1. leht 2-st
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: N Mär 08, 2007 22:43
Postitas misfits
Olen siis ka nüüd õnnelik Saabi omanik:headbang:
Eelmine auto oli Toyota Camry. Paar kuud tagasi tekkis siis soov osta uuemat masinat. Saabidest ei teadnud enne eriti midagi ja müügikohtades sai vaadatud-sõidetud:drive: Peugottide ja Toyotadega.
Kuniks juhuslikult sai istutud Saabi:eureka: ja peale seda enam muid autosid ei vaadanud.
Soov oli just Wagoni järele ja ilma nahksisuta.
Kuniksi istusime sellesse Saabi olime nagu kosmoses:
Lisatud failid
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: N Mär 08, 2007 22:56
Postitas misfits
Lasin enne ostmist auto üle vaadata. Mootoririhm tegi kergelt häält ja põhja alt oli vähe õline. Aga see Saab oli juba minu üle võimust saanud ja ma pidin ta endale saama.
Nüüd sõidame:drive: nagu paradiisisaarel:thumb:
Lisatud failid
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: N Mär 08, 2007 23:03
Postitas kasparius
see auto on ketiga. küüll sa saad siin foorumis selle kohta veel kuulda.
cheers.
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: N Mär 08, 2007 23:03
Postitas suur
Hehe, lahe teema. väike vaheldus tavapiltidele.
Vagunid rokivad! Nael kummi!
Aga ole hää tee pildid tiba väiksemaks. Hea oleks kui laius ei ületaks 800. Pigem olgu 720 või 640, sest väiksemate monitoridega seltskondadel vaatamine nutune.
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: N Mär 08, 2007 23:06
Postitas misfits
Kõigepealt sai siis VMis vahetatud igaks juhuks õli - 1100EEKu:) läks. Soovitasid mul teha 5 tonnise täishoolduse aga ma pidin hetkel loobuma.
Vigadest: tuleks korda teha esitulekojamehe mootorid , esimesed piduriklotsid vahetada ja taga juhipoolsel rattal käib üks imelik kolks kui suuremast august läbi läheb-nagu ratas peksaks vastu koobast või amort peksab läbi. Tagaluugi paremas all ääres on kerge rooste kah sees.
Juhipoolsel peeglil on kahel kinnituskruvil pead ära murdunud ja peegel loksub.
Mootor on B205E ,4CYL ,turbo. See mis pidi tänu valele õlivahetusvälbale otsad andma.
Turbo peaks Garret olema ,mis läheb katki tänu vigasele karterituulutusele.
Automaatkäigukast 4 käiguga.
Valmistatud Rootsis ,Trollhättanis ,liinil A:)
Hankisin endale kõik need WISid ja TISid ja EPCd ,et auto kohta rohkem teada saada:wise: - täielik haigus:).
Auto ajalugu kahjuks ei tea sest hooldusraamat puudus. Saatsin Rootsi Saabi kirja aga sealt vastati ,et neil ühist andmesüsteemi ei ole. Pean välja uurima kus autot hooldati.
Eestisse on toodud Rootsist ja oli olnud liisinguauto.
Vot selline Saab siis;)
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: N Mär 08, 2007 23:23
Postitas qdwin
Algselt postitas: misfits
ja taga juhipoolsel rattal käib üks imelik kolks kui suuremast august läbi läheb-nagu ratas peksaks vastu koobast või amort peksab läbi.
Tagasilla puksid???
Aga vagun ruulib! Tere tulemast parteisse. Krt. 9-5 vagun on tagaistmel märgatavalt vaiksem kui mu kohati pigimatistatud sedaan tonnine.
Isegi korras tagasilla puhul tekitab 17" rehv + aero vedrustus praegustest löökaukudest läbi sõites kohutava plekise paugu. Näiteks Järve selveri tagumisest väljapääsust Pärnu maanteele keeramisel ühest uuest august minimaalse kiirusega sunniviisilisel läbisõidul.
EDIT: Huvitav miks 9-5-l juba rooste väljas???
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: N Mär 08, 2007 23:49
Postitas Skybound
Lõpuks ometi Saabi lennukid alustanud ka kosmoseprogrammi

Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: N Mär 08, 2007 23:54
Postitas misfits
Ma lugesin Soome Saabi foorumist ,et tehases pidid korrosioonitõkke vahendiga koonerdama. Tagaluugi nurkadesse ei pidanud pandama. Siis kui soolane vesi sinna satub on jama. Võibolla on auto nendest suurtest veeuputustest läbi käinud
Muidugi on tagapampril ja kerel ka kahtlaselt ebaühtlane vahe sees ja pampri alt koorub värvi.
Võib olla on avariiline olnud.
Saatsin sinna Rootsi kindlustusfondi kah kirja aga nad ei ole vastanud.
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: R Mär 09, 2007 7:48
Postitas suur
Algselt postitas: misfits
Turbo peaks Garret olema ,mis läheb katki tänu vigasele karterituulutusele.
Kui sa veel ei tea, siis karterituulutuse parendamiseks on võimalik paigaldada mingid lisavidinad, mis õlituse-tuulutuse paremaks teevad. Maksab see umbes 1000 krooni ja paigaldamisega saab nii VM kui Troost hakkama. Anti kohta info puudub.
Otsinuga saad detailsemat infot.
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: R Mär 09, 2007 11:56
Postitas vmaster
Mulle ka vagunid meeldivad.

Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: R Mär 09, 2007 12:45
Postitas ivomets
Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: misfits
ja taga juhipoolsel rattal käib üks imelik kolks kui suuremast august läbi läheb-nagu ratas peksaks vastu koobast või amort peksab läbi.
Tagasilla puksid???
Isegi korras tagasilla puhul tekitab 17" rehv + aero vedrustus praegustest löökaukudest läbi sõites kohutava plekise paugu.
need 17 tolli madalad rehvid on andnud ikka aukudes jne. tunda; va.2000 a griffin, millel 111000 km ees.
vot sellel selline tunne nagu sõidaks 15 tollistega ja pool tyhjadega.
järeldus: silladetailid- amordid, puksid, vedrud jne. ei ole kaua ideaalseslt kestvad ( kuigi stendidel vigasid neis ei nähta). aga kui on tahtmist siis saab asja ka päris korda, et arugi ei saa, et 17 " rehvid
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: L Mär 24, 2007 1:50
Postitas misfits
Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: misfits
ja taga juhipoolsel rattal käib üks imelik kolks kui suuremast august läbi läheb-nagu ratas peksaks vastu koobast või amort peksab läbi.
Tagasilla puksid???
Aga vagun ruulib! Tere tulemast parteisse. Krt. 9-5 vagun on tagaistmel märgatavalt vaiksem kui mu kohati pigimatistatud sedaan tonnine.
Isegi korras tagasilla puhul tekitab 17" rehv + aero vedrustus praegustest löökaukudest läbi sõites kohutava plekise paugu. Näiteks Järve selveri tagumisest väljapääsust Pärnu maanteele keeramisel ühest uuest august minimaalse kiirusega sunniviisilisel läbisõidul.
EDIT: Huvitav miks 9-5-l juba rooste väljas???
Taga kolksus hoopis tagaluugi luku osa mis on kere küljes.

Luuk enam korralikult kinni ei läinud. Muudkui proovisin ja proovisin.

Mõtlesin juba ,et auto tagant kõver.
Siis märkasin ,et see lukk ei olegi enam kere küljes vaid loksub edasi tagasi. Mõlemad kruvid olid lahti - seal on sellised pitskruvid.
Hea ,et remonti veel ei viinud ,muidu oleks maksnud tühja.
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: K Apr 18, 2007 23:17
Postitas misfits
Võrreldes Camryga on sellel LPT turbol ikka meeletu kiirendus.

Sipsti ja 40st on saanud 100.

Mõned kurdavad ,et 2.0 väike t jääb lahjaks.

Minu autoga seda küll ütelda ei saaks.

