1. leht 2-st

Tartu Carring

Postitatud: K Mär 14, 2007 13:16
Postitas Rivo
Minu esimene kogemus värskelt soetatud Saab 9-5 2,0 1999 hooldusega Carringus üleeile: Viisin auto neile palvega teha 145000 hooldus ja kuna auto värkelt Saksast toodud siis ka lihtsalt üle vaadata/kuulata, et mida oleks vaja veel teha. Täpsemalt oskasin lisada, et hommikul näitas kirja "Fill Coolant Fluid" ja palusin vaadata kuidas on lood karteri tuulutusega ning kas on vaja paigaldada uus KIT.

Aega kulus neil 1,5 tundi, vahetati õli ja filter ning tagumised piduriklotsid. Jahutusvedeliku taseme kohta öeldi, et kontrolliti ja on normis, pakuti et andur vist jamab. Kettide kohta öeldi, et kontrolliti ja on korras. Karteri tuulutuse kohta osati kommenteerida, et on puhas ja mingist "kititamisest" ei ole nad kuulnud, olla küsinud ka VM-st ja nemad ei teadvat ka midagi sellisest asjast.

Järgmisel hommikul ootas mind taas SID-il soovitus "Fill Collant Fluid", samuti oli lisandunud vasakpoolse tagaratta juurde mingi krägisev heli, mis kostub autosse sisse istudes ja välja astudes.

Kuna juhtus olema tööasjus Tallinna tulek siis käisin eile Troostist läbi, et saada auto kohta kindluse mõttes ka teine arvamus. Laki töökoja ukse taga põgusalt autot vaadates/kuulates selgusid järgmised asjaolud: ketid teevad kõvasti häält ja vaja kiiremas korras vahetada, samuti vaja paigaldada karteri tuulutuse KIT, lisaks selgus et küttesegu on paigast ära kuna arvatavasti kuskil on õhuleke, mis põhjustab pöörete kõikumist tühikäigul ja liigset bensiinikulu. Jahutusvedelikuga oli asi lihtne, tase oli lihtsalt alla normi ja andur rääkis jumala õiget juttu, et vedelikku veidi väheks jäänud on.

Täna siis käisin taas Carringus kurtmas, et ratas peale piduriklotside vahetust krägisema hakkas, arvasid et mingi kate on selles süüdi ja lubasid homme garantiikorras korda teha kui nende viga on. Küsimuse peale, et miks nad ütlesid mulle, et ketid on korras kui tegelikult ei ole ja miks nad ei pööranud tähelepanu pöörete kõikumisele tühikäigul kuigi selle kontrollimine on hoolduse käigus ette nähtud, vastati lühidalt ja ülbelt: "Käige siis edaspidi Tallinnas hoolduses kui meie töö kvaliteedis kahtlete". See võttis veidi sõnatuks ja parem ei hakanud enam mainima lisaks ka jahutusvedeliku ning karteri tuulutusega seotud teemasid.

Igatahes Troostis aeg kirjas ja ketivahetus tulemas.

Tartu Carring

Postitatud: K Mär 14, 2007 13:26
Postitas veldur
Tundub,et mu eelarvamused on osutunud õigeks ja nad lihtsalt ei tea saabist veel suurt midagi.
Samas lihtsamaid asju olen lasknud teha ja siiamaani VÄGA rahul :thumb:

Tartu Carring

Postitatud: K Mär 14, 2007 13:44
Postitas D116
Algselt postitas: veldur
Tundub,et mu eelarvamused on osutunud õigeks ja nad lihtsalt ei tea saabist veel suurt midagi.
Samas lihtsamaid asju olen lasknud teha ja siiamaani VÄGA rahul :thumb:

Kuipalju mina olen kuulnud siis Opeleid nad ka ei oska teha.

Võiks ikka mingi parem Saabi hooldus Tartus olla.

Tartu Carring

Postitatud: K Mär 14, 2007 17:33
Postitas rantto
Eile käisin õli vahetamas seal ja said hakkama:) Suuremad asjad on mõtekas Troostis teha sest hinnavahe on päris erinev näiteks õlifilter maksis Troostis 30 krooni vähem kui Carringus -15% alega.

