1. leht 1-st
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: K Mär 07, 2007 22:10
Postitas pisike99
On kellelgi kogemust, kas kastis on puks, mille sisse poolassi ots käib? Kui on, kuidas seda vahetada saab? Olulise loksuga on juhi pool, kiirendusel on tunda selline vibra, nagu oleks sisemine poolassi ots kutu. Autoks on -96a 900 Aero, manuaal.
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: K Mär 07, 2007 22:41
Postitas ivomets
seal on puks.
kuigi räägiti, et need niipea läbi ei lähe ja ennem hakkab õli välja ajama, kui puksist vibra tulema. aga seda räägiti.
mõni saab ka kätte kasti maha võtmata.
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: N Mär 08, 2007 6:42
Postitas Trionic
Seal on laager,mis ära sureb.
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: N Mär 08, 2007 8:14
Postitas pisike99
Okay, tänud.
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: T Jaan 06, 2009 0:14
Postitas daags
elustaksin vana teema.
V6tsin enda 9-3 kasti maha, kuna tekkis samuti tugev vibratsioon keresse kiirendustel ning autot alt uurides avastasin samuti vasema pooltelje tugeva l6tkumise.
Edasi sai siis kast maha v6etud, kuna diffri laagrit pidasin surnuks ning 2. k2ik ei tahtnud rasketel tingimustel sees pysida ning l2heb suurema rapsimisega raginaga sisse ja kolmas k2iki ragises samuti aegajalt alla vahetades = synkrod vahetada (minu loogika).

T2na kasti lahti v6ttes aga yllatus suur. Diffri laagrid kulunud normaalselt, ei mingeid j2lgi ebanormaalsest kulumisest. Kas kogenud mehed ytlevad kindlalt, et laager kutu, kui eelpool mainitud symptomid autol esinesid ? Iseenesest tegu ju koonuslaagriga, mille kulumist saaks vastavate seibidega kompenseerida!!!
M66tsin huvip2rast pooltelje otsa (diffripoolse) 27,2 mm. Diffri ava l2bim66t oli nii 27,45-50mm. Kas ei peaks olema asi tihkem juba diffrist ???
Synkrode vahed m66tsin samuti 2ra= t2iesti lubatud piirides. SAmuti synkrode hambad t2iesti normaalsed.
Ootaks h2id tarku n6uandeid ja kui kellelgi pakkuda vaba kasti b204 turbo mootorile (endal R variant), siis tuleksin astuksin l2bi ja prooviksin oma poolteljega, kui tihkelt asi diffris pysib.

T2nud ette.
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: T Jaan 06, 2009 8:38
Postitas Trionic
Pooltelgede pesade laagrid on alati päris suure lõtkuga ja vibratsiooni sealt küll kätte ei saa.Tripoidliigend põhjustab viimast tihti,kui pesa on kahjustada saanud,või mõni nõel rändama läinud.
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: T Jaan 06, 2009 11:45
Postitas daags
Algselt postitas: Trionic
Pooltelgede pesade laagrid on alati päris suure lõtkuga ja vibratsiooni sealt küll kätte ei saa.Tripoidliigend põhjustab viimast tihti,kui pesa on kahjustada saanud,või mõni nõel rändama läinud.
tripoidliigendi all mõtled siis v.pooltelje sisemist liigendit ?
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: T Jaan 06, 2009 19:07
Postitas sigaelmar
Jah, see on seest kolmnurkse kujuga, sellest ka nimi.
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: T Jaan 06, 2009 21:52
Postitas daags
Algselt postitas: sigaelmar
Jah, see on seest kolmnurkse kujuga, sellest ka nimi.
tegin lahti, pesin puhtaks, k6ik omal kohal ning v2liseid kahjustusi pole. Mida soovitate j2rgnevalt kontrollida ???
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: T Jaan 06, 2009 22:00
Postitas ivomets
kui kõik laagrid ja poolteljeotsad ja sateliidid ja difri hammakad on yle kontrollitud, siis proovi ka rattaid tasakaalustada ja nende jooksu pingis vaadata; äkki miskit viskab ja sellest vibratsioon
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: T Jaan 06, 2009 22:17
Postitas daags
Algselt postitas: ivomets
kui kõik laagrid ja poolteljeotsad ja sateliidid ja difri hammakad on yle kontrollitud, siis proovi ka rattaid tasakaalustada ja nende jooksu pingis vaadata; äkki miskit viskab ja sellest vibratsioon
KRt lootsin v2ltida diffri laialiv6tmist, kuna selle tarbeks pean terve kasti laiali v6tma. Hetkel v6tsin lihtsalt kaane maha, ning piirdusin v2liste vaatlustega.
Ratastes ei usu viga peituvat, sest vibratsioon enne puudus ning tekkis suht kiiresti. SAmuti ei ole vibratsiooni normaal koormusel s6ites st. esineb ainult kiirendus momentidel.
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: K Jaan 07, 2009 10:02
Postitas roomlane
Algselt postitas: daags
KRt lootsin v2ltida diffri laialiv6tmist, kuna selle tarbeks pean terve kasti laiali v6tma. Hetkel v6tsin lihtsalt kaane maha, ning piirdusin v2liste vaatlustega.
Ratastes ei usu viga peituvat, sest vibratsioon enne puudus ning tekkis suht kiiresti. SAmuti ei ole vibratsiooni normaal koormusel s6ites st. esineb ainult kiirendus momentidel.
Aga proovi ikkagi tagarehvid ette tõsta ja vastupidi. Võibolla rehvis traadid välja veninud ja venitab koormusega rehvi laperguseks. Mul pea olematu mustriga Primacid käitusid sedasi.
NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: K Jaan 07, 2009 19:17
Postitas sigaelmar
Minu NGl loksusid ka veovõllid kasti seest üsna mehiselt, kast laiali, laagrid uued sisse. Loksust sain lahti aga ulgumine jäi miskipärast

NG900 poolass loksub käigukasti otsas
Postitatud: K Jaan 07, 2009 22:39
Postitas daags
Algselt postitas: sigaelmar
Minu NGl loksusid ka veovõllid kasti seest üsna mehiselt, kast laiali, laagrid uued sisse. Loksust sain lahti aga ulgumine jäi miskipärast
eks see on plaanis jah, kui juba asi laiali. eks n2is mis kokkupanduna saab. hoian kursis