Mis need Aerod veel siis endast kujutavad:?
Peale auto ostmist hakkasin kohe Aero kuulutusi uurima;)
Päris hea oli selline juhtum Tlnas Pirital kus Porche Carrerera muudkui nokkis mu taga ja tahtis mööda saada - kiirendasin siis kurvis 40nlt 80ni aga Porch pani mööda nii ,et pärast tundsin mitu minutit seda raha lõhna mis Porche väljalasketorust tuli.
Endale tundub ,et mul ei ole päris tavaline 2.0t ,vaid Saab on midagi enamat;)
Kas "karterituulutusekitti" kapoti alt võimalik ka võhikul kuidagi tuvastada:?
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: N Apr 19, 2007 0:20
Postitas tripp
Algselt postitas: misfits
Endale tundub ,et mul ei ole päris tavaline 2.0t ,vaid Saab on midagi enamat;)
Ole mureta, see tunne läheb üle ja siis tahaks juba midagi enamat

.Mul oli ka alguses tunne, et pole mitte tavaline 2,3t, vaid on midagi enamat. Paraku vastab tegelikkus sellele, mis paberil kirjas ja ei mingit "enamat". Praegu juba käivad neelud tigedama mineku järele. Esialgu aero soft, pärast vaatab, mis edasi SAAB

Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: N Apr 19, 2007 0:25
Postitas qdwin
Algselt postitas: tripp
Esialgu aero soft, pärast vaatab, mis edasi SAAB
Kapremont, mis muud.
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: P Mai 13, 2007 13:18
Postitas misfits
Tagaluuk on hakanud käima vastu pamprit. Viga järjest süveneb:
Nurgast on värv kulunud ja rooste kergelt peal:
Tagaluugi keskelt on ka kulunud.:
Võib olla keegi oskab soovitada mida oleks kõige mõistlikum teha?
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: P Mai 13, 2007 13:33
Postitas Jürgen
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php ... &pid=62061
Sellel pildid tundub, et autot on väga sitasti üles pekstud

Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: P Mai 13, 2007 13:52
Postitas misfits
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: P Mai 13, 2007 18:34
Postitas iisak
Noormees-lisaks sellele,et grammatika on sul alla igasugust arvestust(järeldades ka teistest postitustest) on ka kõnepruuk labane.
Niimoodi võid rääkida omavanustega linna peal ringi jõlkudes,mitte avalikus foorumis,kus tuntav enamus on üsnagi kõrge IQ-ga.
Vabandust teise teema risustamise pärast,aga järjest rohkem hakkab mind vihastama selline läbustamine


Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: P Mai 13, 2007 22:34
Postitas misfits
Suveks ostsin ja keerasin alla 17" Five-spoke Twin-Aero veljed. Originaalis on nad 9-3e omad aga sobisid mullegi.
Aukudest läbi sõites peab rooli tugevamalt hoidma:drive: Kisub ja viskab kergelt.
Sirgel ja normaalsel asfaltil probleeme pole.
Veel pilte minu Saabist:headbang:

Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: P Mai 13, 2007 23:03
Postitas melka
Mis siin ikka head soovitada, kui et pöörduda ikka automaalrite poole. Eks nemad saavad oma häid oskusi rakkenda ja taastada su tagaluugi. Iseenesest pole seal hullu midagi, natuke krunti ja natuke värvi ja valmis ta ongi nagu supsti. Tegelen selliste töödega ju iga päev

Ah jaa, üks väike pisi asi on see et tiba pappi on ka tarvis

Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: P Mai 13, 2007 23:19
Postitas misfits
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: E Mai 14, 2007 1:45
Postitas Skybound
Algselt postitas: misfits
Suveks ostsin ja keerasin alla 17" Five-spoke Twin-Aero veljed. Originaalis on nad 9-3e omad aga sobisid mullegi.
Täitsa hästi sobivad ju 9-5 alla. Pole veel kordagi märganud, et keegi teine oleks selle peale tulnud
P.S. Paar pilti tundub olevat tehtud Haabneeme-Rohuneeme tee peal mere ääres? Tuli kuidagi tuttav ette, ma ise sealtkandi mees

Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: E Mai 14, 2007 18:51
Postitas misfits
Algselt postitas: Skybound
P.S. Paar pilti tundub olevat tehtud Haabneeme-Rohuneeme tee peal mere ääres? Tuli kuidagi tuttav ette, ma ise sealtkandi mees
Seal jah tehtud.

Tahtsin teha mõned pildid autost. Oleksin pidanud hommiku vara tegema aga ei viitsi nii vara välja minna.
Need on vastu päikest tehtud..
Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Postitatud: K Mai 23, 2007 13:18
Postitas misfits
Sai siis paigaldatud
karterituulutuskit Troost Autos.
Enne
kiti paigaldust oli pilt selline:
Ja pärast paigaldust:
