Et kõik algusest ära rääkida, siis olin juhtumisi Riias nädalavahetust veetmas täitsa ilma igasuguse plaanita oma elus veel ühtegi semi-moodsat Saabi omada.
Tormi saatis läti Saabiklubi facebooki lehelt kuulutuse, mis tundus natuke liiga hea, et tõsi olla ja käisin vaatasin üle ning kodutee võis alata.
Mootoriks kaheliiitrine turbokas, 136kw ja üsna siidise käimisega. Ketid olevat ca 20k tagasi vahetatud ja 204000 läbisõit seda juttu ka toetab (kuigi on ka originaalkettidega 250k km välja veetud). Igatahes, auto sõitis nagu siidi, kast vahetas pehmelt (jah, automaat - minu kahjuks), katus on korralik (paar òrna kulumiskohta tüüpilistest kohtadest) ja toimib täielikult, tuulevõrk oli kaasas ja kärukonkski pagasiruumis.
Kere on uskumatult roostevaba, talvesid väidetavalt pole kunagi näinud, põhjaalune ka väga korralik aga mõned parklatroppide uksemõlgikesed ikkagi siinseal on kerel paista, kui otsima hakata.
Juhitavuse poole pealt on sinna alla visatud “ämblik” esisilda, teeb tuntavalt jäigemaks ja konkreetsemaks sõitu (pea ca 600 eurone lisa).
Kahetooniline nahksisu, mis ilmselt on lastud kunagi ise teha, esiistmed veidi pragulised ka, aga üldmuljelt viisakad.
Ma olen temaga nüüd kaks paagitäit läbi kühveldanud koos Riiast Tartu sõiduga ja ainukene asi mis ei meeldi, on kehv helisüsteem - tundub nagu kõige kehvem variant mis peale pandi, AS-misiganes see number siis oli, 1 või 3.
All on alu 36 veljed, mis minu hinnangul OG 9-3 all on kõige ilusam variant, kruvi käest ostsin ka juba madaldusvedrud âra ja kui omanikku see aasta ei vaheta, siis krutin alla need ja talve jooksul plaanis Tormi varamu toel teda ka jõudluse poolelt järgi aidata.
Hinnasooviks praeguses as is seisukorras, 4500.-. Talveks jääb auto seisma sooja ja kuiva garaaži.
Pikk jutt on kehv jutt, panen møned pildid ka.
Saab 9-3 SE cabrio, 2001, 2.0T 136kw, 9-5LPT (Müüdud)
Ei pidanudki talveni ootama, madaldus küljes, downpipe küljes, suurem cooler koos silikoonvoolikutega küljes ja tummisem kütuserõhuregulaator ka tellitud.
Jäi silma, et turbo on ka üsna vàrske olemisega, põhjaalusest rääkimata.
Cooleri paigaldamine oli kõige keerulisem, kõik muu tuli ideaalselt lahti ja läks kokku tagasi ka.
Kulude poole pealt kokku 80 madaldus, 700 downpipe ja cooler, 24.- kütuseròhu regulaator, 175 tööraha.
Regulaator vahetatud saab, siis võiks maagiline 200kw piir ka selle turboga alistatud saada.
Pakkuda võib 05 ja edasi aasta aero turbot koos torudega, saab mõne kw veelgi rohkem.
Jäi silma, et turbo on ka üsna vàrske olemisega, põhjaalusest rääkimata.
Cooleri paigaldamine oli kõige keerulisem, kõik muu tuli ideaalselt lahti ja läks kokku tagasi ka.
Kulude poole pealt kokku 80 madaldus, 700 downpipe ja cooler, 24.- kütuseròhu regulaator, 175 tööraha.
Regulaator vahetatud saab, siis võiks maagiline 200kw piir ka selle turboga alistatud saada.
Pakkuda võib 05 ja edasi aasta aero turbot koos torudega, saab mõne kw veelgi rohkem.
Kogenud Aeronaut. 

