GM*. Helsingi Würth-st sai kunagi ostetud.
Kallis aga vastu peab vägevalt.
Muidu poldimaterjal hullult kõva, kui ots väljas, meelitab vastavat vedelikku pihustades ehk välja ka. Ainult aega läheb omajagu.

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: T Apr 10, 2007 14:19
Postitas iisak
Algselt postitas: csn
Algselt postitas: ivomets
selle poldi oleks kätte saanud ka ilma kõiki neid jubinaid maha

Kuidas:wtf:

Cyber jõudis vist juba ette
Plokikaane mahavõtmine oleks aega võtnud ca poolteist tundi,kui kõik sujub...:wise:
Laua peal on oluliselt parem puurida:D

SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

Postitatud: T Apr 10, 2007 14:28
Postitas qdwin
Algselt postitas: ivomets
mis asjad need keermeparandaja on
http://www.boellhoff.com/web/germany/en ... start.html