1. leht 1-st
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: K Mär 14, 2007 18:22
Postitas vulkanus
Otsisin foorumis ringi ei leidnud midagi tarka kõlarite kohta
Äkki soovitate tagumisi ovaale midagi normaalset mis läbi ei põruks
Originaalid tunduvad ikka hirm lahjad olevat vahest tahaks nagu kõvemini ka kuulata.
Samas kui kellelgi vedeleb midagi normaalset, mida müüa andke teada.
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: K Mär 14, 2007 19:05
Postitas zill
ma ostsin omale vääna lammutusest, olen siiani originaalidega rahul:freak:
üks paar jäi veel sinna. Teiste kohta ei oska eriti vastata.
Originaalid on bassi kõlar ja kõrged eraldi. Vähemalt minu teadmiste ja nägemuste kohaselt.
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: K Mär 14, 2007 21:12
Postitas vulkanus
mul pole just tegemist kõige rohkem levinud saabi originaal stereoga ja tal tundub seda võimu ka suts rohkem olevat kui need kõlarid kannatavad
Pole eriline audio friik seega kõllidest suurt ei tea aga kvaliteetsest soundist ära ei ütleks.
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: K Mär 14, 2007 21:22
Postitas qdwin
Ei ole multimeetriga reaalsust kontrollinud aga võimendi voolujuhtmed on kuidagi peenikesevõitu tonnisel. Ja soovitan vilti ning pigimatti ojeldamatult igale poole toppida. Vahe on tuntav! Muusika jaoks jääb rohkem detsibelle varuks, seda vaatamata tagasihoidlike originaalvaljukatele. Mu meelest hakkavad kõikide esimeste valjukate ja tagumiste kõrgete plekine hääl enne kõrvu kiusama, kui nad plärisema hakkavad.
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: K Mär 14, 2007 21:50
Postitas vulkanus
kuna sellel blaukaril mis minu masinal peal on annab regullida basse ja kõrgeid täpselt sinna kuhu vaja siis tagumised ei kannata basse välja.
seega paremaid kõlle on igal juhul vaja.
See muidugi ei tähenda et villa ja pigi ei peaks panema.
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: N Mär 15, 2007 9:56
Postitas csn
Otsi netist äkki leiad kuskilt ovaalid komponent kõlarid, twiitereid ei pea ju panema. Sinna peaks minema vast 6x9 kõlar, NG olid igatahes seal 20 w nominal ja 40 w max, kõlarid ja need plärisevad mul kah suht koledasti juha. Mina soovitaks rõhku panna esikõlaritesse ja need väljavahetada heade komponent kõlarite vastu (helipilt muutub kohe 180 kraadi) ja siis edasi nokitseda
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: N Mär 15, 2007 16:48
Postitas D116
Algselt postitas: vulkanus
kuna sellel blaukaril mis minu masinal peal on annab regullida basse ja kõrgeid täpselt sinna kuhu vaja siis tagumised ei kannata basse välja.
seega paremaid kõlle on igal juhul vaja.
See muidugi ei tähenda et villa ja pigi ei peaks panema.
Mis nom võimsus "blaukaril" on? Võib mitte piisav olla.
Mul seisab Pioneer 4X27W nom. ja orig. kõlarid teevad täitsa heat häält (suurt vahet Pioneeri ovaalidega 80W nom ja 330max ei ole), kõrgeid on küll vähe, aga tweeterid aitavad.