Poolast tellitud puksid tagumise otsa kergitamiseks, odavam alternatiiv oleks olnud originaalvedrud tagasi panna ja oleks ilusamini istunud, puksid kokku koos saatmisega ca 75.-
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/saab-9 ... -1szt.html ja https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Doln ... ./23111069.
Katuseta sõites pakub uus väljalase oluliselt rohkem rõõmu kõrvadele ka, selle kuu lõpus läheb garaaži ära.
Mõõtsime Dragyga ka hetke 0-100ni aja ära, tublid 8.28 sekundit (kütuserõhu regulaator ja soft endiselt vahetamata, pärast mõõdame uuesti). Hirschi andmetel peaks selle auto stock kiirendus olema 9,7 sekundit, aerol automaadi kujul 9 sekundit - kuidagi aeglane tundub või ongi nii?
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/saab-9 ... -1szt.html ja https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Doln ... ./23111069.
Katuseta sõites pakub uus väljalase oluliselt rohkem rõõmu kõrvadele ka, selle kuu lõpus läheb garaaži ära.
Mõõtsime Dragyga ka hetke 0-100ni aja ära, tublid 8.28 sekundit (kütuserõhu regulaator ja soft endiselt vahetamata, pärast mõõdame uuesti). Hirschi andmetel peaks selle auto stock kiirendus olema 9,7 sekundit, aerol automaadi kujul 9 sekundit - kuidagi aeglane tundub või ongi nii?
Kogenud Aeronaut. 

-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 83
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
Mis madaldus alla sai?
Ausaltöeldes ei tea, arvatavasi Lesjoforsi omad, kirju peal pole aga nii Tormi mäletas neid olevat sellelt tootjalt.
Plaanin amordid ka veel ära vahetada uue hooaja alguses, äkki isegi Bilsteini mingi sportlikum variant.
Kogenud Aeronaut. 

Làks 191kw/350nM soft peale garreti säâstmiseks ja parim tulemus 0-100ni dragyga 6.74, alla 7sekundi aegasid tuli mitmeid, võib tulemusega rahul olla.
Härra Kruvilt õnnestus tiib ka luugi peale saada, värvitakse ilusti ära ja Saab visuaali mõttes juba parem.
Poolast tellitud puksid on ka kohal, homme paigaldatakse, teen enne ja pärast pildid.
Härra Kruvilt õnnestus tiib ka luugi peale saada, värvitakse ilusti ära ja Saab visuaali mõttes juba parem.
Poolast tellitud puksid on ka kohal, homme paigaldatakse, teen enne ja pärast pildid.
Kogenud Aeronaut. 

Puksid vahetatud, nende vahetus pàris viperusevabalt ei làinud ja ilma kerge lihvita neid ülemisi paika ei saanudki, 8mm oli puks suurem ylemises làbimõõdus kui vedru avaus ja seda polupuksil juba kokku ei surunud.
Alguses arvati, et àkki kàib teistpidi ja pandigi nii alla - oleks ka loogiline, et kirjad vedrud oleks loetavad, aga Saabide puhul loogika puudub ja kirjad vedrul peavadki pahupidi olema. Igatahes oli sellest paras klobin tagasillas aukudes ja õpetlik lugu ka remondimehele, kes Saabi elus esimest korda katsuda sai.
Kulu poole pealt 25.- pukside vahetus, küünalde hinda ei tea, need alles tellin asemele Tormile.
Visuaali poole pealt perfecto, suuremad rattad vaja talve jooksul leida.
Pärast pukside vahetust: Enne pukside vahetust: Puksid ja vedrud ise annavad àgeda vàrvicombo:
Alguses arvati, et àkki kàib teistpidi ja pandigi nii alla - oleks ka loogiline, et kirjad vedrud oleks loetavad, aga Saabide puhul loogika puudub ja kirjad vedrul peavadki pahupidi olema. Igatahes oli sellest paras klobin tagasillas aukudes ja õpetlik lugu ka remondimehele, kes Saabi elus esimest korda katsuda sai.
Kulu poole pealt 25.- pukside vahetus, küünalde hinda ei tea, need alles tellin asemele Tormile.
Visuaali poole pealt perfecto, suuremad rattad vaja talve jooksul leida.
Pärast pukside vahetust: Enne pukside vahetust: Puksid ja vedrud ise annavad àgeda vàrvicombo:
Kogenud Aeronaut. 