Tartu Carring

Postitatud: K Mär 14, 2007 17:40
Postitas oicu
jah, sain ise 3 korda k2ia, et nad enda praaki parandaks. :wall:

Tartu Carring

Postitatud: K Mär 14, 2007 18:05
Postitas vulkanus
no mis krdi pull see on et saabiga hakkama ei saada ,või on se lihtsalt tahtmatus hakkama saada.
Saab on samasugune auto nagu kõik teiesed, eriti veel tänapäevased, millel kiikse pole Oleks siis tegu klassikuga, et vaadatakse lolli näoga mis seal kapoti all on ja kisutakse terve mootor maha et siduriketast vahetada:poke:

Tartu Carring

Postitatud: K Mär 14, 2007 23:14
Postitas binleo
Njaaah. Paneb kukalt kratsima.
OT: See "Fill coolant fluid" tuleb ka minul iga käivitamisega ette. :wall: Kui täis sa ta valasid? Kas paagi ülemisest randist kõrgemale?

Tartu Carring

Postitatud: N Mär 15, 2007 0:08
Postitas veldur
Algselt postitas: binleo
Njaaah. Paneb kukalt kratsima.
OT: See "Fill coolant fluid" tuleb ka minul iga käivitamisega ette. :wall: Kui täis sa ta valasid? Kas paagi ülemisest randist kõrgemale?

Külma vedeliku piir on ju märgitud.
Minul on ikka nii olnud, et kui kompu kisab, siis ongi andur veest väljas.

Tartu Carring

Postitatud: N Mär 15, 2007 9:59
Postitas binleo
Ma tean, et paagil kriips peal. Pani lihtsalt mõtlema Rivo jutt:
Algselt postitas: rivolemmik
... näitas kirja "Fill Coolant Fluid" ...

... Jahutusvedeliku taseme kohta öeldi, et kontrolliti ja on normis ...

... Jahutusvedelikuga oli asi lihtne, tase oli lihtsalt alla normi ja andur rääkis jumala õiget juttu, et vedelikku veidi väheks jäänud on.

Ei tahaks uskuda, et Carringus niivõrd mööda vaadati. Seepärast hakkasingi mõtlema, et kas on mingi muu näitaja, mille järgi tuleb vedelikukogust mõõta.

Tartu Carring

Postitatud: N Mär 15, 2007 10:38
Postitas nampat
Muideks sellest kettide vahetusest, et kes on lasknud oma 9-5l ketti vahetada, et mis see keskmine summakene tulnud on selle eest?

Tartu Carring

Postitatud: N Mär 15, 2007 10:40
Postitas macdiversant
Jagan nende eelkõnelejate seisukohta, kes leiavad Tartu Carring-i töödes/tegemistes mõningaid vajakajäämisi.

Nimelt sai abikaasa värskeltsoetatud kupee NG900/'97/2.3/110KW sinna elementaarsesse ostujärgsesse hooldsusesse (õlid-filtrid jms) viidud, lootes muuhulgas saada auto üldkonditsioonile ka mingi pädevam hinnang kui mistahes muus autotöökojas.
Konkreetsemalt siis mõned probleemid ka, millele spetsiaalselt tähelepanu sai juhitud: mootoripöörete kõikumine tühikäigul; püsikiiruse hoidja mittetoimimine ja aeg-ajalt põlev/vilkuv "check engine" (täiesti kaootiline, ilma mingi konkreetse mustrita).

Auto läks hommikul hooldusesse ja kui abikaasa (minu hetkelise kilulinnas viibimise tõttu) õhtul järele läks ning auto kohta hinnangut küsis, ühmas klienditeenindajast onu leti tagant midagi sellist, et mis ma sulle siin ikka seletan, küll mees kodus räägib (sic!).
Arve pealt nähtuna oli vahetatud mootoriõli ja -filter, ning puhastatud tühikäigu düüs/siiber vms, kohentatud autopiloodi andurit ja teostatud el. diagnostika (veateateid polevat).

