1. leht 2-st
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: T Mär 06, 2007 20:56
Postitas saabotska
Needus tabab jälle

see on juba kolmas kord kui autoga enne kokkutulekut midagi juhtub, täna kadus õlisurve ( laupäeval sai uus õli sisse valatud )

. Aga seekord tulemata ei jäta, tulen kasvõi jalgrattaga!!!

Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: T Mär 06, 2007 21:28
Postitas Cyber
Jesss... orgunni end hommikuks Tallinna, Edasi saad kindlasti..
PS. kontrolli õlifiltri olukorda. Äkki saad surve tagasi. Tihend äkki paha..
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: T Mär 06, 2007 21:47
Postitas saabotska
See võib olla loll küsimus aga kuidas filtri tihend õlisurvesse puutub?
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 6:51
Postitas Trionic
Algselt postitas: saabotska
See võib olla loll küsimus aga kuidas filtri tihend õlisurvesse puutub?
ei puutugi eriti.Reduktsioonklapp kiilus kinni kindlasti(halvema variandiga ei hakka traumeerima)
moded võivad OT mujale visata.
EDIT: Tehtud by
Suur
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 8:36
Postitas KT100
Anduri korrasolekut ka kontrollinud oled?
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 8:58
Postitas D116
Algselt postitas: KT100
Anduri korrasolekut ka kontrollinud oled?
Mul ükskord läbi anduri ajas õli välja.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 9:10
Postitas saabotska
andur korras
To: Trionic- halvim varjant on pump jah?:headbang:
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 11:26
Postitas Cyber
Nojah... õhtul õlle kõrvale kirjutatud... Ilmselt oleks sul õlirida taga kui filter pahasti oleks... Niiet jah, ilmselt midagi muud. Sry segaduse tekitamise pärast
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 11:35
Postitas KT100
Kõige lihtsam on sul reduktsiooniklapp üles otsida mootori küljest. Lahti keerata ja diagnoosida.
Klassikul on klapp väga halva koha juures, võta või mootor maha, et üks tobe polt lahti saada.
Kui klappi lahti ei saa, anna haamriga mõni koputus talle, ehk lööb kinni.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 13:11
Postitas saabotska
Võtangi siin vaikselt hoogu, et hakata seda klappi näppima.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 15:21
Postitas saabotska
Nagu ma aru saan siis see klapp asub otsakaanes all paremal, vahetult väntvõlli rihmaratta kõrval. Sai siis see lahti võetud, Sealt alt tuli välja vedru. Aga minu teada peaks seal veel ka kolb olema kuid seda ma ei tuvastanud. Vähemalt peale vedru ja vähese õli ei väljunud sellest avast midagi. Nõu vaja
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 15:36
Postitas ivomets
kolb peab ka olema .
vedru hoiab kolbi yleval. võimalus, et kolb on sinna kinni jäänd- paska täiskittind.
proovi kuidagi välja meelitada ikka. siis tee puhtaks ja pane tagasi
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 16:28
Postitas andres
Kolb on päris õhukesest metallist. Ei ole soovitav väga jõudu kasutada. Puhastamisel mitte kraapida.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 17:55
Postitas saabotska
Nonii kolb välja ja puhtaks, kokku tagasi ja õlisurve olemas:headbang:
Tänud Autotarvete OÜ le julgustamise eest ja loomulikult ka kõigile foorumlastele.
Kokkutulekule SAABun siiski SAABiga:D

Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 17:59
Postitas KT100
Oli mingit sodi näha ka või vedru väsinud?
Mul enda masinaga ka vahepeal probleeme õlisurvega. Kuna ligi ei pääse ilma suuremate lammutustöid tegemata olen sunnitud natuke lihtsalt koputama.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Mär 07, 2007 18:17
Postitas saabotska
Mingi sitatükk seal oli küll jah, aga vedru väsimuse kohta ei oska midagi öelda.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: E Mär 26, 2007 3:18
Postitas saabotska
SAABIJUMALAD KARISTAGE MIND! Kui juba ühe korra see klapp kinni jääb siis on ju loogiline, et vahetatakse õli ja ka filter ehk tehakse ka mootori läbipesu. Aga mina seda ei teinud ja sain ka karistada:wall: olen laisk autojuht- kõikide mehaanikute hirm. Aga pole hullu sai jälle reduktsioonklapp lahti võetud ja kokku pandud