Kui tahad bassi siis ainult woofer aitab;)
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: N Mär 15, 2007 16:57
Postitas snowguy
minu on eelmine ahv kõik tagumised kõlarid pihta pannud....äkki mõni tark oskab öelda kas kasulikum ise sinna midagi toppima hakata või mingi kõlar lihtsalt pagassi koos võimuga lükata kuna eelmisest on ilusti kvaliteetselt veetud juhtmed nii võimule kui kõllile alles jäänud
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: N Mär 15, 2007 17:53
Postitas snowguy
Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: snowguy
minu on eelmine ahv kõik tagumised kõlarid pihta pannud....äkki mõni tark oskab öelda kas kasulikum ise sinna midagi toppima hakata või mingi kõlar lihtsalt pagassi koos võimuga lükata kuna eelmisest on ilusti kvaliteetselt veetud juhtmed nii võimule kui kõllile alles jäänud
Mul seisavad oma NG900 tagumised ovaalid keldris. Kui soovid, siis osta ära
tead isegi et mul praegu saabiga tähtsamaidki asju soetada ja paigaldada tarvis:)
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: P Sept 16, 2007 8:26
Postitas janek83
soovitan tagumised üle vaadata. kui. tagumised maha sai kistud, avastasin, et mõlema kummiääred olid 100% ultuses purud
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: P Sept 16, 2007 13:48
Postitas Trionic
Kõik oem valjukad tasub kohe lendama õpetada.
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: P Sept 16, 2007 22:34
Postitas sebastian
Algselt postitas: Trionic
Kõik oem valjukad tasub kohe lendama õpetada.
Just niimoodi tegingi, esialgu lennutasin nad garaazhi ja auke täidavad nüüd way paremad Hertz'id.
Kui enne ei teinud vahet kas autos mängib 192kb/s mp3 või wav, siis nüüd astus elevant küll kõrva pealt ära

tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: E Veebr 11, 2008 21:33
Postitas kajakas
soovitan alpine-r olen väga rahul
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: K Veebr 20, 2008 23:08
Postitas Veiko
Mul sama jama. Tagumised originaalkõllid täielik saast, kuigi visuaalsel vaatlusel terved ja lähedalt ja vaikselt kuulates justkui töötavad. Ees kaheribalised originaalid, mis ei kõlba ka kuhugi. Enne järgmist kuud ei anna midagi ette ka võtta:(
Alustan vist siiski esimestest kõllidest ja makist.
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: N Veebr 21, 2008 16:49
Postitas cilpkonn
Küsiks korra vahele, et meie pere tonnisel on taga kaheribalised, mis kannavad Nokia logo magnetitel:o on need siis originaalid? Orig. CD-mänguriga enne koodiäraunustamist müdisesid küll suhteliselt korralikult (noh minu jaoks:))
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: N Veebr 21, 2008 23:45
Postitas Veiko
Ei kannatanud järgmise kuuni. Käisin Järve Noore Tehniku poes ja küsisin hea kvaliteedi ja normaalse hinnaga 10 cm kõlle. Müüja soovitas Hertz DCX-100, mis hinna poolest olid pigem üle keskmise, aga ma ei kahetse. Vahe võrreldes originaali komponentidega on oluline ja loomulikult uute kõllide kasuks. Kõrgeid ja keskmisi sagedusi mängivad palju paremini ja puhtamalt. Originaalid tegid sellega võrreldes mingid kummalist kõminat, mis minu kõrvakuulmisega eriti ei haakunud.
Lisaks meenus, et riiulil seisavad vanast ajast veel VDO-Dayton HSP-1721 kõllid, 17 cm kaheribalised, mida VDO-Dayton nimetab High Line kõlariteks (võib-olla küll mitte Alpine standardi järgi, ei tea). Püüan natuke vineeri tikksaagida ja originaali 6x9" augu kohale need aretada. Usun, et originaalist (jah mul ka NOKIA-d) on oluliselt paremad.
Aga sellele väikesele aretusele peaks lõpuks ilmselt siiski lisama ka subwooferi (mis võtaks võimalikult vähe ruumi)
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: N Veebr 21, 2008 23:50
Postitas saab9-3
DCX-100-d mängivad ka minu saabis. 490.- kr. maksid ja vahe võrreltes originaalidega ikka suur.

tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: R Veebr 22, 2008 0:01
Postitas Veiko
Algselt postitas: saab9-3
DCX-100-d mängivad ka minu saabis. 490.- kr. maksid ja vahe võrreltes originaalidega ikka suur.
