Küsimus 9-3SS raadio kaitsme kohta ja paar küsimust seoses käivitamisega
Postitatud: T Mär 20, 2007 11:05
Tere!
Teist päeva Saabi omanik ja juba jõudsin väikse sigadusega hakkama saada. Igaks juhuks panen kirja siia terve hoomikuse sündmuste jada, ehk oskab keegi midagi veel lisada:
Läksin siis autosse hommikul ja keerasin süüdet, kapoti all oli kuulda ainult süüte keeramise hetkel klõpsakas, mootor käiama ei hakanud ega midagi muud ka. Salongis ja armatuuris kõik tuled põlesid jne. Proovisn nii umbes 5 korda. Kuna alles soetatud auto ja hommikuti suht aja peale minemine ka, siis tuli väike pabin sisse. Lolli ajuga järeldasin, et ju siis on aku tühjaks läinud. Võtsin teisest autost voolu (juhtmetega klemmidelt), esimene kord süüdet keerates tegi jälle ainult klõpsaka, teine kord läks ilusasti käima. Ennem süüte võtmist teiselt autolt vajutasin raadio nupust kinni. Linnas sõites raadio enam mängima ei läinud, täitsa tumm pilt ees (tegu siis tavalise raadioga, ilma navita jne), nupu vajutuse peale tööle ei läinud. Linnas kontakteerusin veits targemate inimestega, kes seletasid vigasid järgmiselt:
a) Klõpse käivitamise ajal teevad mingid magnetid, mis panevad kokku minnes auto käima jne.- nende vahele võib sattuda mingit sodi ja nii see võis olla ka hommikul. Klõpsutades neid kukkus sodi vahelt ära ja läks käima. Kas see võib nii olla?
b) juhtmete peale panemine oli lollus
c) tänu juhtmete pealepanekule vajab raadio restarti kaitsme eemaldamise ja tagasipanemise näol? - Kas see on nii?
Sellest tulenevalt küsimus, et kas keegi oskab päeva jooksul öelda raadio kaitsme asukoha kaitsmeplokis (servise raamat vajalike paberitega Tallinnast kaugel), kuna prooviks linnas seelle asja järgi ja kui see nii ei toimi siis läheks juba töökotta kusagile.
Jutt segane ja pikk, kuid loodan, et natukenegi arusaadav.
Esimene hommik Saabiga ja juba nii palju jama ja küsimusi:)
Tarmo
Teist päeva Saabi omanik ja juba jõudsin väikse sigadusega hakkama saada. Igaks juhuks panen kirja siia terve hoomikuse sündmuste jada, ehk oskab keegi midagi veel lisada:
Läksin siis autosse hommikul ja keerasin süüdet, kapoti all oli kuulda ainult süüte keeramise hetkel klõpsakas, mootor käiama ei hakanud ega midagi muud ka. Salongis ja armatuuris kõik tuled põlesid jne. Proovisn nii umbes 5 korda. Kuna alles soetatud auto ja hommikuti suht aja peale minemine ka, siis tuli väike pabin sisse. Lolli ajuga järeldasin, et ju siis on aku tühjaks läinud. Võtsin teisest autost voolu (juhtmetega klemmidelt), esimene kord süüdet keerates tegi jälle ainult klõpsaka, teine kord läks ilusasti käima. Ennem süüte võtmist teiselt autolt vajutasin raadio nupust kinni. Linnas sõites raadio enam mängima ei läinud, täitsa tumm pilt ees (tegu siis tavalise raadioga, ilma navita jne), nupu vajutuse peale tööle ei läinud. Linnas kontakteerusin veits targemate inimestega, kes seletasid vigasid järgmiselt:
a) Klõpse käivitamise ajal teevad mingid magnetid, mis panevad kokku minnes auto käima jne.- nende vahele võib sattuda mingit sodi ja nii see võis olla ka hommikul. Klõpsutades neid kukkus sodi vahelt ära ja läks käima. Kas see võib nii olla?
b) juhtmete peale panemine oli lollus
c) tänu juhtmete pealepanekule vajab raadio restarti kaitsme eemaldamise ja tagasipanemise näol? - Kas see on nii?
Sellest tulenevalt küsimus, et kas keegi oskab päeva jooksul öelda raadio kaitsme asukoha kaitsmeplokis (servise raamat vajalike paberitega Tallinnast kaugel), kuna prooviks linnas seelle asja järgi ja kui see nii ei toimi siis läheks juba töökotta kusagile.
Jutt segane ja pikk, kuid loodan, et natukenegi arusaadav.
Esimene hommik Saabiga ja juba nii palju jama ja küsimusi:)
Tarmo