Mõtlikuks tegi asja juures see, et järgmisel päeval tühikäigu pöörded asusid taas kõikuma ja check engine vilkus endiselt. Carring-isse kohapeale minnes sain niipalju targemaks, et kui check engine veateadet mällu ei jäta, on paha lugu ja katsugu ma see tuluke niimoodi põlema saada, et ta jääkski põlema ja tulema siis kontrolli. Seda asja aga mu ei ole õnnestunud niimoodi ajastada, et see "check" just Carring-i läheduses põlema läheks, et taas diagnostikasse minna.

Õnneks külmade lõppedes lõpetas ka see tuluke oma vilkumise, pöörded poolkülmalt endiselt kõiguvad, aga kuna minu abikaasa on mulle juba selgeks teinud, et need ei kõigu, vaid ma kujutan seda endale ette, siis see mind enam ei häiri :P.

Praegu antud teemat lugedes tegi mõtlikuks just see osa, mis puudutab mootorit, et ilmselt tuleks järgida teemapüstitaja eeskuju ja asuda miski pädevama töökoja ootenimekirja kui et usaldada Carring-i otsuseid ja sõita õndsas teadmises, et autoga on kõik korras.

Tartu Carring

Postitatud: N Mär 15, 2007 11:43
Postitas Rivo
Algselt postitas: binleo
Ei tahaks uskuda, et Carringus niivõrd mööda vaadati. Seepärast hakkasingi mõtlema, et kas on mingi muu näitaja, mille järgi tuleb vedelikukogust mõõta.

Paistab, et vaadati mööda või lihtsalt ei vaadatud kuna vedeliku tase oli allpool selle püstise kriipsu alumist otsa, valasin sooja mootoriga umbes selle püstise kriipsu keskkohani.

Lisatud failid

Tartu Carring

Postitatud: N Mär 15, 2007 15:28
Postitas Rivo
Sain nüüd Carringust auto uuesti kätte, kriginat tagarataste juures põhjustavad õõtshoova puksid, vaja veermiku hooldus ette võtta.

Hea uudis on see, et muret tekitanud õhuleke tuvastati ja katkine voolik leiti üles väga operatiivselt. Mootor käib nüüd kui kellavärk, ei mingit pöörete kõikumist ega suremist enam. :)

Carringust võib veel asjagi saada saabinduses, tahtmist õppida ja areneda neil igatahes on.

Tartu Carring

Postitatud: N Mär 15, 2007 15:48
Postitas snowguy
no ei tea eks paistab kui mina nende käest mootori hermeetikut käisin pärimas siis ei saanud nad algul aru mida ma tahan ning siis pakkusid mingit opeli plöginat mida ma osta e julgenud

ning saabi jaoks polnud neil midagi varuks isegi mitte igaksjuhuks kui peaks midagi natuke kõpitsema:wise:

Tartu Carring

Postitatud: N Mär 15, 2007 17:52
Postitas binleo
Njaah. Loodame, et asja saab. Need mõned korrad kui mina nendega kokkupuutunud olen, on küll positiivne mulje jäänud (ning alati on sees ja maja ees vähemalt 4-5 SAABi olnud). Ei tea, praegu ilmad kah ilusad...juu on "kevadväsimus" depressiooni peale ajanud. :)

Tartu Carring

Postitatud: L Apr 28, 2007 20:06
Postitas kjah
sorry mul pole mingeid häid kogemusi sealt olnud nad ei tea mitte midagi kui ma küsinud olen juppidest on ka must maa ja nende hindadest sellepärast ma antisaabi või vikingiga tavaliselt asju ajangi

Tartu Carring

Postitatud: L Apr 28, 2007 20:32
Postitas Jürgen
Tõesti..midagi head pole minulgi öelda.

Tartu Carring

Postitatud: N Mai 03, 2007 20:37
Postitas Trionic
Ikka eht eestlaslikult- ainult halba leitakse kõigis ja kõiges.Ma olen ligi 10.a ja t8
veelgi kauem saabe remontinud,aga minul on küll pidevalt tunne,et eriti midagi neist saabidest ei tea,saati siis pool aastat tegutsenud uustulnuk.