Krt... Ma ostsin 540.- eest vist

tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: L Dets 06, 2008 22:33
Postitas uralavto
Ka mina olen hädas nende orginaal kõllidega, (ng 900) asi on eriti hull

kuna üks tagumine ovaal ütles täiesti üles. Otsisin ja leidsin sellised ovaalid. Kuna olen auto helisüsteemide kohapealt täielik võhik siis küsingi, kas need sobivad orginaalide asemele ? Kas makk toidab need ära ? Autos orginaal makk nelja kõlariga.
http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/ ... =615-10114
Palun vastake.
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: P Dets 07, 2008 0:55
Postitas S9K
Igalpool mainitakse nime Hertz. Tundub kuidagi "odav" kaup olevat (NB: tundub!). On siis tõesti nii head?
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: P Dets 07, 2008 15:24
Postitas timutit
Hertz on üks kaubamärgi nimi.Tuntus või mitte tuntus on suhteline mõiste.Ma ei tea, kas Audison on tuntud või tundmatu laiadele massidele.
1979 loodi Itaalias firma Elettromedia, kes lasi esimese Audisoni nimelise võimendi välja 1983.1987 lisati toodangusse märk AudisonCable, nüüd AudisonConnection, mis toodab kaableid võimendite kasutamiseks.1998 hakati tootma valjukaid kaubamärgiga Hertz, väitega, et nad peavad oma võimenditele sobivaid valjukaid ka pakkuma.Hertzi tipp on Mille seeria, mille kolmeribaline krossoveriga komplekt maksab meil 25 000.Odav komponentidega ots algab 1000-st.Vallika autosse läks 2-tonnine komplekt ja selle raha eest mängib küll.Tippkvaliteeti ei ole selle raha eest eriti oodata.Mis ei ole muidugi lõplik väide.Paigaldus on see, mis asja mängima paneb ja odava asja võib ka suhteliselt hästi käima saada.Ja ahela tugevuse määrab nõrgim lüli.Ehk ka muud osad peavad proportsioonis käima.
Kuna hetkel on ühed vana põlvkonna Millede kolm riba saadaval, siis mõtlesin isegi selle peale.Konsulteerisin targemaga, siis tema rääkis,olles kuulnud autot nendega, et ei olnud see tulemus nii väga hea.Et on tunduvalt paremaid.Liialt üles haibitud on see märk.Samas on kõik nii suhteline, et kes mida on endale eesmärgiks seadnud.
Mulle ei ole muidugi palju kogemusi, aga oma kitsa silmaringiga saan ma väita seda, et kõikidest võimendeist, mida mina olen saanud enda autos poovida, oli parim üks vana Audisoni võimendi.Mul on autos kolm võimu kaks neist audisonid, aga see mida heaks nimetasin on asendatud teise tootja oma, aga ka itaallasega.Nimelt on mul osa transe maha kärsanud ja ootavad vahetamist.Minu arust ei ole audisoni tipp samast ajast ka nii hea, kui just see, mis mul remonti ootab.Kuna mul on mõlemad võrdlemiseks olemas.Samas on mul neid odavaid audisone ka ja ma leia küll, et need midagi head oleksid.
Kõik need väited ei ole ilmeksimatu tõde, vaid vaade läbi minu kitsa silmaringi pilu ja pisikese mätta otsast.Kuna heli taasesitus on raskemini hinnatav, kui näiteks auto hobujõud rullidel ja reaalne kiirendus sajani, siis on võimalikud igasugused arvamused.Ühed tahavad, et joon jookseks kõikides sagedusalades sirgelt, suur osa tahab bassi esile tõsta.Mina olen arusaamisele jõudnud, et saadav emotsioon on tähtsam, kui see sirgjoon.Mida paremini tajuv kuulaja on, seda rohkem võivad teda muidugi häirida lohud ja muhud karakteristikus, aga esimene peaks ikkagi emotioon olema.Samas ei tule emotsioone ilma kuuldavate detailideta ja detaile ei tule väga odava prügiga.
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: E Dets 08, 2008 14:46
Postitas unine
Mugavaks teeb heli pigem paigas faas,kui sirge karajoon.
tonnise tagumised ovaalid
Postitatud: E Dets 08, 2008 22:49
Postitas SanderK
Sümboolse hinna eest oleks pakkuda sellised,
http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=11&id3=70
proovimis võimalus ja siis otsusta kas sobivad