1. leht 1-st

Saab 9-5 ketilülide arv

Postitatud: T Sept 21, 2021 11:07
Postitas Jazek
Tere,

Plaanis mootorikett ära vahetada aga ei tea ketilülide arvu. Pakutakse nii 130 kui 116 lülidega ketti. Oskab keegi öelda Saab 9-5 2008a 2,0t - 110kw mootoriketi lülide arvu sellele isendile. Ja ehk ka millise firma kett on parem.

Kolasin siin foorumis ringi aga ei leidnud kuskil, et oleks keegi seda maininud ketilülide arvu või lihtsalt jäänud kahe silma vahele.


:drive: SAAB 9-5 >>>>

Re: Saab 9-5 ketilülide arv

Postitatud: T Sept 21, 2021 12:32
Postitas Cyber
Seal ongi ju 2 ketti... üks on balanssvõlli jaoks, teine nukkade...

Re: Saab 9-5 ketilülide arv

Postitatud: T Sept 21, 2021 13:48
Postitas saabu14jr
Mõlemad keti komplektid vaheta(tallad jne), niisama ketti pole pointi vahetada. Balanssvõllide ja mootoriketi kompl siis jutt.
Võid panna ka odava bga komplektid aga siis mootori keti pinguti jäta vana ja tutikas viska ära

Re: Saab 9-5 ketilülide arv

Postitatud: T Sept 21, 2021 14:33
Postitas Jazek
Ok, tänud juhtimast tähelepanu sellele. Sai kunagi plokikaane ära võetud ja sealt vaatas vastu ainult üks kett, see nagu mällu jäänud. Lähivaatlusel uuritud internetist pilte ja jah, seal ju erinevad rullikud ja juhikud.
Ja see teine kett jookseb ju allpool.

:fight: :eek:

Re: Saab 9-5 ketilülide arv

Postitatud: T Sept 21, 2021 15:17
Postitas Ron24
Plokikaane?? 🤔 Äkki ikka otsakaane.

Re: Saab 9-5 ketilülide arv

Postitatud: T Sept 21, 2021 16:31
Postitas saabu14jr
Pigem siis hoopis juba klapikaane.

Re: Saab 9-5 ketilülide arv

Postitatud: K Sept 22, 2021 18:04
Postitas entson
Teist ketti näeb ainult otsakaant eemaldades ja see on peenike nagu jalgrattal !

Re: Saab 9-5 ketilülide arv

Postitatud: K Sept 22, 2021 19:38
Postitas SoS

Re: Saab 9-5 ketilülide arv

Postitatud: L Okt 23, 2021 4:47
Postitas Trionic
Odavate ketikomplektidega ennast narrida ei tasu ja vana bal.keti pingutit alles jätta samuti ei tasuks. OEM pinguti kipub samuti päris tihti purunema, põhjuseks kulunud tallad, mistõttu pinguti on lõpuni pingutunud, kuid kett on endiselt lõtv. Sellest tulenevalt hakkab lõtvunud kett pingutit "taguma" ja selle kokkuvaltsitud tagakaas irdub, seejärel ka kogu pinguti sisu. Tavaliselt kukuvad irdunud detailid karterisse, kus nad suurt kurja teha ei saa, kuid olen remontinud ka purunenud otsakaanega isendeid. Igasugused odavad "no-name" ketid oleks nagu püksikummist valmistet.