Hei!
Mure siis selline, et vaja seda andurit, mis istub otsapidi käigukastis ja annab infot, et mis käik on parasjagu sees. Autoks on siis SAAB 900 2.0T 185hj aastast 1995. Siinkohal otsiks abi nendelt, kes traavivad Rootsivahet. Et kas sealsetes romulates on taolist asja üldse saada ja mis hinnaga peaks arvestama. Samuti on teretulnud ka muud pakkumised, kui keegi teab isegi Eestis mõnda sellist juppi saada olevat siis igasugune info teretulnud.
help: Sensonicu käiguasendi andur (eestist/rootsist?) orig. jupi koodi vaja
Maksab see andur 10811.- ,mitte 35 kilo
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
selle 10k eest võiks juba vist conversion kiti osta ja selle sensonicu puu taha visata...
EDIT:http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=2468 433£ või 726$
EDIT: OK.. LHD sai pandud... Õige oleks see siin RHD jaoks... see on pisut kallim tõesti, 905£ või 1516$ Kuigi ma ei saa aru, mis seal nii erinevat on, et hind nii palju erinema peaks...
EDIT:http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=2468 433£ või 726$
EDIT: OK.. LHD sai pandud... Õige oleks see siin RHD jaoks... see on pisut kallim tõesti, 905£ või 1516$ Kuigi ma ei saa aru, mis seal nii erinevat on, et hind nii palju erinema peaks...
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: iisak
Article : Gear selector position sensor
PartNo : 4578498
Usage : 1994-1995, NLS-USE 4626024
Order Quantity : 1
Kui sa sellist asja mõtled....![]()
Kui see andur asub käigukasti küljes siis jah.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Right Hand Drive on siiski see, et sa sõidad tee paremal küljel..
Ma ise ajan ka pidevalt sassi seda asja..
Et kas see right hand on selle järgi kummas teeservas sa sõidad või selle järgi, kummas auoservas sa istud..
Loodetavasti jääb nüüd meelde.



-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Tegelt ma oleks üliõnnelik, kui keegi suudaks mulle jupid kokku lugeda mis vaja. väidetavvalt pidid need kõik 9-3s olemas olema. Et siis kuskilt need tellida ja peaks ikka odavam tulema kui tellida conversion.
http://www.romu.ee on üks Saab 9-3 müügis. Kas sealt õnnestuks maha kruvida?
RHD tähendab ikka seda, et rool asub paremal ja sõidetakse vasakul.
http://en.wikipedia.org/wiki/Driving_on ... t_or_right
Seega on meil vaja ikkagi LHD varianti. RHD on inglaste jaoks.
RHD tähendab ikka seda, et rool asub paremal ja sõidetakse vasakul.
http://en.wikipedia.org/wiki/Driving_on ... t_or_right
Seega on meil vaja ikkagi LHD varianti. RHD on inglaste jaoks.
OT rääkides riigist on tegemist left hand trafficuga, rääkides autodest, siis seal sõidavad right hand drive (RHD) autod. meil siis vastupidi - right hand traffic ja left hand drive (LHD) car.
Terminology
A country's traffic-handedness is most properly designated with reference to the rule of the road, i.e., the side of the road along which traffic flows. Using such a referent, countries are said to have left-hand traffic (LHT) or right-hand traffic (RHT). However, traffic-handedness is sometimes designated with reference to the placement of the steering wheel and driver's seat within vehicles. Using this terminology, countries are said to be left-hand drive (LHD) or right-hand drive (RHD). In almost all cases, the placement of the steering wheel is opposite to the rule of the road: LHT countries use RHD vehicles, and RHT countries use LHD vehicles. Confusion can arise from the misuse of "LHD" and "RHD" to indicate the side of the road along which vehicles are driven. In addition, there have been markets (such as some Caribbean islands, and Sweden before the 1967 change from LHT to RHT) that use mostly LH-drive vehicles with LH-traffic, or mostly RH-drive vehicles with RH-traffic. In addition, "wrong" hand-drive vehicles are permitted in many markets.