1. leht 1-st

Miks Mitsu turbo ei hoia rõhku?

Postitatud: T Mär 27, 2007 17:59
Postitas kasparius
Situatsioon: Kolmas käik, hoiad trottelit lahti ja rõhk on üleval ja paari sekundiga hakkab langema, kuigi trottelipedaali hoiad samas asendis. Miks rõhk langema hakkab ja turbiin ei hoia rõhku? Vist peaks mõnd raamatut lugema, aga ikkagi mind see asi häirib. Rõhk võiks olla ilusti niikaua üleval kui throttle lahti asendis. Kas on mingit rohtu ka selleks et ta hoiaks rõhku?

Miks Mitsu turbo ei hoia rõhku?

Postitatud: T Mär 27, 2007 18:01
Postitas IFF
Millega sa seda mõõdad, et kas hoiab rõhku või mitte.

Nimelt kui sa kiirendad on igaljuhul Turbo rõhul piigid sees. Näiteks kiirendamisel vajutad põhja käib sul 1,1 bari peal ära ning edasi on ühtlane 0,9 bari.

Miks Mitsu turbo ei hoia rõhku?

Postitatud: T Mär 27, 2007 18:04
Postitas kasparius
mul on turborõhu originaalkell. siiani pole seda tjüüningkella paigaldanud.

Miks Mitsu turbo ei hoia rõhku?

Postitatud: T Mär 27, 2007 19:11
Postitas Cyber
Algselt postitas: kasparius
Vist peaks mõnd raamatut lugema
See on üle pika aja üks hea mõte...:P Näiteks Corky Bell, "Maximum Boost"

Miks Mitsu turbo ei hoia rõhku?

Postitatud: T Mär 27, 2007 22:37
Postitas kasparius
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: kasparius
Vist peaks mõnd raamatut lugema
See on üle pika aja üks hea mõte...:P Näiteks Corky Bell, "Maximum Boost"
Olen kuulnud, aga pole näinud. Kihvt oleks muidugi omada seda "teost".

Miks Mitsu turbo ei hoia rõhku?

Postitatud: K Mär 28, 2007 8:23
Postitas Trionic
Turbo rõhuhoidmisega pole siin midagi pistmist-nimetatud agregaat ei tegele rõhu akumuleerimisega..Peaksid tõesti natuke eneseharimisega tegelema.Rõhk saadakse üles vastavalt mootori koormatusevajadusele,mis alates täisgaasiga sõidu algusmomendist kargab lakke ja seejärel hakkab langema.Vastavalt sellele kukub ka ülelaadimisrõhk. Et pauku pidevalt laes hoida,kasutatakse erinevaid softe ja ka rauda vaja muuta.
Kui T-7 mootorijuhtimisega kangutada üle ecu map`des ettenähtud rõhkude,keeratakse drosselklappi igal juhul maha,sõltumata,mis on sinu poolt etteantud võimsussoov.Lisaks krutitakse ka süüdet hilisemaks,segu rikkamaks,alandatakse turborõhku.Mida rikkam segu,seda vähem võimu.Ideaal on detonatsioonieelne kriitiline piir võimalikult lahja segu ja -varase süütemomendiga.
Ehk siis üldiselt viib igasugune võimsuse tõstmise soov tegeliku võimsuse langemiseni.Heal juhul saad hüppelise võimsusekasvu väga kitsasse pööretevahemikku,aga mootori tegelik võimsus kahaneb.
Ei ole see nii lihtne,et lambist krutid endameelest rõhku üles.
Teema sobiks rohkem turbopurustaja peatüki alla,seal ka infot piisavalt.

Miks Mitsu turbo ei hoia rõhku?

Postitatud: K Mär 28, 2007 12:22
Postitas kasparius
tänud härrased. Cyber juba avitas mind teemakohase kohustusliku kirjandusega.:notworthy: Seal ilusti algajale lahti seletatud. Turbopurustaja teemas on kohati arusaamatud lõigud, sest põhitegijatel seal eelnevad teadmised olemas. Mina alles alustan.

Miks Mitsu turbo ei hoia rõhku?

Postitatud: K Mär 28, 2007 12:48
Postitas sebastian
Algselt postitas: kaspariusTurbopurustaja teemas on kohati arusaamatud lõigud, sest põhitegijatel seal eelnevad teadmised olemas. Mina alles alustan.

Küsi aga julgelt üle kui miski seal arusaamatu :)

Miks Mitsu turbo ei hoia rõhku?

Postitatud: K Mär 28, 2007 15:46
Postitas Trionic
Lihtsalt täienduseks: igasuguseid provokatsioone laseb T-5 vägagi edukalt läbi viia.Tänu üha karmistuvatele CARB nõudmistele on kõik uuemad mootorijuhtimissüsteemid ehitatud väga suure õppimisvõimega ja -arenenud enesekontrollisüsteemidega. Kõik,mis mälumatriitsides olevatest andmetest teatud % erineb,tunnistatakse automaatselt veaks,mida üritatakse adaptsioonide abil ravida ja kui see ei õnnestu teatud arv kordi,on ületatud veateate genereerimiseks vajalikud kriteeriumid. Ja siis minnakse avariirežiimi,halvemal juhul "limp-home`sse"