Tartu Carring

Postitatud: N Mai 03, 2007 21:06
Postitas dohman
No andke carringule aega.
9-5 jahutusvedeliku taseme andur on küll liialt tundlik väikesele langusele, kuid tegelt veel normi piires ja juba pasundab.

Tartu Carring

Postitatud: R Mai 04, 2007 9:46
Postitas kaarel
Arvan, et oma mittepositiivset kogemust Carringus võiks isikud ka põhjendada, et teised saaksid selle põhjal arvamust kujundada.:poke:

Mind pole küll siiani seal hätta jäetud - lihtsalt leti taha ilmudes ja meistritelt viisakalt nõu küsides ei saadeta kedagi puu taha. Ja leitakse müstiliselt aeg isegi samaks päevaks. Sama asi ka juppidega - kogu VM-is leiduv kraam on nende kaudu kättesaadav, mina olen hinnad kätte saanud miskipärast paari minuti jooksul. Loomulikult ei maksa eeldada, et need jupid kohe riiulilt võetakse, kuid paar päeva kannatab ju ikka oodata.

Võib-olla tõesti ei käi asjad nii kiiresti, kui hädaliseks on eelarvamuste küüsis närviline ja kuri kunde. Ole viisakas ja lugupidav teenindaja suhtes, siis tuleb ka tema sulle rohkem vastu. Lihtne!

Tartu Carring

Postitatud: E Mai 07, 2007 22:58
Postitas NO FEAR
Minu auto käis kah minu abikaasa käe all Carringis ning miskit hullu mul ei olnudki, vaid 210 tuh hoole. Vahetati ära, mis vaja oli ning uuriti ka tagumisi piduriklotse mis olla vaid 3mm aga kuna neil neid sees ei olnud siis loomulikult ei vahetatud. Sest autol oli vaja vaid vahetada kütusefilter ning õli ja filter mootoris ning see tundus mulle nats kahtlane sest õlivarrast päev hiljem vaadates tundus õli olevat sama must... mis täissündi korral peaks vast päev hiljem mee värvi olema. Jah, oligi kõik. See läks paartuhat maksma ning oligi kõik. Tempel mällu ehk siis hooldusraamatusse kah ning muud miskit halba. Ajagi oli ka nii, et nagu ma soovisin nii ma oma aja sain, mitte ei pidanud ootama.

Tartu Carring

Postitatud: T Mai 08, 2007 7:53
Postitas Trionic
tsitaat:see tundus mulle nats kahtlane sest õlivarrast päev hiljem vaadates tundus õli olevat sama must... mis täissündi korral peaks vast päev hiljem mee värvi olema.

kui uue õliga mootori käivitad ja mõne minuti päras vaatad vardalt,näed alati tökati värvi,eriti turbomootori puhul.

Tartu Carring

Postitatud: T Mai 08, 2007 8:47
Postitas dohman
Aga kui mootor on seest ikka korralikult sitane ja mingi vana õli sinna sisse ära kittinud ennast, ega siis õli vahetus küll seda puhtaks ei tee.

Tartu Carring

Postitatud: T Mai 08, 2007 9:15
Postitas aatom
Mina kasutasin Tartu Carringut vaid korra ja kogemus vaid positiivne, samas töö polnud ka väga hull, Diagnostika taha, avastus et vaakum lekib kuskilt, turbo peale minev vaakumvoolik vahetati ära, üks proovisõit koos meeldiva vestlusega kohaliku saabispetsiga ja korras.

Tartu Carring

Postitatud: E Mai 14, 2007 12:35
Postitas toomas
hiljuti sai kilometraaz täis autol ja oli vaja teha õli vahetuse ring koos siis filtrite vahetamisega.ja läksin tartus saabi keskusesse ja sain norm. ruttu aja kirja ja töö ka tehtud vahetati õli ära ja samuti kõik vajalikud õhu õli ja bensu filtrid koos tööga läks maksma kkuskil1900 krooni.olen rahul ja endiselt kiidan nende töö tegemisi ja kvaliteeti ei saa ühtegi halba piuksu öelda.