1. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Mär 26, 2007 23:04
Postitas S9K
Projekt on lõppenud :(


Uus projekt, V8 mootoriga ja tagaveoga. Mootoriks saab olema sakslaste pakutav. Tagasild on E34 BMW oma. Käigukast on BMW oma.

Pilt
Pilt

VT:love:

Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Mär 26, 2007 23:06
Postitas IFF
Tere tulemast 2,0 T maailma. :cool:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Mär 26, 2007 23:09
Postitas S9K
Mitu kilo vatti sellel aparaadil on, sest passis näitab 98 ja see läheb ikka jubedalt edasi:thumb:, no ma muidugi pole harjunud selliste turbokatega, rooliga on ikka tükk tööd

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Mär 26, 2007 23:15
Postitas IFF
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mitu kilo vatti sellel aparaadil on, sest passis näitab 98 ja see läheb ikka jubedalt edasi:thumb:, no ma muidugi pole harjunud selliste turbokatega, rooliga on ikka tükk tööd

Oota oota, sa harjud ära sellega, varsti hakkad enamat tahtma. :wise:

Tean, sest ise olen samasse auku astunud.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Mär 26, 2007 23:21
Postitas ivomets
hoia poiss oma uut ilusat võimast masinat!
tead, et mida rohkem valu annad, seda vähem kestab ;)

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Mär 26, 2007 23:25
Postitas Black
Vaatasin MarekJUU teemas auto pilti üks väga kena 9000, kuigi eriti 9000 ei meeldi.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Mär 26, 2007 23:34
Postitas S9K
Tule ma teen sõitu, küll meeldima hakkab;). Sealt pildilt ei paistagi ta kõige kenam. Oot veits, varsti panen pildid üles.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Mär 27, 2007 8:06
Postitas Cyber
90 aasta.. see on veel vana kerega, 129kW äkki? see 98 on ilma turbota variandi number. KEegi on pisut susserdada üritanud.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Mär 27, 2007 8:34
Postitas kasparius
kas mitte 120kw pole?
eks see roolist kinnihoidmine on jah selline "all time job".

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Mär 27, 2007 8:44
Postitas S9K
Carfolio annab võimsuseks 130 kW, ainult Carlsson on võimsam. http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Mär 27, 2007 10:19
Postitas vulkanus
nii see algab, varsti tahad juurde ja kunagi ei saa isu täis

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Mär 31, 2007 22:00
Postitas avelito
Kui seda autot esimest korda SAABNINETHOUSANDI käes nägin, nii armusin temasse ära, korraks oli ka plaan samasugune isend CSE vastu otsida... !!! Automaatselt olin oma AERO selleks hetkeks unustanud, tahtsin nii väga ainult selles autos istuda (kõrvalistmel muidugi, sest ta ei olnud eriti nõus kohta vahetama, isegi Tartus mitte, ehkki ta seal natuke sõita pelgas), ja nii me võtsimegi suuna Tartu poole, et isendiga rohkem tutvuda, ja korraks ka Raadilt läbi hüpata(alati on meeldinud seal uurida, kui palju just Saabe seal müügis on) !!!

Igastahes auto on suurepärane ja ilus, loodan ainult, et SAABNINETHOUSANDIL jätkub tahtmist, jõudu ja vahendeid, ta selliseks teha, nagu ta mulle rääkis(siinkohal avalikustama ei hakka) !!!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Mär 31, 2007 23:02
Postitas ivomets
Algselt postitas: avelito
Automaatselt olin oma AERO selleks hetkeks unustanud, tahtsin nii väga ainult selles autos istuda (kõrvalistmel muidugi, sest ta ei olnud eriti nõus kohta vahetama, isegi Tartus mitte, ehkki ta seal natuke sõita pelgas),

ega sa oma autot talle ju kah proovida ei andnud, mäletan, mäletan.:red:
oleks seda teadnud, oleks ennem , kui auto sinu omaks sai, talle ikka kah proovida andnud- see ju vaid ainult auto :headbang:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Apr 25, 2007 23:45
Postitas S9K
Mehed/naised, kas minu masinal on ka TCS? Küsin sellepärast, et kui teatud nurga alt vaadata siis on tahho all kirja näha, põlema pole ta kunagi läinud. Anti Lock põleb ka, vahepeal kustub ära.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Apr 26, 2007 10:16
Postitas suur
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mehed/naised, kas minu masinal on ka TCS? Küsin sellepärast, et kui teatud nurga alt vaadata siis on tahho all kirja näha, põlema pole ta kunagi läinud. Anti Lock põleb ka, vahepeal kustub ära.
Ka minu autol on teatud nurga alt TCS kiri näha. Armatuurid vastavad setailid TCSiga ja TCSita masinatel samad. TCS'iga masinatel vastava koha peal lihtsalt pirn ka taga.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Apr 26, 2007 16:59
Postitas romza
pane pirn taha ja saadki tcsi :eureka:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Mai 06, 2007 13:57
Postitas S9K
Sai eile AutoGauge turborõhu kell ja segu kell ostetud. Rõhu kell ei töötagi. Eriline käkk ikka:bs:.

