1. leht 1-st

O: 9-5 Aero (2000, 169KW) mootori sissevõtu õhu temperatuuriandur - või palun vihjet kuskohast otsida!

Postitatud: N Aug 01, 2024 20:32
Postitas macdiversant
Tervist!

Ei osanud paremini antud detaili sõnastada.

Töökojad seda ei leia kuskilt, Lihtsalt kütusekulu on üle mõistuse suur ja see võib olla üks (esimesi) kohti kuhu koer maetud olla võib.


Auto: SAAB 9-5
VIN: YS3EH58G2Y3046722

Kontakt
Marko
Tel. 5185305

PS - pigem telefon, siia satun väga harva

Re: O: 9-5 Aero (2000, 169KW) mootori sissevõtu õhu temperatuuriandur - või palun vihjet kuskohast otsida!

Postitatud: R Aug 02, 2024 17:37
Postitas Viki
Arvutiga saab ju vaadata mis ta näitab. Üldiselt see andur väga palju kütusekulu ei mõjuta, see rohkem peenhäälestuseks ja turvamiseks. Kütusekulu mõjutab pigem õhulugeja.

Re: O: 9-5 Aero (2000, 169KW) mootori sissevõtu õhu temperatuuriandur - või palun vihjet kuskohast otsida!

Postitatud: R Aug 02, 2024 23:27
Postitas ate
Missugune on ülemõistuse suur kütusekulu?
Kõik on suhteline...

Re: O: 9-5 Aero (2000, 169KW) mootori sissevõtu õhu temperatuuriandur - või palun vihjet kuskohast otsida!

Postitatud: T Aug 06, 2024 10:13
Postitas macdiversant
Eee, keskmine kulu 12l

Re: O: 9-5 Aero (2000, 169KW) mootori sissevõtu õhu temperatuuriandur - või palun vihjet kuskohast otsida!

Postitatud: T Aug 06, 2024 10:25
Postitas macdiversant
Viki kirjutas: R Aug 02, 2024 17:37 Arvutiga saab ju vaadata mis ta näitab. Üldiselt see andur väga palju kütusekulu ei mõjuta, see rohkem peenhäälestuseks ja turvamiseks. Kütusekulu mõjutab pigem õhulugeja.
Hmm, tänud kaasa mõtlemast, lihtsalt mootorituli läks põlema ja kuna kütusekulu minu meelest ei ole normaalne, hakkasin otsast arutama, et kuhu koer maetud on...

Re: O: 9-5 Aero (2000, 169KW) mootori sissevõtu õhu temperatuuriandur - või palun vihjet kuskohast otsida!

Postitatud: T Aug 06, 2024 10:58
Postitas saabu14jr
macdiversant kirjutas: T Aug 06, 2024 10:25
Viki kirjutas: R Aug 02, 2024 17:37 Arvutiga saab ju vaadata mis ta näitab. Üldiselt see andur väga palju kütusekulu ei mõjuta, see rohkem peenhäälestuseks ja turvamiseks. Kütusekulu mõjutab pigem õhulugeja.
Hmm, tänud kaasa mõtlemast, lihtsalt mootorituli läks põlema ja kuna kütusekulu minu meelest ei ole normaalne, hakkasin otsast arutama, et kuhu koer maetud on...
Veakood näitas sisselaske temp andurit?

Re: O: 9-5 Aero (2000, 169KW) mootori sissevõtu õhu temperatuuriandur - või palun vihjet kuskohast otsida!

Postitatud: P Aug 11, 2024 0:53
Postitas macdiversant
saabu14jr kirjutas: T Aug 06, 2024 10:58
macdiversant kirjutas: T Aug 06, 2024 10:25
Viki kirjutas: R Aug 02, 2024 17:37 Arvutiga saab ju vaadata mis ta näitab. Üldiselt see andur väga palju kütusekulu ei mõjuta, see rohkem peenhäälestuseks ja turvamiseks. Kütusekulu mõjutab pigem õhulugeja.
Hmm, tänud kaasa mõtlemast, lihtsalt mootorituli läks põlema ja kuna kütusekulu minu meelest ei ole normaalne, hakkasin otsast arutama, et kuhu koer maetud on...
Veakood näitas sisselaske temp andurit?
Jah, töökojast tuli selline info.

Re: O: 9-5 Aero (2000, 169KW) mootori sissevõtu õhu temperatuuriandur - või palun vihjet kuskohast otsida!

Postitatud: E Aug 12, 2024 21:02
Postitas I-Vaari
https://www.maptunparts.fi/moottorin-os ... -2002.html

Kuid nagu Viki mainis see andur on mootori kaitsmiseks kui täisvöimsusel sooja ilmaga söites IC piisavalt ei jahuta. Kütusekulu söltub ka auto kasutusviisist,pidurite korrasolekust ja juhi söidustiilist.

Re: O: 9-5 Aero (2000, 169KW) mootori sissevõtu õhu temperatuuriandur - või palun vihjet kuskohast otsida!

Postitatud: P Sept 01, 2024 9:57
Postitas macdiversant
Tervist lugupeetavad ja tänud kõigile kommenteerijatele/kaasamõtlejatele!

Vigane andur (koodiga originaal RD9174442) leitud ja vahetatud, suitsutesti abil tuvastatud õhulekked likvideeritud ja pärast resettimist keskmine kütusekulu 8,5 (vs. ennistine 11+).

Mrk