( kogu töö 1 tund - pole profesionaal ). Seekord olen targem vahetan, õli ja filtri ja ehk SAAB veast jagu.
Tegedlt siit ka SAABijumalatele küsimus: tundub et mootoris on ennem olnud mineraalõli ( mistõttu see õlitus probleem mul ka tekkis kuna valasin nüüd sinna poolsünti ) , kas on mõtet poolsünti uuesti proovida või läheb mineraal.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: E Mär 26, 2007 6:55
Postitas Trionic
Sa ei vahetanud klappi uue vastu,ega teinud kaanes olevat pesa korralikult puhtaks.Puhastamine on üpris komplitseeritud tegevus ja klapp peab olema kriimuvaba.Mineraalõli võid sinna panna küll,aga SOBIVA spetsifikatsiooniga õli on tunduvalt kallim,kui korralik poolsünt. Igasugust solki ei maksa panna.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: L Aug 18, 2007 20:47
Postitas saabotska
Nii, probleemid jätkuvad. Nüüdseks on 3 korda vahetatud õli ja tehtud 2 korda mootori läbipesu ning vahetatud klapp ( vedru ka ) kuid kinni jääb see raibe ikkagi. Õli on mootoris puhas ( näeb siiani välja nagu oleks eile vahetatud ) ja klapp näeb välja selline nagu siis kui ma ta pakendist välja võtsin.
Kinni jääb ta siis kui sõidad tsipa sportlikumalt, jätad mootori seisu ja uuesti käivitamisel jääb tuli põlema, siis keerad rattad paremale välja võtad pakiruumist rattaristi keerad reduktsiooniklapi korgi maha võtad klapi välja, puhastad ära ja kokku tagasi, aega võtab see kümme minutit. Aga raisk mul on sellest juba kopp ees

. Milles viga kas klapipesa on ka siis juba kannatada saand või? Kuigi siis peaks ka klapile jäljed peale jääma.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: L Aug 18, 2007 21:07
Postitas S9K
Targem oleks vist kogu see kaas, kus reduktsioonklapp sees välja vahetada. Saab rahus sõita vähemalt.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: L Aug 18, 2007 21:09
Postitas saabotska
Endalgi see mõte peas läbi käind.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: T Sept 18, 2007 15:27
Postitas saabotska
Nii, nüüdseks on asi niikaugele jõudnud, et uus ( vana ) mootori otsakaan asub homme minu poole teele. Ja loodetavasti klapi kinnikiilumise probleem laheneb.
Tänud timutile!
Mingi päev SAAB jälle näpud õliseks teha:thumb:
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: T Sept 18, 2007 16:38
Postitas Trionic
Algselt postitas: saabotska
Nii, probleemid jätkuvad. Nüüdseks on 3 korda vahetatud õli ja tehtud 2 korda mootori läbipesu ning vahetatud klapp ( vedru ka ) kuid kinni jääb see raibe ikkagi. Õli on mootoris puhas ( näeb siiani välja nagu oleks eile vahetatud ) ja klapp näeb välja selline nagu siis kui ma ta pakendist välja võtsin.
Kinni jääb ta siis kui sõidad tsipa sportlikumalt, jätad mootori seisu ja uuesti käivitamisel jääb tuli põlema, siis keerad rattad paremale välja võtad pakiruumist rattaristi keerad reduktsiooniklapi korgi maha võtad klapi välja, puhastad ära ja kokku tagasi, aega võtab see kümme minutit. Aga raisk mul on sellest juba kopp ees

. Milles viga kas klapipesa on ka siis juba kannatada saand või? Kuigi siis peaks ka klapile jäljed peale jääma.
Pesa tuleb ju ka korrastada.See ongi põhiline takerdumise põhjustaja.Kriimuline kolb pole kunagi peavalu valmistanud,ikka pesa.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: T Sept 18, 2007 16:49
Postitas saabotska
Pesaga on selline lugu, et mõni aeg tagasi leidsin ma sealt alumiiniumi tüki mis arvatavasti pärineb sealtsamast klapipesast. Silmaga nagu ei tuvasta aga sõrmega katsudes tundub et ühest pesa servast on tükk puudu.
Seda pesa on saanud lakkuda ja "kraapida" küll ja küll.
Tonnise õlisurve kadunud
Postitatud: K Sept 19, 2007 6:30
Postitas Trionic
Qdwini masinal sa oi-oi ,kui mitu korda seda pesa poleeritud-nühitud. Algul meil,pärast mr.Qdwin ise lakkus seda edasi,olles valmistanud mitmeid eririistu pesa põhjani pääsemiseks, aga lõpuks sai hea.