Nüüd on natuke abi vaja. Plaanin paigaldada kellad A piilari külge nii, nagu oli tehtud VT-l. Probleem seisneb selles, et ei leia sobivat liimi, mis asjad omavahel tõsiselt kinni seoks. Ehk oskab keegi aidata?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Mai 06, 2007 13:58
Postitas IFF
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Sai eile AutoGauge turborõhu kell ja segu kell ostetud. Rõhu kell ei töötagi. Eriline käkk ikka:bs:.

Nüüd on natuke abi vaja. Plaanin paigaldada kellad A piilari külge nii, nagu oli tehtud VT-l. Probleem seisneb selles, et ei leia sobivat liimi, mis asjad omavahel tõsiselt kinni seoks. Ehk oskab keegi aidata?

Miks sa arvad, et rõhukell ei tööta? Kas ta ei liigu üldse või mis sümptomid tal on.

Kuidas sa plaanid Kellad sinna A-piilari külge saada, mida sa kuhu liimida tahad?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Mai 06, 2007 14:02
Postitas S9K
Seier ei liigu üldse, mitte midagi ei tee. Kella lõpp on 2 bar. Proovisin kompressori järel ka, aga ei midagi. Selle saadame hingusele.

A piilari külge sooviks liimida kella pesad/hoidjad. Nagu VT-l need mustad jubinad.

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 173&page=4

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Mai 06, 2007 14:05
Postitas IFF
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Seier ei liigu üldse, mitte midagi ei tee. Kella lõpp on 2 bar. Proovisin kompressori järel ka, aga ei midagi. Selle saadame hingusele.

A piilari külge sooviks liimida kella pesad/hoidjad. Nagu VT-l need mustad jubinad.

Kui sa vaatad VT pilte ning samuti ka minu masina omasid, siis need ei ole sinna külge liimitud. Nimelt on mõlemal juhul ehitatud A-piilari kattest (isegi 2 katet on, mis ona omavahel nurga all liimitud, et voolikutele ning juhtmetele ka ruumi oleks) alus kella hoidjatele. Trionicu Kunsti teos mõlemal juhul. Tema oskab rohkem sellest kõneleda.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Mai 06, 2007 14:08
Postitas S9K
Mul on hoidjad välja lõigatud ehk sobitatud piilariga. Nüüd vaja nad kuidagi piilari külge pookida. Vajadusel leian teise piilari katte veel.

Edit: Hetkel tegin nii -> Puhastasin piilari katte, sobitasin hoidja p.kattega. Kinnitus möksina kasutasin Momendi mingisugust pulka, mida tuleb näppude vahel mudida. Tegin terve ringi selle möginaga kokku, surusin hoidja ja p.katte kokku ning fikseerisin ära. Hetkel kuivab, kohati saab juba laastu lõigata ja lihvida. Ei tea kas jääb pidama.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Mai 07, 2007 11:43
Postitas S9K
Sai nüüd BSR rõhu kell ostetud. Peaks mainima, et VÄGA täpne (maksis ka üle 2 korra rohkem kui AutoGauge). Neti avarustes tuhnides leidsin, et minu autol peaks rõhk küündima 12,5 PSI ehk 0,86 bar peale. Kell näitab täpselt sama. Mingi tuunerite kell ta pole, tavaline musta värvi.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Mai 08, 2007 13:15
Postitas S9K
Kas tõesti nii??? Manokas näitab peale W vooliku eemaldamist 1.3 bar. Fuel cut offi ei tekkinud. Kas minu mudelil on üldse cut off?

Edit: Parandan ennast, täpsemal vaatlusel on rõhk 1.2 bar. Segukell näitab rohelist tuld.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Mai 08, 2007 15:32
Postitas Cyber
Sellel võiks olla cutoff switch küll, aga seda on võimalik disableda ja tihti on seda ka tehtud. See vanema otsa tonnine on ses osas klassikuga sarnane. Võiks vist kusagil olla üks kolme otsa ja 2 voolikuga jublakas armatuuri all. Ilmselt ka paar juhet küljes.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Mai 09, 2007 9:02
Postitas S9K
Tegelikult peaks ju rõhk kõrgemale tõusma kui 1,2 b. Samas ta seda ei tee. Milles võib viga olla?